Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Θέματα απολυτηρίων Εξετάσεων στα Μαθηματικά από το 49ο Γυμνάσιο Αθήνας

Κάντε κλικ εδώ και δείτε τα θέματα των απολυτηρίων εξετάσεων Μαΐου-Ιουνίου 2012 στα Μαθηματικά από το 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.

Θέματα προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων από το 49ο Γυμνάσιο Αθήνας

Κάντε κλικ στην αντίστοιχη γραμμή για να δείτε τα θέματα των προαγωγικών  εξετάσεων περιόδου Μαΐου-Ιουνίου 2012 του 49ου Γυμνασίου Αθήνας.




Ένα φυλλάδιο για ξεχωριστούς μαθητές.

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε ένα φυλλάδιο που ετοίμασε ο καλός συνάδελφος Μάκης Χατζόπουλος για μαθητές με ξεχωριστούς μαθηματικούς στόχους....

Θέματα Θετικής Κατεύθυνσης και Γεν. Παιδείας Γ' Λυκείου

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε θέματα επανάληψης στην ύλη Γεν. Παιδείας και Θετικής Κατεύθυνσης της Γ΄Λυκείου, όπως αυτά προτείνονται στο ιστολόγιο του Σχ. Συμβούλου κλ. ΠΕ3 Δωδεκανήσου κ. Καραγιάννη.

Σημειώσεις Γεωμετρίας Β' Λυκείου

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε σημειώσεις Γεωμετρίας Β' Λυκείου, όπως τις ανάρτησε στο ιστολόγιό του ο Σχ. Σύμβουλος κλ. ΠΕ3 Δωδεκανήσου κ. Καραγιάννης.

Μύρισε Χριστούγεννα… ...ξεκίνησαν τα Bazaar

Kάντε κλικ εδώ και διαβάστε το δημοσίευμα της ATHENS VOICE.

Να κρατήσουμε στη χώρα τους νέους επιστήμονες

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε τις απόψεις της Διευθύντριας του  Μπενάκειου Φυτοπαθολογικού Ινστιτούτου.

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Eδώ είναι Ελλάδα, δεν είναι παίξε, γέλασε....ΝΤΡΟΠΗ !!!

Χανιά
 O Ήρωας
Μούδιασμα στην κοινωνία των Χανίων, προκαλεί η είδηση της κλοπής της προτομής του σμηναγού Κώστα Ηλιάκη, που είχε χάσει τη ζωή του τον Μάιο του 2006, κατά τη διάρκεια αναγνώρισης και αναχαίτισης τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών, στον εναέριο χώρο ανοιχτά της Καρπάθου.
Τα αποκαλυπτήρια της προτομής, που ήταν τοποθετημένη στη θέση «μπαλκόνι» της πόλης, είχαν γίνει σε ειδική τελετή, στις 20 Μαΐου 2007 και την απουσία της αντιλήφθηκε διερχόμενος πολίτης, ο οποίος ειδοποίησε τις Αρχές.

Οι δράστες άφησαν μόνο τη βάση και πήραν την ορειχάλκινη προτομή.

Οι έρευνες της αστυνομίας εστιάζονται σε μάντρες με παλιοσίδερα, καθώς το πιθανότερο σενάριο είναι η ορειχάλκινη προτομή να εκλάπη για να πουληθεί το μέταλλο, η αξία του οποίου υπολογίζεται στα 6 ευρώ το κιλό.

Ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Πάνος Παναγιωτόπουλος εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκεια του για την κλοπή της προτομής και ζήτησε από την πολιτική και στρατιωτική δικαιοσύνη να προχωρήσουν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε οι δράστες να εντοπιστούν και να συλληφθούν άμεσα.

Επίσης, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας ζήτησε από τον Αρχηγό ΓΕΑ, αντιπτέραρχο Αντώνιο Τσαντηράκη να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες της κατασκευής νέας προτομής, ώστε να τοποθετηθεί το ταχύτερο δυνατόν στο συγκεκριμένο σημείο και να γίνουν παράλληλα, οι απαραίτητες ενέργειες για την ενημέρωση της οικογένειας Ηλιάκη για το συμβάν.
Απ το δικτυακό τόπο in.gr


Σημείωση δική μου...Ωστε οι προτομές των ηρώων αποτιμώνται 6€ το κιλό; Και είναι Έλληνες αυτοί που παίρνουν μέρος σε τέτοια παζάρια; ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ !!!
 

Φορητά εργαστήρια πληροφορικής σε όλα τα γυμνάσια της χώρας

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε το δημοσίευμα από ΤΟ ΒΗΜΑ.

Οι συχνοί αγοραστές βιβλίων και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους

Kάντε κλικ εδώ και διαβάστε το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Aπεταξάμην...

Aπεταξάμην την ευτέλεια τότε...

Κι αν με ρωτήσεις πότε...

Τότε... με τις προσευχές της βροχής...

Στρες προκαλεί η δημοφιλία στο Facebook

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε το δημοσίευμα του Κώστα Δεληγιάννη.

Και βιντεάκια από τη Wikipedia

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε το δημοσίευμα του Κώστα Δεληγιάννη.

