Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2012

Οι πίνακες τιμών: ένας γόνιμος τρόπος αναπαράστασης μιας κίνησης

Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το άρθρο που αναφέρεται σε πίνακες τιμών.

Γραφικές παραστάσεις για την Α' Λυκείου

Δείτε εδώ σημειώσεις για τη γραφική παράσταση συναρτήσεων για μαθητές Α΄ Λυκείου, όπως τις έγραψε ο συνάδελφος Κ. Ράπτης.

Ασκήσεις επανάληψης για τη Β' Γυμνασίου.

Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε ασκήσεις επανάληψης για τη Β'  Γυμνασίου.

Ασκήσεις για την Α΄ Γυμνασίου

Kάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και δείτε ένα βιβλίο 66 σελίδων με ασκήσεις για τη Α'  Τάξη των Γυμνασίων.

Eπεξήγηση για τα μέτρα θέσης και διασποράς.

Βρήκα το αρθράκι στο mathematica.gr και το μεταφέρω εδώ. Μου άρεσε πάρα πολύ και είναι πολύ χρήσιμο για μαθητές της Γ'  Λυκείου.

«Επαναστατική αεργία» και πολιτική θεωρία

Κάντε κλικκ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το δημοσίευμα του Πάσχου Μανδραβέλη.

Χειμώνα-καλοκαίρι το τεφτέρι όλο μακραίνει.

Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Να βοηθήσουμε να γεννηθεί κάτι καινούργιο στην Ελλάδα

Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το άρθρο του Αρίστου Δοξιάδη.

Μύθοι και αλήθειες για την κοινωνική συνοχή

Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το άρθρο του Πανεπιστημιακού Ιωάννη Ληξουριώτη.

Το νέο κόμμα που χρειαζόμαστε

Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το άρθρο του Απόστολου Δοξιάδη.

Ο νέος «χάρτης» των φαρμάκων

Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης για να διαβάστε το δημοσίευμα από ΤΑ ΝΕΑ.

Το πρόγραμμα των Πανελληνίων Εξετάσεων

Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το πρόγραμμα των Πανελληνίων Εξετάσεων του 2012.

Χριστοφιλοπούλου: Χωρίς πρόβλημα θα διεξαχθούν οι πανελλαδικές εξετάσεις

Kάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε την είδηση από τον skai.gr

Φωτιά και χιόνι στην Ανδρο.

Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και δείτε αυτές τις ασυνήθιστες φωτό από τη Βόρη στην Ανδρο, που δημοσίευσε στο ιστολόγιό του ο φίλος Βαγγέλης Λουκίσσας.

Μια πρόταση του φιλόσοφου Στέλιου Ράμφου.

Από το ιστολόγιο του φιλόσοφου Στέλιου Ράμφου αντιγράφω το σύντομο κείμενο και ενσωματώνω παρακάτω ένα βίντεο...

Με αφορμή ερώτηση του Χρήστου Γιανναρά σε συζήτηση για την παιδεία στην Ελλάδα και το περιεχόμενο των εκπαιδευτικών βιβλίων στην εκπομπή του Mega με την Λιάνα Κανέλλη το 1997, παρουσία δύο εκπροσώπων του Παιδαγωγικού ινστιτούτου, ο Στέλιος Ράμφος αποκαλύπτει ότι σε σχετική μελέτη που είχε αποστείλει από το 1982 στο παιδαγωγικό Ινστιτούτο εξηγούσε ακριβώς πως έπρεπε να γραφούν τα σχολικά βιβλία με βάση τη στρατηγική καθορισμού προτύπου ικανού και υπευθύνου ανθρώπου, που θα ελάμβανε υπ όψιν της το πλούσιο συναίσθημα που διαθέτουμε ως λαός σε συνεργασία με την λογική την κριτική ανάλυση και την έρευνα οι οποίες θα εξασφάλιζαν την πολιτισμική μας εκτίναξη εντός των πλαισίων της Ευρωπαϊκής προοπτικής μας.
 

Στέλιος Ράμφος, Λιάνα Κανέλλη, Χρήστος Γιανναράς, Mega, 1997. from George Yiannis on Vimeo.

Ενα πολύ ενδιαφέρον βίντεο.

Αφού κλείστε τη μουσική του ιστολόγιου ( πανω δεξιά ) δείτε και ακούστε το βίντεο. Είναι εκπληκτική η τάξη στο χάος της φύσης μα και το που υπεισέρχεται η ομορφιά των Μαθηματικών!!!



Αυτοματισμοί και αυτοκαταστροφή

Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το δημοσίευμα του Νίκου Κωνσταντάρα.

Τα ενεργειακά αποθέματα έφτασαν στο όριο

Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Καραβάνια από τα Σκόπια

Κάντε κλικ στον τίτλο της ανάρτησης και διαβάστε το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.