Σάββατο, 16 Απριλίου 2011

Kαθώς...

Kαθώς περπατάμε στο μονοπάτι της ύστερης επανάστασής μας,

καθώς πορευόμαστε για να ξαναρχίσουμε τους εαυτούς μας,

καθώς νιώθουμε πως τα λόγια μας δυναμώνουν το βήμα μας,

τότε...

μεσ΄ στην ατέρμονη αναζήτηση κάποιων πρώτων αριθμών

θαρρώ πως ζεσταίνεται η μοναξιά μας

και ατενίζοντας ψηλά, στο δικό μας ουρανό,

υπερκόσμια μας αποκαλύπτεται η ομορφιά της ζωής.

Δεν είν΄ εύκολο να κλείνουμε τις χαραμάδες της βιωτής...

Διαφωνείς μήπως;

To βίντεο για την Ανδρο της ΕΤ1.




Εξαιρετικό το βίντεο για τα μοναστήρια και τις εκκλησιές της Ανδρου μας ,της ΕΤ1, του συμπατριώτη σκηνοθέτη Γιώργου Δάμπαση, που είδαμε σήμερα το απόγευμα. Μας ταξίδεψε πάλι ....όσους είχαμε την ευκαιρία να το δούμε. Είχα την ευκαιρία να θυμηθώ τις κουβεντούλες με τους σεβαστούς πατέρες Κυπριανό Χειμώνα της Ι.Μ. Αγ. Μαρίνας, Αιδ. Ιωάννη Στάμο και Ευδόκιμο Φραγκουλάκη της Ι.Μ. Παναχράντου. Μα μου άρεσε η φωνή της αντριώτισσας(;) τραγουδίστριας που ο λόγος της πλανήθηκε στη σκέψη μου...

Παναγιά μου Θαλασσινή

να σ΄ ανάψω ένα κερί

φέρε πάλι στη ζωή μου

της αγάπης τη βροχή!!!

Για ποιο πράγμα μιλάμε, όταν μιλάμε για ένα βιβλίο

Διαβάστε εδώ το άρθρο του Δημ. Κούρτοβικ από ΤΑ ΝΕΑ.

Μια στιγμή της χτεσινής μέρας στο σχολείο.



Παιδιά μου με συγκινήσατε και πάλι χτες. Σκέφτηκα πάλι πόσο τυχερός είμαι
που είμαι δάσκαλος, μα και δικός σας δάσκαλος. Καθώς πορεύομαι στο διάβα
της ζωής μου, ανακαλύπτω συνεχώς νέες αξίες και κάνω τη δική μου επανάσταση των ιδεών... Μαθαίνω και αξιολογώ με νέα κριτήρια...τα δρώμενα της ζωής μου και τους ανθρώπους που έρχονται σε επαφή με μένα. Έτσι χτες το πρωί η επίσκεψή σας στο γραφείο μου με ξάφνιασε. Δεν την περίμενα. Και φυσικά η προσφορά της αγάπης μας για μένα με συγκίνησε και το είδατε. Δε μου αρνηθήκατε πιστεύω το ότι αφέθηκα να σας δείξω τη συγκίνησή μου και την ευχαρίστησή μου προς εσάς. Θέλω κι από εδώ να εκφράσω πόσο τυχερός είμαι που είμαι δικός ΣΑΣ δάσκαλος και να επισημάνω ακόμη το πόσο χαίρομαι που εσείς μα και όλα τα παιδιά του τμήματός σας μου εκφράζετε την αγάπη σας. Τέτοιες στιγμές της αγάπης σας σαν τις χτεσινές, μου δίνουν δύναμη να πορεύομαι ως άνθρωπος, ως εκπαιδευτικός και Δ/ντής του σχολείου μας. Πορεύομαι με εντονότερη τη συναίσθηση της ευθύνης που απορρέει από την ανάθεση σε μένα της θέσης του δ/ντη μιας σχολικής μονάδας. Πορεύομαι με δύναμη όταν , καθώς σας μιλώ για το μάθημά μας, βλέπω στα πρόσωπά σας να προσλαμβάνετε τη γνώση και χαίρομαι που διακρίνω τη θέλησή σας να ακούσετε και να μάθετε περισσότερα. Αν εγώ κρατώ σε εγρήγορση τούτο το ενδιαφέρον σας, καλώς πράττω...

