Σάββατο, 28 Μαρτίου 2009

Σκέψεις, Στίχοι

Θέλω να καώ
προτού τα πάντα γίνουν στάχτη.
Θέλω να καώ
πριν γίνει κάρβουνο όλη η γη.
Θέλω τη φωτιά
που μου την έλεγες αγάπη.
Θέλω τη φωτιά που σου την έλεγα ζωή.
Περπατάμε, περπατάμε
και λάθος βήματα μετράμε.
Και οι δικές μας προκυμαίες
μαύρες έχουνε σημαίες.
Φταίνε οι καιροί
που μας παγώνουν τις καρδιές μας.
Φταίνε οι καιροί
που μας αδειάζουν τις ψυχές.
Φταίμε μόνο εμείς
που δεν παρκάρουμε ποτέ μας.
Φταίμε μόνο εμείς
που ζούμε σ΄άρρωστες στεριές.
Τούτα τα λόγια άκουγα απόψε ακούγωντας μουσική και διακρίνοντας τη δύναμη των στίχων δυό μεγάλων του κύκλου της μουσικής. Ταξίδεψα μακριά...

Απόψε...

Απόψε είχες ανάγκη να μιλήσεις με σένα.
Απόψε ποθούσες τη γαλήνη της μοναξιάς.
Ναι, είναι δικό σου δικαίωμα.
Απέναντι στη φθορά της καθημερινότητας
πρόβαλες μιαν αναγκαία αντίσταση.
Την είχες ανάγκη.
Μα τούτη η αντίσταση έχει θετικό πρόσημο.
Μη το ξεχάσεις.
Και για εκείνον ισχύει το ίδιο.
Οι νόμοι των αριθμών έχουν συμπαντικές αλήθειες.
Το διαπιστώνεις όταν διαβάζεις
τις σελίδες του βιβλίου της ζωής μας.

Δημιουργική σκέψη

Το άκουσα σήμερα και μου άρεσε. Τι είναι δημιουργική σκέψη;
Η απάντηση είναι "Εύρεση πολλών πρωτότυπων, καινοτόμων και πρωτόγνωρων σκέψεων".
Μπορούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί να τη προωθήσουμε στα σχολεία μας;
Αντέχουμε στην εφαρμογή καινοτομιών;
Απλά ρωτώ...

Μέρος της παρέλασης

Στο βίντεο θα δείτε να παρελαύνουν η σημαία και τμήμα των μαθητών του σχολείου μας(από τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου). Μη ξεχάσετε να κλείσετε τη μουσική του blog στα δεξιά του.


Tα πιο δύσκολα επαγγέλματα κατά τον Freud

Κατά τον Freud τα πιο δύσκολα επαγγέλματα είναι:
Εκπαιδευτικός
Ψυχαναλυτής
Γονέας
Συμφωνείτε;

Θυμήσου...

Θυμήσου ότι...
Η χελώνα προχωράει μόνον όταν έχει το λαιμό της έξω από το καβούκι της...

Γραμμή-Σύνδεσμος

Για την ψυχοκοινωνική υγεία του παιδιού και του εφήβου τόσο τα ίδια τα παιδιά όσο και οι γονείς τους μπορούν να καλούν τον αριθμό
801-801-1177
Εκεί μπορεί να τηλεφωνήσει οποισδήποτε νιώθει την ανάγκη βοήθειας, υποστήριξης ή συμβουλής σε θέματα που αφορούν στην ψυχική υγεία παιδιών κάθε ηλικίας και εφήβων. Οι συνομιλίες είναι εμπιστευτικές-με σεβασμό στην ιδιαιτερότητα κάθε ατόμου.
Απαντούν: Κοινωνικοί Λειτουργοί, Κλινικοί ψυχολόγοι, Επισκέπτες Υγείας και Ψυχίατροι.

Βία-Εκφοβισμός στο σχολείο

Αντιγράφω από το φυλλάδιο της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου.

Ερώτηση: Τι είναι βία και εκφοβισμός;
Απάντηση: Είναι εκείνο το φαινόμενο που ένας μαθητής δέχεται επιθετικές και βίαιες συμπεριφορές από έναν ή πολλούς συμμαθητές του, με σκοπό να τον κάνουν να νιώσει άσχημα και να του προκαλέσουν πόνο στο σώμα και στην ψυχή του.
Ερώτηση: Πως εκδηλώνονται ο εκφοβισμός και η βία;
Απάντηση:
Α. Με λόγια
--Βρισιές
--Πειράγματα
--Απειλές
--Κοροϊδίες
Β. Με πράξεις
--Κλοτσιές
--Μπουνιές
--Σπρωξίματα
--Χτυπήματα
Γ. Με συμπεριφορές
--Απομόνωσης
--Αποκλεισμού από παρέες και φίλους
--Αποκλεισμού από παιχνίδια και αθλητικές δραστηριότητες
Δ. Με τα κινητά και το ίντερνετ