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Σχολική βία

Kάντε κλικ εδώ και διαβάστε τι συστήνει στους γονείς και κηδεμόνες η ψυχολόγος κ. Αλεξάνδρα Καππάτου εάν τα παιδιά τους πέσουν θύματα σχολικής βίας.

Σκέψεις....


Ξέρεις...απόψε μετά την αποψινή συνομιλία μας δε μπορούσα να φανταστώ πως εκείνος ο τεράστιος κύκλος των χρωμάτων δεν είχε κλείσει. Ήξερα πως η αγάπη για τα Μαθηματικά είχε την επίδραση των χρόνων της νιότης μας αλλά δεν είχα μετρήσει - και πως άλλως τε- την ακτίνα εκείνου του κύκλου..... Και καθώς πριν λίγη ώρα καταθέσαμε τις σκέψεις μας και σου μίλησα για τη σύμπτωση στο μικρό μεθοριακό χωριό, σκέφτομαι και σε καλώ να σκεφτείς κι εσύ....Λες εκεί ψηλά, λες αλήθεια η ψυχή της φίλης σου να χαίρεται;
Απόψε, μιας και μπλέξαμε και την αγάπη μας για τα Μαθηματικά στη κουβεντούλα μας, σε καλώ να σκεφτείς τη σχέση του κύκλου και των κωνικών τομών.... Βλέπεις κάτι , διακρίνεις κάτι που έχει εφαρμογή στη ζωή μας;
Στο ξαναείπα αλλά δε το πρόσεξες ίσως...Σου μίλησα για την ομορφιά και τη γοητεία των Μαθηματικών και εννοώ την επιστήμη και όχι τους θεράποντές της...
Και ο νοών , νοείτω!!!

Μα σχολιάσα ευθύς αμέσως...
Και άφησε με να κατατάξω την ανάρτηση αυτή σε μια ειδική κατηγορία με τίτλο...." Εκ του κατά παρακμιών το ανάγνωσμα"....... Διαφωνείς;;;

Θέματα Μαθηματικών Κατεύθυνσης Γ' Λυκείου

Κάντε κλικ εδώ και δείτε πολύ ενδιαφέροντα θέματα πάνω στην ύλη των Μαθηματικών Κατεύθυνσης της Γ' Λυκείου.

Άρθρα στα Μαθηματικά Α' και Β' Λυκείου

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε άρθρα πάνω στην ύλη των Μαθηματικών της Α' και Β'  Λυκείου.

Πίστη, όραμα, επιβράβευση

Kάντε κλικ εδώ και διαβάστε το δημοσίευμα του Απόστολου Λακασά.

Θέματα διαγωνισμού PISA.

Kάντε κλικ εδώ για να διαβάστε θέματα του διαγωνισμού PISA στα Μαθηματικά.

Με ταχύτητες 50 Mbps «τρέχει» στην αγορά το γρήγορο Ιντερνετ

Kάντε κλικ εδώ και διαβάστε το δημοσίευμα από ΤΑ ΝΕΑ.

Η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού στο Δημόσιο

Kάντε κλικ εδώ και διαβάστε το άρθρο του Ανδρέα Δρυμιώτη.

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Κι ούτε μια τέμνουσα...

Κέντησα με κόκκινη κλωστή 

τον κύκλο της σκέψης σου, σήμερα...

Κι όμως...

Ούτε μια τέμνουσα δε χάραξα...

Ο ουρανός στο Μαραθώνα λίγα λεπτά πριν....

Φωτό ληφθείσα στις 07.16, σήμερα



Το Αγριλίκι στα δεξιά.

Από το χθεσινό σχολικό μας περίπατο.

Στη διαρκεια του χθεσινού σχολικού μας περίπατου οι φωτό...

Τα παιδιά του σχολείου στο γήπεδο.


Δίπλα απ το δρόμο για τον Αγ. Νεκτάριο.


Σύννεφα. 


Φωτό:admin

Mεγάλες στιγμές των Μαθηματικών

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε την ανάρτηση "Μεγάλες στιγμές των Μαθηματικών" από το δικτυακό τόπο 24grammata.com

Το υπουργείο πλήρωνε 12 εκ ευρώ παραπάνω για τα συγγράμματα των φοιτητών

Kάντε κλικ εδώ και διαβάστε το δημοσίευμα από το δικτυακό τόπο e-sos.

Τα χειρότερα είναι πίσω

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε το δημοσίευμα του Δημ. Ψυχογιού από την ΑΤHENS VOICE.

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Eνα μαθηματικό ιστολόγιο

Κάντε κλικ εδώ και επισκεφθείτε ένα πολύ αξιόλογο μαθηματικό ιστολόγιο.

Διαγωνισμός Ο ΛΥΣΙΑΣ.

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε το έγγραφο του Υπ. Παιδείας σχετικά με το διαγωνισμό Ο ΛΥΣΙΑΣ.

2.000 μαθητές υποσιτίζονται στην Αθήνα

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε το δημοσίευμα από ΤΑ ΝΕΑ.

