Δείτε παρακάτω τα θέματα ενός προχείρου διαγωνίσματος στα Μαθηματικά, στα οποία διαγωνίστηκαν οι μαθητές ενός Γυμνασίου. Αν και πολλά οι μαθητές έγραψαν!!!
Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."
Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011
Με αφορμή το πρόσφατο δημοσίευμα από την εφημερίδα ΑΝΔΡΙΑΚΗ.
Η εφημερίδα ΑΝΔΡΙΑΚΗ στο τελευταίο φύλλο της είχε ένα μικρό αφιέρωμα για την καλοκαιρινή εκδήλωση του Συνδέσμου Ανδρίων Ποιητών-Λογοτεχνών, στην οποία έλαβε μέρος και ο admin. H εκδήλωση είχε πραγματοποιηθεί στο Δημοτικό Θέατρο της Χώρας, στην Ανδρο, στο τελευταίο σ/κ του περασμένου Ιουλίου. Μαζί με το αφιέρωμα , που παραθέτω , έβαλα και λίγες φωτό από την εκδήλωση.
Τα παιδιά που μας ταξίδεψαν με τα τραγούδια που έπαιξαν. Διακρίνεται και ο π. Ιωάννης Στάμος.
Η εμψυχώτρια και συνδιοργανώτρια της εκδήλωσης κ. Ειρήνη-Φάνια Παπιδά. Δίπλα της μόλις διακρίνεται ο έτερος συνδιοργανωτής κ. Βασίλης Ξένος
Και ο admin.
Kαι ο αγαπητός φίλος κ. Μιχάλης Χαλάς του Παπανεστάση.
Και το μικρό αφιέρωμα από την ΑΝΔΡΙΑΚΗ.
Βεβαίως ο μακαριστός Διονύσιος Ψαριανός, για τον οποίο μίλησα, δεν ήταν αρχιμανδρίτης αλλά Μητροπολίτης Σερβιων και Κοζάνης και είχα την ευλογία να με βαπτίσει. Η αγαπητή ΑΝΔΡΙΑΚΗ ας μου συγχωρέσει την υπενθύμιση.
Ενστασεις
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, το δημοσίευμα του Τάκη Καμπύλη που δημοσίευσε η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και αναφέρεται στο μεγάλο Μαθηματικό Κων/νο Καραθεοδωρή.
Κι όμως, ζουν ανάμεσά μας
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης , το άρθρο του Τάκη Θεοδωρόπουλου από ΤΑ ΝΕΑ.
Πρόβλημα για μαθητές Α΄ Γυμνασίου
Ενα πλαστικό ενυδρείο σπιτιού αν το γεμίσουμε πλήρως με νερό ζυγίζει 8 κιλά. Αν στο ίδιο ενυδρείο βάλουμε τη μισή ακριβώς ποσότητα νερού από εκείνην που μπορεί να δεχτεί , ζυγίζει 5 κιλά. Μπορείτε να βρείτε το βάρος του ενυδρείου δίχως να έχει νερό μέσα του;
Απάντηση στις χτεσινές ασκήσεις.
Η απάντηση για το ποιος είναι ο αριθμός Α.
Το πρώτο μέλος της ισότητας ισούται με 56 - 14 ( που μας δίνει η παρένθεση) δηλ τελικά 42.
Άρα και το δεύτερο μέλος, λόγω της ισότητας μας δίνει 42.
Έτσι αφού από τον αριθμό ( 56 - Α ) αφαιρούμε το 14 και πέρνουμε 42, άρα ο αριθμός 56 - Α είναι ίσος με 56. ΄Αρα Α = 0.
Στην άλλη άσκηση η απάντηση έχει ως εξής:
Αφού διαιρώντας τον αριθμό μας με το 25 παίρνουμε 12 τότε ο αριθμός μας είναι ο 25 . 12 δηλ. ο 300. ( αν λάβουμε υπόψη την τατυτότητα της διάιρεσης). Άρα αν κάναμε πολλαπλασισμός θα πέρναμε 300 . 25 = 7500.
Το αίσθημα βαθιάς αδικίας
Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης για να διαβάστε το άρθρο του Πανεπιστημιακού Π. Ιωακειμίδη.
Να κρατήσουμε τα σχολεία ανοιχτά, ζωντανά
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, το δημοσίευμα του Νίκου Ξυδάκη, που αναφέρεται στις καταλήψεις των σχολείων μας.