Εκδηλώσεις

Εξαιρετική η ημερίδα με θέμα "Κρίσεις και Συγκρούσεις στο Σχολικό Περιβάλλον" που διοργάνωσαν οι Σχολ. Σύμβουλοι της Β' Δ.Δ.Ε Αθήνας στη Γερμανική Σχολή Αθηνών. Ομιλίες χρήσιμες, κατατοπιστικές μου άρεσαν πολύ και με βοήθησαν στο να ξεδιαλύνω κάποιες απόψεις και να σχεδιάσω πρακτικές συμπεριφοράς απέναντι στους μαθητές του. Εξαιρετικοί και οι Πανεπιστημιακοί καθηγητές μα και το βιντεάκι της Σχολής που με εντυπωσίασε. Και μια ευχή: Να έχουμε συχνά εμείς οι εκπαιδευτικοί την ευκαιρία της παρακολούθησης τέτοιων ημερίδων. Δίχως διάθεση εγκωμιασμού, μου έκανε εντύπωση η συνεχής παρουσία του Δ/ντή μου εκεί. Κι αν δεν περιμένατε να με βρείτε εκεί κ. Α.Π. το καθήκον με κάλεσε!
΄Ομως θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρω και την άλλη σημερινή ημερίδα-συνέδριο με θέμα "Κίνδυνοι για το Παιδί" που παρακολούθησα. Εκείνη του Ροταριανού Ομίλου "Αθήνα-Γουδί" στο αμφιθέατρο της Σχολής Μωραΐτη. Πολύ καλό και το cd των εισηγήσεων που με φροντίδα του έβγαλε ο ΄Ομιλος. Πάντα τέτοια κ. συνάδελφοι.

Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2009

Πρόβλημα

Μια γυναίκα όταν ρωτήθηκε για την ηλικία του συζύγου της απάντησε: "Αν αντιστρέψεις τα ψηφία που σχηματίζουν την ηλικία μου, θα έχεις την ηλικία εκείνου. Είναι μεγαλύτερός μου και η διαφορά των ηλικιών μας είναι το 1/11 του αθροίσματος τους". Μπορείτε να βρείτε ποια είναι η ηλικία καθενός από τους δύο;

Eυχές


Χρόνια Πολλά για σήμερα.

Χρόνια Πολλά για τον καθένα μας.

Χρόνια Πολλά για την Ελλάδα.

Τιτάνιος ο αγώνας των αγωνιστών του 21.

Ας αφήσουμε το νου να ταξιδέψει στα χρόνια της εξέγερσης εκείνης.

Για να αισθανθούμε εκείνο που ο μεγάλος των γραμμάτων ανέφερε

σε άλλους καιρούς, σε έναν άλλο ξεσηκωμό....

"Αυτό το λόγο θα σας πω δεν έχω άλλο κανένα,

μεθύστε με τ΄αθάνατο κρασί του είκοσι ένα".
Αυτό είχε πεί ο Κωστής Παλαμάς.

Τρίτη, 24 Μαρτίου 2009

O όρκος της Φιλικής Εταιρείας

Αφού πρώτα κλείσετε τη μουσική του blog (στα δεξιά του) ακούστε τον όρκο των αγωνιστών της Φιλικής Εταιρείας.


Αξιον εστί τ΄ανάβλεμμα στο 1821

Αφού πρώτα κλείστε τη μουσική του blog(στα δεξιά του) ακούστε Μ.Φ και απολαύστε τον. Οντως ο ξεσηκωμός του 21 ήθελε πολύ δουλειά κι ανδρεία.


Ετσι για να θυμόμαστε...

Κλείστε πρώτα τη μουσική του blog (στα δεξιά του) και ταξιδέψτε στα χρόνια των προγόνων.

Ο χορός της λεβεντιάς

Αφού κλείσετε τη μουσική στα δεξιά του blog, δείτε κι ακούστε...


Για το 1821

Αφού κλείσετε τη μουσική του blog στα δεξιά δείτε κι ακούστε για το 1821.


Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2009

Ερωτήσεις Γεωγραφίας Β΄ Γυμνασίου

Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου 4ο Κεφάλαιο(ερωτήσεις) Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου 4ο Κεφάλαιο(ερωτήσεις) bleuouranos

Ερωτήσεις Γεωγραφίας Β΄ Γυμνασίου

Γεωγραφία Β΄Γυμνασίου 3ο Κεφάλαιο(ερωτήσεις) Γεωγραφία Β΄Γυμνασίου 3ο Κεφάλαιο(ερωτήσεις) bleuouranos

25η Μαρτίου

Αλήθεια το ερώτημα είναι πότε και που ο Παλαιών Πατρών ο Γερμανός ύψωσε το λάβαρο του Αγώνα, ή αν το ύψωσε....Αλλά η αλόγιστη στράτευση πρέπει να έχει και όρια. Και δε με νοιάζουν οι λεπτομέρεις αλλά η ουσία. Και η ουσία είναι ότι οι πρόγονοι βρέθηκαν ενώπιοι ενωπία με την πρόκληση της Ιστορίας και της Ελευθερίας.

