Το ιστολόγιο ενός Μαθηματικού

Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Πρόχειρο διαγώνισμα Β΄ Γυμνασίου

›
Δείτε παρακάτω τα θέματα ενός προχείρου διαγωνίσματος στα Μαθηματικά, στα οποία διαγωνίστηκαν οι μαθητές ενός Γυμνασίου. Αν και πολλά οι μαθ...

Με αφορμή το πρόσφατο δημοσίευμα από την εφημερίδα ΑΝΔΡΙΑΚΗ.

›
Η εφημερίδα ΑΝΔΡΙΑΚΗ στο τελευταίο φύλλο της είχε ένα μικρό αφιέρωμα για την καλοκαιρινή εκδήλωση του Συνδέσμου Ανδρίων Ποιητών-Λογοτεχνών, ...

Ενστασεις

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης,  το δημοσίευμα του Τάκη Καμπύλη που δημοσίευσε η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και αναφέρεται στο μεγάλο Μαθημ...

Κι όμως, ζουν ανάμεσά μας

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης , το άρθρο του Τάκη Θεοδωρόπουλου από ΤΑ ΝΕΑ.

Πρόβλημα για μαθητές Α΄ Γυμνασίου

›
Ενα πλαστικό ενυδρείο σπιτιού αν το γεμίσουμε πλήρως με νερό ζυγίζει 8 κιλά. Αν στο ίδιο ενυδρείο βάλουμε τη μισή ακριβώς ποσότητα  νερού απ...

Απάντηση στις χτεσινές ασκήσεις.

›
Η απάντηση για το ποιος είναι ο αριθμός Α. Το πρώτο μέλος της ισότητας ισούται με 56 - 14 ( που μας δίνει η παρένθεση) δηλ τελικά 42. Άρα κα...

Το αίσθημα βαθιάς αδικίας

›
Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης για να διαβάστε το άρθρο του Πανεπιστημιακού Π. Ιωακειμίδη.

Να κρατήσουμε τα σχολεία ανοιχτά, ζωντανά

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, το δημοσίευμα του Νίκου Ξυδάκη, που αναφέρεται στις καταλήψεις των σχολείων μας.

Γιατί έστειλα την επιστολή για τις αναπηρικές

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης τη  μαρτυρία μιας Αθηναίας....Με προβλημάτισε αρκετά...

Αγαπητή κυρία Αγκελα Μέρκελ...

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στο τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα του Τάσου Τέλογλου από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Η οικονομία χρειάζεται την αξιοποίηση του Ελληνικού

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης τι είπε ο αρχιτέκτονας Σπύρος Πολλάλης στη δημοσιογράφο Μαργαρίτα Πουρνάρα.

Απλή έκφραση.

›
Φίλε σ΄ευχαριστώ για όλα τα χτεσινά. Μου άρεσαν οι δημοσιεύσεις του περιοδικού της  Ένωσης για τη Διδακτική των Μαθηματικών.  Και σαφώς η συ...

Στη Ραφήνα χτες το μεσημέρι.

›
Τραβηγμένες στη Ραφηνα χτες μεσημέρι οι φωτό. Τα πλοία δεμένα λόγω απεργίας, το κρύο έντονο αλλά ο μεζές στα ¨καβούρια του Ασημάκη" όλ...
Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Άσκηση για μαθητές Α΄ ή και Β΄ Γυμνασίου

›
Αν ισχύει η ισότητα  56 - ( 28 - 14 ) = ( 56 - Α ) - 14 ποιος είναι ο αριθμός Α;

΄Ασκηση για μαθητές Α΄ Γυμνασίου

›
Ο Γιάννης ήθελε να πολλαπλασιάσει έναν αριθμό με το 25. Λανθασμένα αντί για πολλαπλασιασμό έκανε διαίρεση και έδωσε για απάντηση τον αριθμό ...
Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Άγχος και κατάθλιψη σε καιρούς οικονομικής κρίσης

›
Kάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το πολύ ενδιαφέρον άρθρο.

15 Mαθηματικές προκλήσεις...

›
Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτηση,ς για να διαβάστε μια εξαιρετική εργασία του συναδέλφου Μάκη Χατζόπουλου που αναφέρεται σε προβλήματα θεω...

ΤΟ ΒΗΜΑ - Δ. Χριστοδούλου: «Τα ελληνικά ΑΕΙ έχουν μείνει 30 χρόνια πίσω» - κοινωνία

›
Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης για να διαβάστε τις απόψεις του Καθηγητή Δημ. Χριστοδούλου.