Χριστίνα, Πόπη και Χριστίνα σας ευχαριστώ και πάλι. Εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα και σε σας. Να σας χαίρονται οι οικογένειές σας και να γίνετε άξιοι πολίτες του αύριο.

Η εκπομπή του Μίμη Ανδρουλάκη στις 15/4/2011

Αφού κλείστε τη μουσική του ιστολόγιου, ακούστε εδώ τι είπε ο βουλευτής Μίμης Ανδρουλάκης στη χτεσινή εκπομπή του, "Ο επισκέπτης της Παρασκευής".

Σάββατο του Λαζάρου σήμερα.


Η Μεγάλη Τεσσαρακοστή ολοκληρώνεται και καταλήγει σε δυο λαμπρές, εόρτιες ημέρες, ή μάλλον σε μια διπλή εορτή. Είναι το Σάββατο του Λαζάρου, κατά το οποίο μνημονεύουμε την έγερση του επιστήθιου φίλου του Χριστού Λαζάρου, και η Κυριακή των Βαΐων, που εορτάζουμε τη θριαμβευτική είσοδο του Χριστού στα Ιεροσόλυμα έξι μέρες πριν προδοθεί και υποστεί το σταυρικό θάνατο. Κατά τις δύο αυτές λαμπρές ημέρες η Εκκλησία μάς αποκαλύπτει το αυθεντικό νόημα της εθελούσιας θυσίας του Χριστού και του λυτρωτικού Του θανάτου, πριν εισέλθουμε στη θλίψη και το σκοτάδι του πάθους, πριν ξαναγίνουμε μάρτυρες της οδύνης του Χριστού. Ο Χριστός βρισκόταν μακριά από την Ιερουσαλήμ όταν πέθανε ο Λάζαρος, και μόλις τέσσερις μέρες αργότερα έφθασε στη Βηθανία όπου συνάντησε τις αδελφές του Λαζάρου, τη Μάρθα και τη Μαρία, και τους στενοχωρημένους και κλαμένους φίλους του. Το ευαγγέλιο του αγίου Ιωάννη εξιστορεί με λεπτομέρειες αυτή τη συνάντηση, αρχίζοντας από τη συζήτησή Του με τη Μάρθα και τη Μαρία. Και οι δυο τους λένε στο Χριστό, «Κύριε ει ης ώδε, ουκ αν απέθανέ μου ο αδελφός» (Ιωαν. 11, 32). Και ο Χριστός απαντά: «αναστήσεται ο αδελφός σου» (Ιωαν. 11, 23). Ασχετα όμως από αυτή την απάντηση, όταν είδε το κλάμα των αδελφών και των φίλων τους, ο Ίδιος «ενεβριμήσατο τω πνεύματι και ετάραξεν αυτόν...» (Ιωαν. 11, 36). Ο Χριστός διέταξε να απομακρυνθεί η πέτρα που σκέπαζε τον τάφο. Και όταν αφαιρέθηκε η πέτρα, «φωνή μεγάλη εκραύγασε Λάζαρε, δεύρο έξω, και εξήλθεν ο τεθνηκώς δεδεμένος τους πόδας και τας χείρας κειρίαις...» (Ιωαν. 11, 43- 44). Ποιο είναι το νόημα αυτού του γεγονότος που η Εκκλησία γιορτάζει τόσο λαμπρά, τόσο πανηγυρικά, τόσο νικητήρια το Σάββατο του Λαζάρου; Πώς μπορούμε να συμβιβάσουμε τη θλίψη και τα δάκρυα του Χριστού με τη δύναμη να εγείρει τους νεκρούς; Με ολόκληρο τον εορτασμό η Εκκλησία επαναλαμβάνει πως ο Χριστός κλαίει επειδή, βλέποντας το θάνατο του φίλου Του, βλέπει επίσης και τη νίκη του θανάτου πάνω σ ολόκληρο τον κόσμο, βλέπει πως ο θάνατος, που δε δημιουργήθηκε από το Θεό, σφετερίστηκε το θρόνο Του και τώρα κυριαρχεί στον κόσμο, δηλητηριάζοντας τη ζωή, μετατρέποντας τα πάντα σε άσκοπο ρεύμα ημερών που κυλούν ανελέητα προς την άβυσσο. Κατόπιν έρχεται η εντολή, «Λάζαρε, δεύρο έξω»! Εδώ έχουμε το θαύμα της αγάπης που θριαμβεύει πάνω στο θάνατο, ακούμε μια εντολή που αναγγέλλει τον πόλεμο του Χριστού κατά του θανάτου, μια υπόσχεση πως ο ίδιος ο θάνατος θα καταστραφεί και θα εξαφανιστεί. Ο ίδιος ο Χριστός, που σημαίνει ο ίδιος ο Θεός, η ίδια η αγάπη και η ζωή, για να καταστρέψει το θάνατο και το σκοτάδι του, κατεβαίνει στον τάφο, για να αντιμετωπίσει πρόσωπο με πρόσωπο το θάνατο, για να τον εκμηδενίσει και να μάς χαρίσει την αιώνια ζωή την οποία ο Θεός μάς δημιούργησε να κατέχουμε.

