
Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."
Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010
Γιατί κατεβαίνω μαζί σου Δήμαρχε
(Από την σημερινή συνάντηση του admin με το δήμαρχο κ. Λουΐζο).

Γιατί κατεβαίνω μαζί σου Δήμαρχε.
Κατ΄ αρχήν να πω πως και ο εκπαιδευτικός έχει το δικαίωμα της έκφρασης.
Έχει το δικαίωμα της συμμετοχής στα κοινά.
Κατεβαίνω μαζί σου επειδή θεωρώ πως έχεις τη δύναμη και τη θέληση να δώσεις τη δυναμική που απαιτείται στη διοίκηση του νέου Δήμου μας, που φέρει το όνομα της γης της ελευθερίας, του Μαραθώνα.
Κατεβαίνω επειδή πιστeύω πως μπορείς να προσφέρεις πραγματικά στους δημότες εκείνα που στερήθηκαν μέχρι σήμερα.
Πιστεύω ότι αποτελεί κοινή πεποίθησή μας ,πως μόνο με συγκλίσεις απόψεων που θα προκύψουν ύστερα από διάλογο αντίθετων θέσεων οι τοπικές κοινωνίες θα πάνε μπροστά.
Στέκομαι με περίσκεψη κι ευθύνη απέναντι στα προβλήματα του τόπου μας.
Δεν απαξιώνω κανέναν από εκείνους που διοίκησαν το τόπο και έφυγαν ή φεύγουν.
Για καθέναν η ιστορία έχει καταγράψει το μέγεθος της προσφοράς του.
Επειδή προσφορά υπήρξε. Μπορεί να ήταν μικρή ή μεγάλη, αλλά υπήρξε.
Εχω όμως τη δική μου αγωνία για το μέλλον του τόπου μου. Δικαίωμά μου να αγωνιώ και ιδιαίτερα για τη νέα γενιά. Τι κόσμο θα της παραδώσουμε; Με ποιές κοινωνικές συνοχές θα εφοδιάσουμε την κοινωνία του αύριο; Με ποιο τρόπο θα εφοδιάσουμε τα νέα παιδιά με αξίες και ήθος όταν εμείς οι μεγαλύτεροι έχουμε συμπεριφορές ασύμβατες και με τις αξίες και με το ήθος;
Επειδή έχω "μελετήσει' τη συμπεριφορά σου, διακρίνοντας ευγένεια, ήθος και δομές προσωπικότητας να σε χαρακτηρίζουν, αποφάσισα ύστερα από έντονο προβληματισμό, να καταγραφώ στον κατάλογο των συνεργατών σου, μετά την τιμητική πρόσκληση που μου έκανες.
Θέλω να σου επισημάνω και από εδώ πως διακρίνω ανάγκες, προβληματίζομαι και συστρατεύομαι για λύσεις ζητημάτων του κοινωνικού συνόλου.
Με λύσεις προβλημάτων δεν ασχολούμαι μια ζωή, άλλως τε;
Y.Γ. Είναι αυτονόητο πως θα βρίσκομαι στις επάλξεις της εκπαίδευσης. Το σχολείο μου, με τους καλούς μου συναδέλφους και τ΄ αγαπητά μου παιδιά, τους μαθητές μου, είναι "αγάπη" της ζωής μου. Είμαι και παραμένω δίπλα στην ανάγκη του κάθε μαθητή μου και του κάθε συναδέλφου μου. Tο σχολείο και η έννοια της εκπαίδευσης δεν εγκλωβίζονται από δημοτικές παρατάξεις. Ξεκάθαρο αυτό!!!
Eρωτήσεις κι απαντήσεις της Σαββίνας Γιαννάτου

Διαβάστε εδώ ερωτήσεις που της τέθηκαν και απαντήσεις που έδωσε η τραγουδοποιός η . Σαββίνα Γιαννάτου. Το κείμενο είναι από την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.
Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010
Συνάντηση χτες

