Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."
Κυριακή 17 Απριλίου 2011
Διάβασα...
H πρόσθεση στο δυαδικό σύστημα αρίθμησης.
Αλλά στο δυαδικό σύστημα αρίθμησης είναι 1 + 1 = 10.
Βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.
Σάββατο 16 Απριλίου 2011
Kαθώς...
καθώς πορευόμαστε για να ξαναρχίσουμε τους εαυτούς μας,
καθώς νιώθουμε πως τα λόγια μας δυναμώνουν το βήμα μας,
τότε...
μεσ΄ στην ατέρμονη αναζήτηση κάποιων πρώτων αριθμών
θαρρώ πως ζεσταίνεται η μοναξιά μας
και ατενίζοντας ψηλά, στο δικό μας ουρανό,
υπερκόσμια μας αποκαλύπτεται η ομορφιά της ζωής.
Δεν είν΄ εύκολο να κλείνουμε τις χαραμάδες της βιωτής...
Διαφωνείς μήπως;
To βίντεο για την Ανδρο της ΕΤ1.


να σ΄ ανάψω ένα κερί
φέρε πάλι στη ζωή μου
της αγάπης τη βροχή!!!
Μια στιγμή της χτεσινής μέρας στο σχολείο.


που είμαι δάσκαλος, μα και δικός σας δάσκαλος. Καθώς πορεύομαι στο διάβα
της ζωής μου, ανακαλύπτω συνεχώς νέες αξίες και κάνω τη δική μου επανάσταση των ιδεών... Μαθαίνω και αξιολογώ με νέα κριτήρια...τα δρώμενα της ζωής μου και τους ανθρώπους που έρχονται σε επαφή με μένα. Έτσι χτες το πρωί η επίσκεψή σας στο γραφείο μου με ξάφνιασε. Δεν την περίμενα. Και φυσικά η προσφορά της αγάπης μας για μένα με συγκίνησε και το είδατε. Δε μου αρνηθήκατε πιστεύω το ότι αφέθηκα να σας δείξω τη συγκίνησή μου και την ευχαρίστησή μου προς εσάς. Θέλω κι από εδώ να εκφράσω πόσο τυχερός είμαι που είμαι δικός ΣΑΣ δάσκαλος και να επισημάνω ακόμη το πόσο χαίρομαι που εσείς μα και όλα τα παιδιά του τμήματός σας μου εκφράζετε την αγάπη σας. Τέτοιες στιγμές της αγάπης σας σαν τις χτεσινές, μου δίνουν δύναμη να πορεύομαι ως άνθρωπος, ως εκπαιδευτικός και Δ/ντής του σχολείου μας. Πορεύομαι με εντονότερη τη συναίσθηση της ευθύνης που απορρέει από την ανάθεση σε μένα της θέσης του δ/ντη μιας σχολικής μονάδας. Πορεύομαι με δύναμη όταν , καθώς σας μιλώ για το μάθημά μας, βλέπω στα πρόσωπά σας να προσλαμβάνετε τη γνώση και χαίρομαι που διακρίνω τη θέλησή σας να ακούσετε και να μάθετε περισσότερα. Αν εγώ κρατώ σε εγρήγορση τούτο το ενδιαφέρον σας, καλώς πράττω...
Χριστίνα, Πόπη και Χριστίνα σας ευχαριστώ και πάλι. Εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα και σε σας. Να σας χαίρονται οι οικογένειές σας και να γίνετε άξιοι πολίτες του αύριο.
Η εκπομπή του Μίμη Ανδρουλάκη στις 15/4/2011
Σάββατο του Λαζάρου σήμερα.
«Εορτολόγιο -
Ετήσιος Εκκλησιαστικός Κύκλος»
Παρασκευή 15 Απριλίου 2011
Διάβασα...
Μην απαρνιέσαι ποτέ τα όνειρά σου.
Να ακολουθείς τα σημάδια.
Από το βιβλίο "Ο ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΣ" του Paulo Coelho.
Βίντεο για τον εορτασμό της Θεοσκεπάστου στην Ανδρο.
Φυλλάδιο με ασκήσεις για τη Γ΄ Λυκείου κατεύθυνσης
Πέμπτη 14 Απριλίου 2011
Τετάρτη 13 Απριλίου 2011
Τρίτη 12 Απριλίου 2011
Διάβασα...
Hμερίδα για τη βία και την επιθετικότητα.