Από το βιβλίο
«Εορτολόγιο -
Ετήσιος Εκκλησιαστικός Κύκλος»

Τα δικαιώµατα των πεζών

Διαβάστε εδώ το άρθρο από ΤΑ ΝΕΑ.

Αντιδρούν στα συναισθήματα

Διαβάστε εδώ το άρθρο από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.

Ανοιξη και καταχνιά

Διαβάστε εδώ το άρθρο από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Η πραγματική χρεοκοπία

Διαβάστε εδώ το άρθρο αυτό από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Παρασκευή, 15 Απριλίου 2011

Μιλώντας για αντίστροφη συνάρτηση...

Διαβάστε εδώ μιαν ανάρτηση για αντίστροφη συνάρτηση από το δικτυακό τόπο mathematica.gr

Διάβασα...

Διάβασα...

Μην απαρνιέσαι ποτέ τα όνειρά σου.

Να ακολουθείς τα σημάδια.

Από το βιβλίο "Ο ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΣ" του Paulo Coelho.

Βίντεο για τον εορτασμό της Θεοσκεπάστου στην Ανδρο.

Αφού κλείστε τη μουσική του ιστολόγιου δείτε κι ακούστε το βίντεο που τράβηξε ο Βαγγέλης Λουκίσας στην Άνδρο, με την ευκαιρία της πανήγυρης της Παναγίας της Θεοσκέπαστης.

Πόσα γκάτζετ χρειάζοµαι;

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από ΤΑ ΝΕΑ.

Φυλλάδιο με ασκήσεις για τη Γ΄ Λυκείου κατεύθυνσης

Διαβάστε εδώ ένα φυλλάδιο με ασκήσεις που συνδυάζουν μιγαδικούς αριθμούς και ανάλυση όπως το έγραψε ο συνάδελφος κ. Μάκης Χατζόπουλος από το 1ο ΓΕΛ Ζακύνθου. Μάκη σε ευχαριστούμε πολύ.

Δωρεάν λογισμικό

Κάντε κλικ εδώ για να βρείτε πολλά προγράμματα ελεύθερου λογισμικού.

Να μην ξεχάσω να θυμηθώ

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από το περιοδικό ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ.
Στην ιστοσελίδα της Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Φθιώτιδας βρήκα το παρακάτω χρήσιμο link. Σας ενδιαφέρει;

Οι επιστήμονες στο Βυζάντιο

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Το τέλος της ελληνικής αθωότητας

Διαβάστε εδώ ένα δημοσίευμα για βιβλία από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Πειραματικά σχολεία

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ που περιέχει γνώμες αναγνωστών

Η µεγάλη οδύνη

Διαβάστε εδώ ένα άρθρο του κ. Παύλου Τσίμα από ΤΑ ΝΕΑ.

Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011

Μια άσκηση για καλούς μαθητές Γ΄Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου

Προσπαθείστε να τη λύσετε...


Διάβασα...

Διάβασα...

Σοφία σημαίνει γνώση και μεταμόρφωση...

Από τη "Μπρίντα" του Paulo Coelho.