Και πως αλήθεια τα όπλα θα κάμψουν τη δύναμη της αλήθειας και της ψυχής;
Ξέρεις μου άρεσε και κάτι άλλο. Πως οι ιδέες μας συνέκλιναν για το χαρακτηρισμό ως μεγάλων, ηγετών που πέρασν στην ιστορία πλέον. Και τέτοιους ηγέτες η κοινωνία μας αναζητεί πιό επιτακτικά σήμερα. Οι συμπαντικές νομοτέλειες λειτουργούν συνέχεια. Δεν επηρεάζονται από φτηνές ανθρώπινες όμως πρόσκαιρες... συμπεριφορές.
Φυσικά θα έρθω για καφεδάκι στο "πύργο' σου. Θα δούμε και από εκεί τη θάλασσά μας. Θα μιλήσουμε κι εκεί για το παρελθόν μας που συνοδεύει το παρόν και το μέλλον μας. Να ξέρεις πως το κουδούνι σου θα το χτυπήσω σύντομα.
Καλημέρα φίλε.
Σκέψεις...
Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010
Άποψη
Ευχαριστίες
Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010
΄Ανοιξε την καρδιά σου
Πως να πάρεις;
Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010
Ενας κόμπος η χαρά μου...
Στην πρώτη γραμμή αμύνης...
Η επόμενη συνάντησή μας είναι ήδη "κλεισμένη" και μάλιστα σύντομα. ΄Αδειασαν τα μετερίζια... Και οι πολιορκημένοι αγωνιούν...Ξέρω πως θα τους δώσουμε το χέρι άδολα. Επειδή είμαστε στην πρώτη γραμμή αμύνης...Τ΄ άκουσες φίλε; Ναι, είμαστε στην πρώτη γραμμή αμύνης!!!
Καλημέρα και καλή δουλειά φίλε.
Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010
Στους φίλους μου απ΄ την ΄Ανδρο
Μάνος Χατζηδάκης - Μυθολογία
O αγιασμός στο σχολείο μας
Καλή σχολική χρονιά.
Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010
Η αγοραία «απώθηση» του ρεαλισμού
Στο Σέσι Γραμματικού σήμερα.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΑΛ ΣΑΛΕΧ «Στο Ιnternet με έβριζαν οι Ακροδεξιοί»
Κι εγώ θυμήθηκα πως η Δαμασκός δεν απέχει πολύ απ΄ το Μπερούτι...
Πρόληψη παιδικών ατυχημάτων στα σχολεία
To νέο μισθολόγιο του Δημοσίου
Η μάχη του Μαραθώνα

Στα Καλύβια χτες βράδυ.
Χτες βράδυ όμως ήταν μια άλλη βραδιά... Και την απόλαυσα. Πιστεύω και όσοι βρέθηκαν μαζί μου εκεί. Να ξαναπάμε...
Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010
Kεφαλονίτικο λεξικό.
Θέματα Μαθηματικών Γ΄ Γυμνασίου
Ενα πέταγμα στο διπλανό νησί...
Εκεί στην ενδοχώρα των κοίλων κι αιχμηρών βράχων.
Να μετρώ τις ροπές των ανεμόμυλων
και τις αντοχές των γιασεμιών ενάντια στη δύναμη τ΄ ανέμου.
Να καθηλώσω το βλέμμα μου στο εκτυφλωτικό φως της ποίησης.
Δεν προσπερνώ εύκολα τούτο το όμορφο τοπίο
των ανέμων και της θερινής ξαστεριάς.
Αφυπνίζομαι με κλειστά μάτια.
Μόνον εγώ ακούω τον απόηχο αυτών των ονείρων...
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον
To δώρο
Θέλω να σου δώσω κάτι, παιδί μου,
γιατί κυλάμε στο ρου του κόσμου.
Οι ζωές μας θα χωριστούν και η αγάπη μας θα
λησμονηθεί.
Αλλά δεν είμαι τόσο ανόητη για να νομίζω
ότι μπορώ να αγοράσω την καρδιά σου με τα
δώρα μου.
Εχεις τον κόσμο σου, τους φίλους σου.
Δεν είναι κακό που δεν έχεις χρόνο για μας.
Εμείς, αλήθεια, έχουμε χρόνο στα γεράματα
να αναλογιστούμε τις μέρες που πέρασαν,
να φυλάξουμε σαν θησαυρό στην καρδιά μας
αυτό που έχασαν τα χέρια μας για πάντα.
Το ποτάμι κυλάει κελαρυστό,
σπάζοντας όλους τους φραγμούς.
Ομως το βουνό μένει και θυμάται,
και συνοδεύει με την αγάπη του.
Ραμπιντρανάθ Ταγκόρ
Από το βιβλίο του, Ποιήματα, μτφρ. Δώρα Στυλιανίδου, εκδόσεις Εκάτη
Τούτος ο ποιητής είναι από αυτούς που συχνά με ξεκουράζουν. Σήμερα διάβασα πάλι αυτό του το ποίημα και θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας. Διαβάστε το και προσπαθείστε να εμβαθύνετε στην έκφρασή του.
Θέματα Εξετάσεων Μαθηματικών Α΄ Γυμνασίου
Το πήδημα της γριάς στο Κόρθι της Ανδρου
Φωτό από: admin
Κάντε κλικ πάνω σε κάθε φωτό για να τη δείτε σε μεγάλο μέγεθος.