Γιατί έστειλα την επιστολή για τις αναπηρικές
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης τη μαρτυρία μιας Αθηναίας....Με προβλημάτισε αρκετά...
Αγαπητή κυρία Αγκελα Μέρκελ...
Διαβάστε κάνοντας κλικ στο τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα του Τάσου Τέλογλου από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Η οικονομία χρειάζεται την αξιοποίηση του Ελληνικού
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης τι είπε ο αρχιτέκτονας Σπύρος Πολλάλης στη δημοσιογράφο Μαργαρίτα Πουρνάρα.
Απλή έκφραση.
Φίλε σ΄ευχαριστώ για όλα τα χτεσινά. Μου άρεσαν οι δημοσιεύσεις του περιοδικού της Ένωσης για τη Διδακτική των Μαθηματικών. Και σαφώς η συναντήση με τους συναδέλφους μας είναι πάντα ζητούμενη από εμάς. Βεβαίως ίσως να είχαμε πάει νωρίτερα στον ΙΑΝΟ. Αλλά έστω κι έτσι, πήραμε κάτι. Διαφωνείς;
Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011
Άσκηση για μαθητές Α΄ ή και Β΄ Γυμνασίου
Αν ισχύει η ισότητα 56 - ( 28 - 14 ) = ( 56 - Α ) - 14 ποιος είναι ο αριθμός Α;
΄Ασκηση για μαθητές Α΄ Γυμνασίου
Ο Γιάννης ήθελε να πολλαπλασιάσει έναν αριθμό με το 25. Λανθασμένα αντί για πολλαπλασιασμό έκανε διαίρεση και έδωσε για απάντηση τον αριθμό 12. Ποιός αριθμός θα ήταν το σωστό αποτέλεσμα του πολλαπλασιασμού;
Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011
Άγχος και κατάθλιψη σε καιρούς οικονομικής κρίσης
Kάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το πολύ ενδιαφέρον άρθρο.
15 Mαθηματικές προκλήσεις...
Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτηση,ς για να διαβάστε μια εξαιρετική εργασία του συναδέλφου Μάκη Χατζόπουλου που αναφέρεται σε προβλήματα θεωρίας αριθμών για μαθητικούς διαγωνισμούς.
ΤΟ ΒΗΜΑ - Δ. Χριστοδούλου: «Τα ελληνικά ΑΕΙ έχουν μείνει 30 χρόνια πίσω» - κοινωνία
Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης για να διαβάστε τις απόψεις του Καθηγητή Δημ. Χριστοδούλου.
Ποιοι πλήττονται και πόσο από τις αλλαγές στη φορολογία
Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης για να διαβάστε το δημοσίευμα από τη σημερινή ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Η επίτευξη του ακατόρθωτου
Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, για να διαβάστε το δημοσίευμα που υπογράφει ο Χρήστος Τσόλκας στη σημερινή ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Μαθησιακές δυσκολίες αντί τεμπελιάς και αδιαφορίας
Kάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης για να διαβάστε ένα δημοσίευμα που αναφέρεται στις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών μας.
Οι δύο χρόνοι που τρέχουν.
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το άρθρο του Καθηγητή Γιάννη Βούλγαρη.
Ο κοινωνικός αναλφαβητισμός
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το άρθρο του Τάκη Θεοδωρόπουλου από ΤΑ ΝΕΑ.
Τέσσερις αλλαγές που πρέπει να κάνουμε οπωσδήποτε για να πετύχουμε τον στόχο μας
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Τα πώς και τα γιατί που μας οδήγησαν στο «σημείο μηδέν»
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011
Απόψε η δική σου αντιφώνηση...