«Οι κρίσεις μπορούν να εμπνεύσουν»

Kάντε κλικ εδώ και διαβάστε το δημοσίευμα από ΤΑ ΝΕΑ.

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Nέοι χάρτες από τη ΝΟΚΙΑ.

Κάντε κλικ εδώ και δείτε χάρτες περιοχών που σας ενδιαφέρουν. Βρήκα τους χάρτες πιο ευκρινείς από άλλους...

Ο εχθρός της εφημερίδας

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε το άρθρο του Κώστα Καλφόπουλου.

Τελικά η Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε το άρθρο του καθηγητή Κ. Βεργόπουλου στο δημοσιογράφο Θανάση Βασιλείου.

Η Ευρώπη των πολλών ταχυτήτων

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε το άρθρο της Μαρίας Κατσουνάκη.

Κάτω από το φως μιας Κυριακής

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε ένα άρθρο του Νίκου Ξυδάκη.

Στην Ι. Μονή Κλειστών χτες...

Φτάνοντας στο μοναστήρι, βλέπεις γεωλογικούς σχηματισμούς.


Δημιουργίες της φύσης


Το καμπαναριό της μικρής εκκλησίας

Βρύση μέσα στην αυλή.


Ομορφο μέρος, κοντά στην Αθήνα, μέσα στην καρδιά της Πάρνηθας. Συστήνω να το επισκφθείτε. Θα ξαναπάω εκεί για περίπατο στο δάσος.

Έμφυλες ανισότητες στα μαθητικά βιβλία

Kάντε κλικ εδώ και διαβάστε την ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΘΑΛΗΣ και ΦΙΛΟΙ.

Λεξικό στοχαστών ενός αιώνα

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε σχετικά με ένα βιβλίο που κυκλοοφορεί.

Το αδιέξοδο σήμερα είναι πολιτισμικό

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε τις απόψεις του συγγραφέα Πασκάλ Μπρυκνέρ για την κρίση.

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Η αρχή της ανταποδοτικότητας

Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε το άρθρο του Ανδρέα Δρυμιώτη.

Τι ν' απαντήσεις αλήθεια;

Τι μπορείς αλήθεια ν΄ απαντήσεις σ΄έναν έφηβο που είναι μαθητής στο Σχολείο που υπηρετείς,  όταν κλαίγοντας σου εξομολογείται...."Νιώθω μόνος κύριε"....Τι μπορείς να ψελλίσεις; Ποιο λόγο ν΄αντιτάξεις απέναντι στη νεανική αυτή μοναξιά; Δύσκολη η στάση μου απέναντι σε εκείνα τα δάκρυα...Πως να τα μετασχηματίσω σε χαμόγελο? Αλήθεια πως?
Πάει καιρός που διαισθάνομαι την αδυναμία της εποχής μας στο να συμβάλλει στην επικοινωνία μεταξύ μας και ιδιαίτερα στην επικοινωνία μεταξύ ημών και των νέων μας. Όχι , δεν προσπαθώ να καταλογίσω ευθύνες. Δεν είμαι δικαστής. Απλά στοχάζομαι και ο στοχασμός με γεμίζει προβληματισμούς...Απλά μαθαίνω ακόμη να.... στοιχίζομαι μεταξύ των νέων μας, των παιδιών της εφηβείας , των παιδιών που πολιτεία και γονείς μας εμπιστεύονται τις πρωινές ώρες της ημέρας στο σχολείο, στο κάθε σχολείο.... 
Μα τούτος ο νεανικός χτεσινός λόγος ήταν ένα "χαστούκι" για μένα. Τι ν'αντιφωνήσεις απέναντι σ΄ εκείνη την έκφραση; Που να αναζητήσεις την άρση ενός αδιεξόδου της ψυχής που αργότερα ίσως γίνει πιό έντονο, πιό "εκφραστικό" ίσως; 
Σήμανα συναγερμό στο εντός μου. Είχα να διαχειριστώ άλλη μια κρίση. Έπρεπε να διεισδύσω στο κόσμο ενός παιδιού, να κατευνάσω την αντάρα της σκέψης του και να του δώσω δύναμη να αντιμετωπίσει την καθημερινότητά του...Δεν ξέρω αν το πέτυχα...Προσπάθησα. Και θα προσπαθώ. 
Μα από τούτες τις γραμμές θέλω να κρούσω σήμαντρο....Ας βρούμε χρόνο να μιλήσουμε στα παιδιά μας. Κρίση αντιμετωπίζουν κι αυτά. Όχι μόνο εμείς....Και πρέπει στο δικό μας λόγο, στη δική μας παρουσία να βρούν ζεστασιά και να μας εμπιστευτούν τους προβληματισμούς και τις ανάγκες τους. 
Τελειώνοντας....στη χειραψία και στο  ένθερμο "ευχαριστώ"που άκουσα, απάντησα απλά, πως η δική μου συνδρομή στο άνοιγμα του ψυχικού παιδικού κόσμου και το ξαλάφρωμα της σκέψης του ήταν υποχρέωση που απορρέει από την παιδευτική αποστολή μου. Έτσι ένιωθα και νιώθω.