Ποιοι πλήττονται και πόσο από τις αλλαγές στη φορολογία

›
Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης για να διαβάστε το δημοσίευμα από τη σημερινή ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Η επίτευξη του ακατόρθωτου

›
Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, για να διαβάστε το δημοσίευμα που υπογράφει ο Χρήστος Τσόλκας στη σημερινή ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Μαθησιακές δυσκολίες αντί τεμπελιάς και αδιαφορίας

›
Kάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης για να διαβάστε ένα δημοσίευμα που αναφέρεται στις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών μας.

Οι δύο χρόνοι που τρέχουν.

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το άρθρο του Καθηγητή Γιάννη Βούλγαρη.

Ο κοινωνικός αναλφαβητισμός

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το άρθρο του Τάκη Θεοδωρόπουλου από ΤΑ ΝΕΑ.

Τέσσερις αλλαγές που πρέπει να κάνουμε οπωσδήποτε για να πετύχουμε τον στόχο μας

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Τα πώς και τα γιατί που μας οδήγησαν στο «σημείο μηδέν»

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Απόψε η δική σου αντιφώνηση...

›
Της αγάπης αίματα με πορφύρωσαν και χαρές ανείδωτες με σκιάσανε οξειδώθηκα μες στη νοτιά των ανθρώπων μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο Σ...

Αποστασία...

›
Φίλε... Ο φίλος μας, ή μάλλον  "ο φίλος μας", αποστάτησε... Κατέστη οπαδός της ευτέλειας, της μικρότητας και της απερισκεψίας... ...

Eνα ερώτημα...

›
Διάβασα τον όρο....και βάζω ένα ερώτημα... Πόσος άραγε είναι ο χρόνος της εθνικής μας αυτοδιάλυσης;;; Πόσος;

Μονόδρομος είναι ο γκρεμός;

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα που υπογράφει η Αννα Φραγκουδάκη.

Μια χρήσιμη παραβολή

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, το δημοσίευμα του Κώστα Γεωργουσόπουλου από το "Βιβλιοδρόμιο"  της εφημερίδας ΤΑ ...

Περιττές αλλά και επικίνδυνες συχνά οι πολυβιταμίνες

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα που αναφέρεται στις πολυβιταμίνες.

«Επικίνδυνα» για συναλλαγές πάνω από το 50% των ηλεκτρονικών καταστημάτων

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.

Σκουπίδια εντός, εκτός και επί τα αυτά

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, το δημοσίευμα της Μαρίας Κατσουνάκη.

Η διεκδίκηση του μέλλοντος

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα του Νίκου Γ. Ξυδάκη.

Κλειστά σχολεία

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης,  τη σύντομη επιστολή μιας συναδέλφου προς την εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ. Την προσυπογράφω.
Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Συνήγορος του διαβόλου

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το άρθρο του Ι.Κ. Πρετεντέρη από ΤΑ ΝΕΑ.

Ο κλαυθμός για το Δημόσιο

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης  το δημοσίευμα του Πάσχου Μανδραβέλη από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Σπουδές για δουλειά... μακριά από το Δημόσιο

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα του Απόστολου Λακασά, που αναφέρεται στο με τι θέλουν να ασχοληθούν οι νέοι μα...
Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Mια όμορφη φωτό.

›
Τη φωτό τη πήρα από τους Καραβολάτρες της Κεφαλονιάς . Μου άρεσε πολύ και την πρόσθεσα εδώ. Φυσικά δεν είναι δική μου. Πως ήταν δυνατό να β...

Στης παρανομίας τα θρανία...

›
Διαβάστε το δημοσίευμα του Π. Μανδραβέλη που αναφέρεται σε ζημιές που έγιναν σε σχολεία που τελούσαν υπό κατάληψη και όχι μόνο, κάνοντας κλι...

Η νέα αγορά βιβλίου της Αθήνας

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης σχετικά με το πως διαμορφώνεται η ανθρωπογεωγραφία των βιβλιοπωλείων της Αθήνας.

Λιτή αφθονία, ο νέος τρόπος ζωής

›
Διαβάστε αυτό το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης.
Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Διαχείριση σχολικής τάξης: παραβατικότητα και μαθητική απειθαρχία

›
Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το άρθρο. Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον.

Γράμμα σε σκεπτόμενο πατριώτη

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το άρθρο  του Μίμη Ανδρουλάκη, όπως αυτό δημοσιεύεται στο ιστολόγιό του.

Η διαχείριση του θυμού

›
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το άρθρο του Παναγή Βουρλούμη.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.