Της αγάπης αίματα με πορφύρωσαν
και χαρές ανείδωτες με σκιάσανε
οξειδώθηκα μες στη νοτιά των ανθρώπων
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο
Στ' ανοιχτά του πελάγου με καρτέρεσαν
Με μπομπάρδες τρικάταρτες και μου ρίξανε
αμαρτία μου να 'χα κι εγώ μιαν αγάπη
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο
Τον Ιούλιο κάποτε μισανοίξανε
τα μεγάλα μάτια της μες στα σπλάχνα μου
την παρθένα ζωή μια στιγμή να φωτίσουν
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο
και χαρές ανείδωτες με σκιάσανε
οξειδώθηκα μες στη νοτιά των ανθρώπων
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο
Στ' ανοιχτά του πελάγου με καρτέρεσαν
Με μπομπάρδες τρικάταρτες και μου ρίξανε
αμαρτία μου να 'χα κι εγώ μιαν αγάπη
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο
Τον Ιούλιο κάποτε μισανοίξανε
τα μεγάλα μάτια της μες στα σπλάχνα μου
την παρθένα ζωή μια στιγμή να φωτίσουν
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο
Και η δική μου αντιφώνηση στο δικό σου λόγο
Σ΄ευχαριστώ για τούτο το μεστό λόγο σου...
Τον κρατώ και τον επεξεργάζομαι στο νου μου.
Πορεύομαι και αναλογίζομαι το χρέος...
Μου το επιβάλλουν οι καιροί...
Αποστασία...
Φίλε...
Ο φίλος μας, ή μάλλον "ο φίλος μας", αποστάτησε...
Κατέστη οπαδός της ευτέλειας, της μικρότητας και της απερισκεψίας...
Επέλεξε την οδό της μοναξιάς...
Δικαίωμά του ήταν...
Αλλά εμείς...
"Ανω σχώμεν τας καρδίας"...
Να θυμάσαι πως καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται...
Θα είμαι δίπλα σου αν χρειαστεί...
Με την κατάθεση του προφορικού ή και του γραπτού μου λόγου...
Ευτυχώς η απαξίωση της λογικής ξεχωρίζει...
Επειδή εκείνος...
κατέστη αναγνώστης του "Εκ των παρακμιών" αναγνώσματος...
Του χαμογελάμε...
Eνα ερώτημα...
Διάβασα τον όρο....και βάζω ένα ερώτημα...
Πόσος άραγε είναι ο χρόνος της εθνικής μας αυτοδιάλυσης;;;
Πόσος;
Μονόδρομος είναι ο γκρεμός;
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα που υπογράφει η Αννα Φραγκουδάκη.
Μια χρήσιμη παραβολή
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, το δημοσίευμα του Κώστα Γεωργουσόπουλου από το "Βιβλιοδρόμιο" της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ.
Περιττές αλλά και επικίνδυνες συχνά οι πολυβιταμίνες
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα που αναφέρεται στις πολυβιταμίνες.
«Επικίνδυνα» για συναλλαγές πάνω από το 50% των ηλεκτρονικών καταστημάτων
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.
Σκουπίδια εντός, εκτός και επί τα αυτά
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, το δημοσίευμα της Μαρίας Κατσουνάκη.
Η διεκδίκηση του μέλλοντος
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα του Νίκου Γ. Ξυδάκη.
Κλειστά σχολεία
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, τη σύντομη επιστολή μιας συναδέλφου προς την εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ. Την προσυπογράφω.
Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011
Συνήγορος του διαβόλου
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το άρθρο του Ι.Κ. Πρετεντέρη από ΤΑ ΝΕΑ.
Ο κλαυθμός για το Δημόσιο
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα του Πάσχου Μανδραβέλη από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Σπουδές για δουλειά... μακριά από το Δημόσιο
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα του Απόστολου Λακασά, που αναφέρεται στο με τι θέλουν να ασχοληθούν οι νέοι μας.
Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011
Στης παρανομίας τα θρανία...
Διαβάστε το δημοσίευμα του Π. Μανδραβέλη που αναφέρεται σε ζημιές που έγιναν σε σχολεία που τελούσαν υπό κατάληψη και όχι μόνο, κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης.
Η νέα αγορά βιβλίου της Αθήνας
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης σχετικά με το πως διαμορφώνεται η ανθρωπογεωγραφία των βιβλιοπωλείων της Αθήνας.
Λιτή αφθονία, ο νέος τρόπος ζωής
Διαβάστε αυτό το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης.
Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011
Διαχείριση σχολικής τάξης: παραβατικότητα και μαθητική απειθαρχία
Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το άρθρο.
Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον.
Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον.
Γράμμα σε σκεπτόμενο πατριώτη
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το άρθρο του Μίμη Ανδρουλάκη, όπως αυτό δημοσιεύεται στο ιστολόγιό του.
Η διαχείριση του θυμού
Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης το άρθρο του Παναγή Βουρλούμη.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)