Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2015

Ενδιαφέρον ψηφιακό βιβλίο δωρεάν

Κατεβάστε ελεύθερα εδώ το βιβλίο του Δ/ντή των Πανεπιστημιακών εκδόσεων Κρήτης Στέφανου Τραχανά με τίτλο "Μεγάλη Επιστήμη, Ενδιαφέρουσες Ζωές". 

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ (Α’ ΕΠΙΠΕΔΟ)

Διαβάστε εδώ τις λεπτομέρειες αν είστε εκπαιδευτικός και σας ενδιαφέρει να πιστοποιηθείτε.

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2015: Θέματα Μαθηματικών Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου

Δείτε εδώ τα θέματα όπως μας τα δίνει η συγγραφική ομάδα του Διαμαντή Τσεκούρα και μας πληροφορεί από το ιστολόγιό του ο Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών της Δωδεκανήσου Ιωάννης Καραγιάννης.

Αλλαγή των εκπαιδευτικών προτύπων - Ken Robinson

Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από το δικτυακό τόπο antikleidi.com

Πόσο ευτυχισμένοι είστε; – Ερωτηματολόγιο

Διαβάστε εδώ την πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση από το δικτυακό τόπο antikleidi.com

Η αγάπη είναι ο φόβος

Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από το δικτυακό τόπο antikleidi.com

Oι καλλιεργημένοι άνθρωποι

Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από το δικτυακό τόπο antikleidi.com

Παγώνει η αξιολόγηση για 150.000 εκπαιδευτικούς

Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από το δικτυακό τόπο alfavita.gr

΄Ενα άρθρο του Υπουργού μας

Διαβάστε εδώ ένα δημοσίευμα του Υπουργού Παιδείας όπως αναρτήθηκε στο δικτυακό τόπο alfavita.gr.

Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015

Μαθηματικά του χάους

Δείτε παρακάτω  το ενδιαφέρον βίντεο.

Μια βραδιά στη πλατεία Καίρη στη Χώρα της ¨Ανδρου

Εκείνο το βράδυ στην πλατεία Καίρη, στη Χώρα όλα ήταν όμορφα. Είχε ένα δροσερό αεράκι που το χαιρόσουν, ο αντριώτικος ουρανός ήταν έναστρος άρα και αφορμή για ταξίδια ονείρων......., ο μεζές στο "Πλάτανο" εξαιρετικά νόστιμος και η παρέα μεγάλωνε την ομορφιά της κουβεντούλας. Πόσο πολύ φόρτιζαν οι μπαταρίες όλων....Κι ξαφνικά, εν τω μέσω της νυκτός,,,, εν τω μέσω της φόρτισης....νάσου εκείνος ο αντριώτης γάτης.......Πήδηξε πάνω μου και κάθησε στα πόδια μου νιαουρίζοντας.......Τον χάρηκα αλλά του υπέδειξα.....να κατέβει....."Οχι, κύριε.....δε το κουνάω από εδώ....." μου είπε. Και θέλοντας και μη...τον άφησα να ακουμπήσει τα δυο μπροστινά του πόδια στο jean μου.....Ας έκανα κι αλλιώς....Μα δε μπορώ να αρνηθώ οτι χαιρόμουν την παρουσία του!!!!. Έτσι έβγαλα την μικρή μου ΝΙΚΟΝ και πάτησα το κλικ.........

H λειτουργία του Γ/σίου Μαραθώνα αύριο 30/1/2015

Αύριο, 30/1/2015, οι μαθητές του Γυμνασίου Μαραθώνα θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο και τη συνηθισμένη ώρα προσέλευσης ( 08.15 ). Θα παρθούν απουσίες και στη συνέχεια οι μαθητές μας θα παρακολουθήσουν ομιλία σχετικά με την αυριανή ημέρα. Στη συνέχεια το σχολείο θα μεταβεί στην εκκλησία του Αγ. Ιωάννη Μαραθώνα για εκκλησιασμό, σύμφωνα με τα ισχύοντα και στη συνέχεια οι μαθητές θα επιστρέψουν στο σχολείο όπου θα παρθούν και πάλι απουσίες. Εκεί θα τους διανεμηθεί άρτος που θα προσφέρει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και μετά οι μαθητές θα αποχωρήσουν για τα σπίτια τους. Τα λεωφορεία που εκτελούν μισθωμένα δρομολόγια θα αναχωρήσουν περίπου στις 11.00, όπως μας ανακοίνωσε το ΚΤΕΛ Αττικής.

Βαθιές αλλαγές στην Παιδεία

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από ΤΟ ΕΘΝΟΣ.

Σχέδιο μαθήματος και φύλλο εργασίας

Δείτε παρακάτω σχέδιο μαθήματος και φύλλο εργασίας στο κεφάλαιο του πυθαγορείου θεωρήματος της Β΄ Γυμνασίου, όπως μας τα προτείνει ο συνάδελφος Ισίδωρος Γλαβάς.

Σχέδιο μαθήματος

Φύλλο εργασίας

Κατώτατος μισθός τα 751 ευρώ

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2015

Οι μη Ευκλείδειες Γεωμετρίες

Δείτε παρακάτω το πολύ ενδιαφέρον βίντεο.

Λέσχες ανάγνωσης

Δείτε παρακάτω το ενδιαφέρον βίντεο.

Τα σπουδαιότερα μαθηματικά γεννιούνται στη Δημοκρατία

Διαβάστε εδώ τη συνέντευξη του καλού συναδέλφου Τεύκρου Μιχαηλίδη.

Βραβευμένη μαθηματική τέχνη.

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του δικτυακού τόπου ΘΑΛΗΣ και ΦΙΛΟΙ.

