Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από την Athensvoice.
Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."
Σάββατο 27 Μαρτίου 2021
Η άγρια ζωή στις μεγαλουπόλεις
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση του Σπύρου Μανουσέλη στην εφημερίδα των συντακτών.
Συναντήσεις στη γέφυρα.
Δείτε παρακάτω ένα ενδιαφέρον βίντεο με τον Τεύκρο Μιχαηλίδη, που το προτείνει από την ιστοσελίδα της η ομάδα ΘΑΛΗΣ και ΦΙΛΟΙ.
Ο πολλαπλασιασμός πινάκων προσεγγίζει έναν μυθικό στόχο
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από τον ιστότοπο physicsgg.me.
Μια τεράστια βιβλιοθήκη στους δρόμους της Ουτρέχτης
Δείτε εδώ την εντυπωσιακή ανάρτηση από το elculture.gr.
Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021
Το πιο σημαντικό μήνυμα της ημέρας
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από τον ιστότοπο e-psyxologos. Aξίζει!!!
Κι εγώ φέρνω στο νου μου τους στίχους της Ευσταθίας.....
Οι ανυπότακτες καρδιές φέρουν πολύ βαριές ποινές....
Χόρχε Μπουκάι: «Το κόστος του να ζεις, αξίζει τον κόπο..»
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από τον ιστότοπο o-clooun πάνω σε ένα κεφάλαιο βιβλίου του Χόρχε Μπουκάι.
Υποχρεωτική το self test για μαθητές εκπαιδευτικούς και λοιπούς εργαζόμενους στα σχολεία
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από το esos.gr.
Tυχαιότητα...
Διάβασα...σε μια ιστορική εισαγωγή στην επιστήμη του χάους.....
"Τίποτε στη φύση δεν είναι τυχαίο. Ένα πράγμα μπορεί να φαίνεται τυχαίο μόνο εξαιτίας της ελλειπούς μας γνώσης".
Μπ. ντε Σπινόζα
Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021
Οι 21 κανονιοβολισμοί από το Λυκαβηττό
Δείτε εδώ φωτό από τους σημερινούς κανονιοβολισμούς από το Λυκαβηττό, λόγω της εθνικής επετείου.
Η έπαρση της σημαίας στην Ακρόπολη και ο Εθνικός Ύμνος 25/3/2021
Δείτε παρακάτω την έπαρση της σημαίας και ακούστε τον Εθνικό Ύμνο από την Ακρόπολη σήμερα 25/3/2021.
Ελληνική Επανάσταση του 1821
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση για την Επανάσταση του 1821 από τη wikipedia.
Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021
Ένα άρθρο των συναδέλφων Νίκου Τσούλια και Γιώργου Γεωργακόπουλου
Οι απόψεις και των δυο καλών συναδέλφων είναι πάντα ενδιαφέρουσες. Μου άρεσε πολύ και αυτό το άρθρο τους.
Μικρή ιστορία περί των πάντων (σχεδόν)
Διαβάστε εδώ μια ενδιαφέρουσα κριτική για ένα επιστημονικό βιβλίο από την ομάδα ΘΑΛΗΣ και ΦΙΛΟΙ.
Δημήτρης Λιαντίνης, Η 25η Μαρτίου
Διαβάστε εδώ τι είχε πει ο αδικοχαμένος πανεπιστημιακός στους Μολάους το 1970.
Εθνική Πινακοθήκη: Ανοίγει τις πύλες της στις 24 Μαρτίου με 1.000 πίνακες
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από το in.gr.
Δημιουργική μάθηση και διαδίκτυο: μια εκπαιδευτική πρόκληση.
Δείτε παρακάτω το πολύ ενδιαφέρον βίντεο από τις πανεπιστημιακές εκδόσεις κρήτης.
Η μύηση του Κολοκοτρώνη στη Φιλική Εταιρεία
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από το ιστολόγιο του συναδέλφου Νίκου Τσούλια, π. προέδρου της ΟΛΜΕ.
Οι «άγνωστες» ιστορίες του 1821
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από τον ιστότοπο pigipaideias.gr που αναφέρεται στη κήρυξη της Επανάστασης του 1821.
Τρίτη 23 Μαρτίου 2021
Mια, δυο, τρεις και....
Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, τρεις και τη κακή του μέρα....
Σοφή η παροιμία!!!!
Ο αριθμός Dunbar & τα όρια της φιλίας: Εσύ, πόσους φίλους (αντ) έχεις;
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από το enfo.gr.
Ιταλία: Συνελήφθησαν τρεις νεαροί χάκερ που σαμποτάριζαν διαδικτυακά μαθήματα για να... γελάσουν
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από το zougla.gr.
Αναστάσιος Σταλίκας: «Πώς να έχεις μια ζωή με νόημα»
Ακούστε παρακάτω το podcast με τον καθηγητή του Παντείου Πανεπιστημίου Αναστάσιο Σταλίκα που αναφέρεται στη δύναμη των θετικών συναισθημάτων, στην ευτυχία, στη ψυχική ανθεκτικότητα και στις ανθρώπινες σχέσεις.
Μπιλ Γκέιτς: επτά προβλέψεις για τον κόσμο μετά τον Covid-19
Διαβάστε εδώ την ενδιαφέρουσα ανάρτηση από τον ιστότοπο o-clooun.com.
Ασκήσεις για εξάσκηση
Για τους μαθητές και μαθήτριες του τμήματος Α1 του Γυμνασίου μας:
Να κάνετε τις προσθέσεις:
1. (-7)+(-2)+(-9)+(-398) =
2. (-91)+(-23)+(+54)+(+292)=
3. (-35)+(-87)+(+59)+(+35)=
4. (-23,9)+(-45,2)+(-23,01)+(+65.006)=
5. ( -89,4)+(+37.093)+(+1.1)+(-37,093)+(+89,4)=
6. (-201,67)+(+345,003)+(-211,9)+(+211,09)+(+5,32)=
7. (-243,15)+(-876,24)+(-37,006)+(-324,91)+(-99)=
Αργότερα ή αύριο θα αναρτήσω τις σωστές απαντήσεις για έλεγχο της ορθότητας της εργασίας σας.
Καλή μελέτη.
Κορωνο-νομάδες στη Σύρο: Μια ελεγεία στο νησί
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από τον ιστότοπο της AthensVoice.