Από τη Δ/νση Β/θμιας εκπ/σης Αν. Αττικής πήραμε σήμερα στο σχολείο το παρακάτω mail.
Από την ιστοσελίδα του Συνηγόρου για το Παιδί http://www.0-18.gr/gia-megaloys/nea/absyzitontas-gia-tin-bia-kai-tin-epithetikotita-sto-scholeiobb
«Συζητώντας για τη βία και την επιθετικότητα στο σχολείο»
Με τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού μαθητών και εκπαιδευτικών από γυμνάσια και λύκεια της Ανατολικής Αττικής διεξήχθη την 5.4.2011 ημερίδα στο Πολιτιστικό Κέντρο Γέρακα, με το παραπάνω θέμα.
Η ημερίδα, που διοργανώθηκε από τη Δ/νση Δ/Βθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, ξεκίνησε με ανοικτή συζήτηση του Βοηθού Συνηγόρου του Πολίτη κ. Γιώργου Μόσχου με μαθητές, σχετικά με τις μορφές εκδήλωσης επιθετικών συμπεριφορών στο σχολείο ή έξω από αυτό, τις αιτίες και τους παράγοντες που τις επηρεάζουν αλλά και το πώς αυτές μπορούν να αντιμετωπίζονται έγκαιρα και αποτελεσματικά.
Οι μαθητές ανάμεσα σε άλλα, υποστήριξαν ότι οι βίαιες συμπεριφορές συνδέονται πολύ συχνά με άλλα οικογενειακά και κοινωνικά προβλήματα και είναι ένας τρόπος επιβολής και απόκτησης αναγνώρισης από τους συνομηλίκους, ότι ο ρόλος των μαρτύρων σε τέτοιες σκηνές είναι πολύπλοκος και ευαίσθητος, ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να βρίσκονται πιο κοντά στους μαθητές, να τους κατανοούν, να παίρνουν στα σοβαρά τις αναφορές ή καταγγελίες τους, να παρεμβαίνουν, διευκολύνοντας την επίλυση των εντάσεων, και όχι με τιμωρίες, και ότι και τα ίδια τα παιδιά θα πρέπει να αναπτύξουν δεξιότητες για να εμποδίζουν ή αποτρέπουν τέτοιες συμπεριφορές στο περιβάλλον τους. Επίσης τονίστηκε πόσο σημαντικό είναι στα σχολεία να οργανώνονται προγράμματα (αγωγής υγείας, περιβαλλοντικά και πολιτιστικά) στα οποία θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές και μέσα από τα οποία θα μπορούν με βιωματικό τρόπο να συνειδητοποιούν τις ευθύνες τους και να μαθαίνουν να επιλύουν τις δυσκολίες και τις συγκρούσεις τους.
Η συζήτηση έκλεισε με πρόσκληση του κ. Μόσχου προς τους διευθυντές των σχολείων και τους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν τον διάλογο στα σχολεία τους, με τρόπους που αυτοί θα επιλέξουν, καλώντας τους μαθητές να συμβάλουν ώστε να δοθούν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως τα παρακάτω:
- Υπάρχουν φαινόμενα επιθετικότητας και βίας μεταξύ των μαθητών στο σχολείο μας;
- Υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές έξω από το σχολείο που επηρεάζουν και τη σχολική μας ζωή;
- Πως θα θέλαμε να αντιδρά η σχολική μας κοινότητα σε τέτοιες συμπεριφορές;
- Μπορούν οι μαθητές να έχουν πιο ενεργητικό ρόλο στην αντιμετώπισή τους;
- Μπορεί το σχολείο μας να συμφωνήσει κάποιους κανόνες για την αντιμετώπιση βίαιων συμπεριφορών, διασφαλίζοντας τα δικαιώματα όλων των μερών;
- Ποιος θα θέλαμε να είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών;
- Μπορεί να υπάρχει τακτική συνεργασία για τα θέματα αυτά μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών / εκπροσώπων τους;
- Μπορούν να αναλάβουν κάποιοι μαθητές του σχολείου, σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς να παρακολουθούν και υποστηρίζουν κοινά αποφασισμένους κανόνες;
- Θα μπορούσαν μαθητές να μεσολαβούν οργανωμένα για την επίλυση συγκρούσεων αντί της επιβολής ποινών;
- Τι μπορούμε να κάνουμε στο σχολείο μας για να προλαβαίνουμε αλλά και να αντιμετωπίζουμε πιο αποτελεσματικά την εκδήλωση της βίας;