25η Μαρτίου


΄Οταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε, ούτε πόσοι ήμεθα, ούτε πως δεν έχομε άρματα, ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις, ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε "που πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα", αλλά , ως μια βροχή, έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και οι κληρικοί, και οι προεστοί, και οι καπεταναίοι , και οι πεπαιδευμένοι, και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσμαε εις αυτό το σκοπό, και εκάμαμε την Επανάσταση.

Λόγια του Γέρου του Μωριά , λόγια μιας άλλης εποχής που πέρασε...Μεθαύριο η επέτειος της έναρξης του μεγάλου αγώνα, μας καλεί να θυμηθούμε . Θα αφήσουμε το νου να τρέξει στο παρελθόν και να σιγήσει συναισθανόμενος το μεγαλείο της εξέγερσης; Μπορεί και όχι μου αντέτεινε φίλος. Η φυγή για ξεκούραση δεν αφήνει χρόνο για αναδρομή στο παρελθόν. Οι παρελάσεις και οι εορτασμοί είναι για άλλους...Για εμάς!

Η γη μας από πολύ ψηλά

Φωτό της γης μας από δορυφόρο. Δεν είναι εντυπωσιακές;


Photos of Earth Photos of Earth bleuouranos

Kάποιοι δρόμοι στη Βολιβία

Πολύ καλό to powerpoint που μου έστειλαν. Αλλά το ύψος δεν μπορώ να πω πως με αφήνει αδιάφορο. Εσάς;

BOLIVIA BOLIVIA bleuouranos

Κρητικά windows

Eπειδή το χιούμορ δεν πρέπει να λείπει από τη καθημερινότητά μας, δείτε πως κάποιος εμπνεύστηκε πως πρέπει να είναι τα windows στη κρητική διάλεκτο. Συμφωνείτε;


CreteNT CreteNT bleuouranos

Θέλω...

Μου αρέσει να με οδηγούν τα βήματά σου στο νησί της καρδιάς σου.
Θέλω να πάω εκεί στις αμμουδιές των αστεριών και του αναβλέμματος.
Εκεί παρέα με τους γλάρους και τα ναυαγισμένα όνειρα.
Θέλω να με πας στη λίμνη των κύκνων, να δω τις ρυτίδες των ανθρώπων του μόχθου.
Θέλω να δω ανταύγειες από τη σοφία της ζωής τους.
Θέλω να μου δείξεις το αυγουστιάτικο φεγγάρι που μυρίζει γιασεμί.
Θέλω να με πας δίπλα από τους κοφτερούς βράχους για να νιώσω το άπειρο.
Δεν μου αρκεί το άπειρο των αριθμών της ζωής μου.
Θέλω να ακούσω και να χορέψω στους ρυθμούς της μουσικής του.
Της μουσικής του νησιού σου.
Θέλω να πάρω δύναμη από την ομορφιά μιας άλλης φύσης.
Πότε αλήθεια τούτη η ομορφιά έγινε ένα με τη ψυχή σου;
Ξέρεις βλέπω το φάρο από εδώ.
Είναι μακριά, λες να κάνω λάθος;
Πες μου.
Νιώθω ότι η σκέψη μου είναι γοργόφτερη.
Ελα, βοήθα με να φτάσω εκεί.
Δώσε μου το χέρι σου.
Μη το αρνηθείς.
Αφιερωμένο σε όλα τα νησιά της πατρίδας μας και σε όσους κατάγονται από εκεί.

"Τι είναι αυτό;"...

To βίντεο μου το έστειλε ένας πολύ καλός φίλος. Μου είπε ότι του έστειλε με mail ο μικρός γιός του και συγκινήθηκε όταν το πήρε. Συγκινήθηκα κι εγώ όταν το είδα. Φυσικά και η δημιουργία αυτή δεν είναι δική μου. Μα μια και είδα ότι αντιγράφεται εύκολα θέλησα να το δείτε κι εσείς. Οσοι ενδιαφέρεστε φυσικά. Γιατί το δίδαγμα του είναι διαχρονικό και αδιαμφισβήτητο. "Εκεί που είσαι ήμουνα κι εκεί που είμαι θάρθεις".....Μήπως διαφωνεί κανείς; Πριν το δείτε κλείστε τη μουσική του blog στα δεξιά του.


What is that? (Τι είναι αυτό;) 2007 from MovieTeller on Vimeo.