Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2011

Πρόχειρο διαγώνισμα Β΄ Γυμνασίου

Δείτε παρακάτω τα θέματα ενός προχείρου διαγωνίσματος στα Μαθηματικά, στα οποία διαγωνίστηκαν οι μαθητές ενός Γυμνασίου. Αν και πολλά οι μαθητές έγραψαν!!!


Με αφορμή το πρόσφατο δημοσίευμα από την εφημερίδα ΑΝΔΡΙΑΚΗ.

Η εφημερίδα ΑΝΔΡΙΑΚΗ στο τελευταίο φύλλο της είχε ένα μικρό αφιέρωμα για την καλοκαιρινή εκδήλωση του Συνδέσμου Ανδρίων Ποιητών-Λογοτεχνών, στην οποία έλαβε μέρος και ο admin. H εκδήλωση είχε πραγματοποιηθεί στο Δημοτικό Θέατρο της Χώρας, στην Ανδρο, στο τελευταίο σ/κ του  περασμένου Ιουλίου. Μαζί με το αφιέρωμα , που παραθέτω , έβαλα και λίγες φωτό από την εκδήλωση.


  
Τα παιδιά που μας ταξίδεψαν με τα τραγούδια που έπαιξαν. Διακρίνεται και ο π. Ιωάννης Στάμος.


  
Η εμψυχώτρια και συνδιοργανώτρια της εκδήλωσης κ. Ειρήνη-Φάνια Παπιδά. Δίπλα της μόλις διακρίνεται ο έτερος συνδιοργανωτής κ. Βασίλης Ξένος


  
Και ο admin.

  
Kαι ο αγαπητός φίλος κ. Μιχάλης Χαλάς του Παπανεστάση.


Και το μικρό αφιέρωμα από την ΑΝΔΡΙΑΚΗ.









Βεβαίως ο μακαριστός Διονύσιος Ψαριανός, για τον οποίο μίλησα, δεν ήταν αρχιμανδρίτης αλλά Μητροπολίτης Σερβιων και Κοζάνης και είχα την ευλογία να με βαπτίσει. Η αγαπητή ΑΝΔΡΙΑΚΗ ας μου συγχωρέσει την υπενθύμιση.

Ενστασεις

Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης,  το δημοσίευμα του Τάκη Καμπύλη που δημοσίευσε η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και αναφέρεται στο μεγάλο Μαθηματικό Κων/νο Καραθεοδωρή.

Κι όμως, ζουν ανάμεσά μας

Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης , το άρθρο του Τάκη Θεοδωρόπουλου από ΤΑ ΝΕΑ.

Πρόβλημα για μαθητές Α΄ Γυμνασίου

Ενα πλαστικό ενυδρείο σπιτιού αν το γεμίσουμε πλήρως με νερό ζυγίζει 8 κιλά. Αν στο ίδιο ενυδρείο βάλουμε τη μισή ακριβώς ποσότητα  νερού από εκείνην που μπορεί να δεχτεί , ζυγίζει 5 κιλά. Μπορείτε να βρείτε το βάρος του ενυδρείου δίχως να έχει νερό μέσα του;

Απάντηση στις χτεσινές ασκήσεις.

Η απάντηση για το ποιος είναι ο αριθμός Α.
Το πρώτο μέλος της ισότητας ισούται με 56 - 14 ( που μας δίνει η παρένθεση) δηλ τελικά 42.
Άρα και το δεύτερο μέλος, λόγω της ισότητας μας δίνει 42.
Έτσι αφού από τον αριθμό ( 56 - Α )  αφαιρούμε το 14 και πέρνουμε 42, άρα ο αριθμός 56 - Α είναι ίσος με 56.  ΄Αρα Α = 0.

Στην άλλη άσκηση η απάντηση έχει ως εξής:
Αφού διαιρώντας τον αριθμό μας με το 25 παίρνουμε 12 τότε ο αριθμός μας είναι ο 25 . 12 δηλ. ο 300. ( αν λάβουμε υπόψη την τατυτότητα της διάιρεσης). Άρα αν κάναμε πολλαπλασισμός θα πέρναμε 300 . 25 = 7500.



Το αίσθημα βαθιάς αδικίας

Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης για να διαβάστε το άρθρο του Πανεπιστημιακού Π. Ιωακειμίδη.

Να κρατήσουμε τα σχολεία ανοιχτά, ζωντανά

Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης, το δημοσίευμα του Νίκου Ξυδάκη, που αναφέρεται στις καταλήψεις των σχολείων μας.

Γιατί έστειλα την επιστολή για τις αναπηρικές

Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης τη  μαρτυρία μιας Αθηναίας....Με προβλημάτισε αρκετά...

Αγαπητή κυρία Αγκελα Μέρκελ...

Διαβάστε κάνοντας κλικ στο τίτλο της ανάρτησης το δημοσίευμα του Τάσου Τέλογλου από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Η οικονομία χρειάζεται την αξιοποίηση του Ελληνικού

Διαβάστε κάνοντας κλικ στον τίτλο της ανάρτησης τι είπε ο αρχιτέκτονας Σπύρος Πολλάλης στη δημοσιογράφο Μαργαρίτα Πουρνάρα.

Απλή έκφραση.

Φίλε σ΄ευχαριστώ για όλα τα χτεσινά. Μου άρεσαν οι δημοσιεύσεις του περιοδικού της  Ένωσης για τη Διδακτική των Μαθηματικών.  Και σαφώς η συναντήση με τους συναδέλφους μας είναι πάντα ζητούμενη από εμάς. Βεβαίως ίσως να είχαμε πάει νωρίτερα στον ΙΑΝΟ. Αλλά έστω κι έτσι, πήραμε κάτι. Διαφωνείς;

Στη Ραφήνα χτες το μεσημέρι.


Τραβηγμένες στη Ραφηνα χτες μεσημέρι οι φωτό. Τα πλοία δεμένα λόγω απεργίας, το κρύο έντονο αλλά ο μεζές στα ¨καβούρια του Ασημάκη" όλος νοστιμιά...