Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Τι είναι ο νεο-έλληνας;

Αφού κλείστε την μουσική του blog ( στα δεξιά του ) δείτε κι ακούστε το βίντεο. Είναι πολύ ενδιαφέρον.



Η κρίση του ευρώ και τα γερμανικά φάρμακα

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του κ. Σταύρου Λυγερού από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Kατάλογος των φαρμάκων που δεν θα μας χορηγούν τα ταμεία

Διαβάστε εδώ τον κατάλογο των φαρμάκων που δεν μας χορηγούν πλέον τα ασφαλιστικά μας ταμεία.

Θέματα Πανελληνίων Εξετάσεων

Δείτε εδώ τα θέματα των πανελληνίων εξετάσεων στα μαθήματα:

Βίντεο με την Υπουργό μας

Αφού κλείστε την μουσική του blog ( στα δεξιά μας ) δείτε κι ακούστε το βίντεο με την Υπουργό Παιδείας κ. Α. Διαμαντοπούλου.



Δελτίο Τύπου

Δελτίο Τύπου του ΥΠΔΒΜΘ.



21/05/2010

Ενημέρωση για περιστατικά προσπάθειας δολίευσης των Εξετάσεων στη Ρόδο

Ανακοινώνεται ότι, σύμφωνα με ενημέρωση που εστάλη στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, σημειώθηκαν σήμερα στην Ρόδο περιστατικά προσπάθειας δολίευσης των εξετάσεων.

Συγκεκριμένα:

1. Στο ΓΕΛ Ιαλυσού μαθητής συνελήφθη με ενεργοποιημένο το κινητό του, να επιχειρεί την ανάγνωση και αξιοποίηση μηνύματος που έλαβε με τις σωστές απαντήσεις (κλειστού τύπου) στο μάθημα "Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων". Η Πρόεδρος της Λυκειακής Επιτροπής προέβη στην κλήση του αριθμού από τον οποίο απεστάλη το μήνυμα και διαπίστωσε την ταυτότητα του αποστολέα.

Η Πρόεδρος και τα μέλη της Λυκειακής Επιτροπής προέβησαν στις προβλεπόμενες διαδικασίες και τον μηδενισμό του γραπτού, ενώ ο Πρόεδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής Εξετάσεων Δωδεκανήσου ενημέρωσε την Εισαγγελία Ρόδου και τον Αστυνομικό Διευθυντή Ιαλυσού, προκειμένου να ενεργοποιηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για διερεύνηση του περιστατικού.

Στο ίδιο ΓΕΛ συνελήφθη και δεύτερος μαθητής που είχε στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο κατά τη διάρκεια εξέτασης μαθήματος. Η Λυκειακή Επιτροπή προέβη στον μηδενισμό του γραπτού.

2. Στο 2ο ΓΕΛ Ρόδου, μαθήτρια συνελήφθη από τον επιτηρητή να επιχειρεί την αντιγραφή από σκονάκι. Η Λυκειακή Επιτροπή προέβη και σε αυτή την περίπτωση στον μηδενισμό του γραπτού.