Medlook - Κατανοείστε τους λόγους που σας προκαλούν στρες για να το αντιμετωπίζετε καλύτερα

Medlook - Κατανοείστε τους λόγους που σας προκαλούν στρες για να το αντιμετωπίζετε καλύτερα

Medlook - Εκφοβισμός, εκβιασμός, απειλητική συμπεριφορά, επιθετική παρενόχληση και κακοποίηση παιδιών ή εφήβων με χρήση του διαδικτύου ή κινητού τηλεφώνου

Medlook - Εκφοβισμός, εκβιασμός, απειλητική συμπεριφορά, επιθετική παρενόχληση και κακοποίηση παιδιών ή εφήβων με χρήση του διαδικτύου ή κινητού τηλεφώνου

Medlook - Ποια είναι τα σημεία της βίας μέσα στην οικογένεια;

Medlook - Ποια είναι τα σημεία της βίας μέσα στην οικογένεια;

Τρίτη, 12 Απριλίου 2011

Medlook - Τα παιδιά, η πληροφόρηση και οι ειδήσεις στα μέσα μαζικής επικοινωνίας

Medlook - Τα παιδιά, η πληροφόρηση και οι ειδήσεις στα μέσα μαζικής επικοινωνίας

Medlook - Παιδιά, έφηβοι, ασβέστιο και γάλα

Medlook - Παιδιά, έφηβοι, ασβέστιο και γάλα

Διάβασα...


Διάβασα..."Πως μπαίνει φως σ΄ έναν άνθρωπο; Αν είναι ανοιχτή η πόρτα του έρωτα".

Από το βιβλίο "Έντεκα λεπτά" του Paulo Coelho.

Βουτιά στον «άγνωστο» Μόραλη

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από ΤΑ ΝΕΑ.

Πατρίδα στη διασπορά

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Η χορωδία του Μουσικού Συλλόγου ΄Ανδρου

Δείτε εδώ ένα βίντεο με τη χορωδία του μουσικού συλλόγου Ανδρου.

Eνα λουλούδι στη Χώρα της Άνδρου.

Διάβαστε και δείτε εδώ την ομορφιά ενός λουλουδιού στη Χώρα της ΄Ανδρου.

Hμερίδα για τη βία και την επιθετικότητα.

Από τη Δ/νση Β/θμιας εκπ/σης Αν. Αττικής πήραμε σήμερα στο σχολείο το παρακάτω mail.



Από την ιστοσελίδα του Συνηγόρου για το Παιδί http://www.0-18.gr/gia-megaloys/nea/absyzitontas-gia-tin-bia-kai-tin-epithetikotita-sto-scholeiobb

«Συζητώντας για τη βία και την επιθετικότητα στο σχολείο»

Με τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού μαθητών και εκπαιδευτικών από γυμνάσια και λύκεια της Ανατολικής Αττικής διεξήχθη την 5.4.2011 ημερίδα στο Πολιτιστικό Κέντρο Γέρακα, με το παραπάνω θέμα.

«Συζητώντας για τη βία και την επιθετικότητα στο σχολείο»

Η ημερίδα, που διοργανώθηκε από τη Δ/νση Δ/Βθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, ξεκίνησε με ανοικτή συζήτηση του Βοηθού Συνηγόρου του Πολίτη κ. Γιώργου Μόσχου με μαθητές, σχετικά με τις μορφές εκδήλωσης επιθετικών συμπεριφορών στο σχολείο ή έξω από αυτό, τις αιτίες και τους παράγοντες που τις επηρεάζουν αλλά και το πώς αυτές μπορούν να αντιμετωπίζονται έγκαιρα και αποτελεσματικά.

Οι μαθητές ανάμεσα σε άλλα, υποστήριξαν ότι οι βίαιες συμπεριφορές συνδέονται πολύ συχνά με άλλα οικογενειακά και κοινωνικά προβλήματα και είναι ένας τρόπος επιβολής και απόκτησης αναγνώρισης από τους συνομηλίκους, ότι ο ρόλος των μαρτύρων σε τέτοιες σκηνές είναι πολύπλοκος και ευαίσθητος, ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να βρίσκονται πιο κοντά στους μαθητές, να τους κατανοούν, να παίρνουν στα σοβαρά τις αναφορές ή καταγγελίες τους, να παρεμβαίνουν, διευκολύνοντας την επίλυση των εντάσεων, και όχι με τιμωρίες, και ότι και τα ίδια τα παιδιά θα πρέπει να αναπτύξουν δεξιότητες για να εμποδίζουν ή αποτρέπουν τέτοιες συμπεριφορές στο περιβάλλον τους. Επίσης τονίστηκε πόσο σημαντικό είναι στα σχολεία να οργανώνονται προγράμματα (αγωγής υγείας, περιβαλλοντικά και πολιτιστικά) στα οποία θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές και μέσα από τα οποία θα μπορούν με βιωματικό τρόπο να συνειδητοποιούν τις ευθύνες τους και να μαθαίνουν να επιλύουν τις δυσκολίες και τις συγκρούσεις τους.