Nέα αναλυτικά προγράμματα Μαθηματικών για το Λύκειο.

Δείτε εδώ τα προγράμματα και για τις τρεις τάξεις του Λυκείου.

«Διαβατήριο» για δουλειά ζήτησαν 341 χιλιάδες Ελληνες

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΗΜΕΡΗΣΙΑ.

Κυριακή, 25 Ιανουαρίου 2015

Ασκήσεις για εξάσκηση στα ποσοστά.

1. Να γράψετε ως ποσοστά τα κλάσματα 4/5   και  3/4.

Λύση 

Κάνω τις διαιρέσεις και βρίσκω ότι 4 / 5  =  0,8 = 80%

Επίσης είναι 3 / 4  = 0,75 =  75%


2.  Να υπολογίστε  α. το 15% του 90,     β. το 60% του 35.

Λύση

Είναι 15% του 90 = 15 / 100 χ 90 = 1350 / 100 = 13,5

Είναι 60%  του 35 = 60 / 100 χ 35 = 2100 / 100 = 21



3.  Τι ποσοστό είναι τα 12€  για το ποσό των 60€.

Είναι το 12 / 60 =  0, 20  =  20%


4.  Να χαρακτηρίστε με Σ αν είναι σωστές και με Λ αν είναι λάθος τις παρακάτω ισότητες.

α.   60% = 3/5

β.   45% =  9 / 20

γ.  3 /4 = 74,5%

δ.  4 / 8 = 50%

ε.  1 / 2 = 50%

στ.  35% = 5 / 7

Απάντηση α-Σ,  β-Σ,  γ-Λ,  δ-Σ, ε-Σ, στ-Λ


5.  Αν ένα βιβλίο κόστιζε 40€  και ο βιβλιοπώλης μας το έδωσε τελικά με 34€, ποιο είναι το ποσοστό της έκπτωσης που μας έκανε; 

Λύση Το ποσό της έκπτωσης είναι 40€ - 34€  =  6€.

΄Ετσι το ποσοστό ( όχι ποσό )  της έκπτωσης είναι 6 / 40  =  0,15 = 15%


6.  Ενας σκληρός δίσκος Η/Υ κόστιζε αρχικά  90€  και το αγοράσαμε με έκπτωση 15%. Πόσα χρήματα δώσαμε τελικά; 

Λύση  Βρίσκω το ποσό της έκπτωσης που είναι 15%  χ  90 = 15 / 100 χ 90 =  1350 / 100 = 13,5€.

Αφού η έκπτωση είναι 13,5€ πληρώσαμε τελικά  90€ - 13.5€ = 76.50€


7.  Ένα είδος με αρχική αξία 200€ πουλήθηκε τελικά 180€.  Πόσο τοις εκατό έκπτωση έγινε;  Αν η έκπτωση ήταν το μισό από αυτή που έγινε ποια θα ήταν η τελική τιμή του είδους; 

Λύση.  Η έκπτωση ήταν 200€ - 180€  =  20€.  Ετσι το ποσοστό της έκπτωσης ήταν 20 / 200 = 10%.  Αν η έκπτωση ήταν το μισό αυτής που έγινε θα  ήταν 5%.  Ετσι η έκπτωση θα ήταν 5% χ 200€ = 10€ και το είδος θα πωλείτο 200€ - 10€ = 190€.

8. Αγοράσαμε μια ηλεκτρική συσκευή και αρχικά το κατάστημα μας έκανε έκπτωση στην αξία της 10%.  Στη συνέχεια το κατάστημα πρόσθεσε το ΦΠΑ που το ποσοστό του είναι 23%. Αν πληρώσαμε τελικά 276,75€ ποια ήταν η αρχική αξία του προϊόντος;

Λύση

1ος τρόπος

Αφού τα 276,75€ είναι το 123% της αξίας θα βρώ το 100% της αξίας

ως εξής   276,75 χ ( 100/123 ) = 225€.

Τα 225€ είναι το 90% της αρχικής αξίας του προϊόντος ( αφού αρχικά

έγινε έκπτωση 10% ). Έτσι το 100% είναι  225 χ ( 100 / 90 ) = 250€.

Δηλ. η αρχική αξία ήταν 250€.


2ος τρόπος

Αφού τα 276,75€ είναι το 123% της αξίας ( 100 + 23 ) θα βρούμε το 

1/100 που είναι 276,75  /  123  = 2,25€. 

Αφού το 1/100 είναι 2,25€ άρα τα 100/100 θα είναι 2,25 χ 100 = 225€.

Τα 225€ με βάση την εκφώνηση του προβλήματος είναι το 90/100

της αρχικής αξίας. Διαιρώ με το 90 και βρίσκω το 1/100 της αρχικής 

αξίας που είναι 2,50€. Αφού το 1/100 της αρχικής αξίας είναι 2,5€

άρα η αρχική αξία είναι 2,5€ χ 100 = 250€.





Τι είναι το βιβλίο, το διάβασμα και η βιβλιοθήκη;

Διαβάστε εδώ την ανάρτηση απ το ιστολόγιο "Παιδείας εγκώμιον".

Φημισμένες βιβλιοθήκες, ανά τον κόσμο.

Δείτε εδώ εξαιρετικές φωτό.

Η Ελλάδα μπορεί να γίνει διεθνές κέντρο εκπαίδευσης

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα της Κατερίνας Σώχου.

Ενας γιατρός κρυμμένος... στα ρούχα μας

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του Κώστα Δεληγιάννη.

Τα οικονομικά της συστημικής κατάρρευσης

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του Μηνά Αναλυτή.