Η συζήτηση έκλεισε με πρόσκληση του κ. Μόσχου προς τους διευθυντές των σχολείων και τους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν τον διάλογο στα σχολεία τους, με τρόπους που αυτοί θα επιλέξουν, καλώντας τους μαθητές να συμβάλουν ώστε να δοθούν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως τα παρακάτω:

- Υπάρχουν φαινόμενα επιθετικότητας και βίας μεταξύ των μαθητών στο σχολείο μας;

- Υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές έξω από το σχολείο που επηρεάζουν και τη σχολική μας ζωή;

- Πως θα θέλαμε να αντιδρά η σχολική μας κοινότητα σε τέτοιες συμπεριφορές;

- Μπορούν οι μαθητές να έχουν πιο ενεργητικό ρόλο στην αντιμετώπισή τους;

- Μπορεί το σχολείο μας να συμφωνήσει κάποιους κανόνες για την αντιμετώπιση βίαιων συμπεριφορών, διασφαλίζοντας τα δικαιώματα όλων των μερών;

- Ποιος θα θέλαμε να είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών;

- Μπορεί να υπάρχει τακτική συνεργασία για τα θέματα αυτά μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών / εκπροσώπων τους;

- Μπορούν να αναλάβουν κάποιοι μαθητές του σχολείου, σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς να παρακολουθούν και υποστηρίζουν κοινά αποφασισμένους κανόνες;

- Θα μπορούσαν μαθητές να μεσολαβούν οργανωμένα για την επίλυση συγκρούσεων αντί της επιβολής ποινών;

- Τι μπορούμε να κάνουμε στο σχολείο μας για να προλαβαίνουμε αλλά και να αντιμετωπίζουμε πιο αποτελεσματικά την εκδήλωση της βίας;

Διαγώνισμα Γ΄ Λυκείου

Διαβάστε εδώ ασκήσεις με μορφή διαγωνίσματος για τη Γ΄ Λυκείου θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης.

Medlook - Πώς θα γίνετε καλύτεροι φίλοι με τα παιδιά σας στην εφηβεία;

Medlook - Πώς θα γίνετε καλύτεροι φίλοι με τα παιδιά σας στην εφηβεία;

Medlook - Πώς οι γονείς μπορούν να βοηθούν τα παιδιά τους να κάνουν την κατ' οίκον εργασία τους;

Medlook - Πώς οι γονείς μπορούν να βοηθούν τα παιδιά τους να κάνουν την κατ' οίκον εργασία τους;

Medlook - Μικρά παιδιά που κοιτάζουν πολύ τηλεόραση έχουν μακροχρόνια χαμηλότερους βαθμούς στο σχολείο και πιο πολλά προβλήματα υγείας

Medlook - Μικρά παιδιά που κοιτάζουν πολύ τηλεόραση έχουν μακροχρόνια χαμηλότερους βαθμούς στο σχολείο και πιο πολλά προβλήματα υγείας

Medlook - Πώς θα βοηθήσετε τα παιδιά σας να παίρνουν σωστές αποφάσεις

Medlook - Πώς θα βοηθήσετε τα παιδιά σας να παίρνουν σωστές αποφάσεις

Κυριακή, 10 Απριλίου 2011

Aσκήσεις στο τριώνυμο.

Διαβάστε εδώ ενδιαφέρουσες ασκήσεις πάνω στη θεωρία του τριωνύμου.

Δεύτερη απόπειρα νεκρανάστασης του Κέινς

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Στενότητα υπάρχει, αλλά υπάρχει και θρασύτητα

Διαβάστε εδώ τις απόψεις του σκηνοθέτη Μιχάλη Κακογιάννη. Τις βρήκα ενδιαφέρουσες.

Ξεπέρασαν τους 34.000 οι φοιτητές εξωτερικού

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Στην παγίδα του χθες

Διαβάστε εδώ το άρθρο από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Κίνδυνοι σε ιστοσελίδες που ζητούν να απαντήσετε σε κουίζ ή να δώσετε το κινητό σας

Διαβάστε εδώ με προσοχή, αυτό το ενδιαφέρον άρθρο από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.