Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2010

H επικοινωνία των νέων στο κινητό και στο διαδίκτυο

Διαβάστε κι αυτήν την εργασία που αφορά τα μηνύματα που στέλνουν οι νέοι μας σήμερα.

Διαχείρηση χρόνου στην Εκπαιδευτική διαδικασία

Δείτε από τον δικτυακό τόπο scribd.com το βιβλίο με το παραπάνω θέμα.

2008 - Οικονόμου Α., και συν. - Η Διαχείριση του Χρόνου στην Εκπαιδευτική Διαδικασία.

Ανδρος η καπετάνισσα των Κυκλάδων

Κατεβαίνοντας το μονοπάτι για το "Πήδημα της γριάς".




Και μια όψη από τον γραφικό κόλπο στο Κυπρί.




΄Εγραφα στο ξεκίνημα της σημερινής μέρας... σ ένα αντριώτικο blog.

Η φωτό σου συμβολή στην αντριώτικη λαογραφία, ιστορία και παράδοση.
Συμβολή στην ανάκληση της μνήμης και ενός παρελθόντος που πέρασε μεν, παραμένει όμως στο σεντούκι γλυκών αναμνήσεων... Αναμνήσεις φυλαγμένες, αναμνήσεις με βελούδινα περιτυλίγματα κι άλλα.... Κι η ομορφιά της ασπρόμαυρης φωτό μας θυμίζει άλλες εποχές μα και την πρόοδο της επιστήμης. Ξέρις καθώς εντρυφώ σε δύσκολα ερωτήματα που σχετίζονται με το παρελθόν και τις προγονικές οικογένειες, προβληματίστηκα....Λες, σκέφτηκα, ν΄αξίζει να αναζητήσω εκείνα που χάνονται στο χρόνο που πέρασε; Να μάθω για εκείνους που...ευθύνονται για τα αντριώτικα γονίδια στο είναι μου; Βλέπεις η έρευνα πάντα με γοητεύει. Και μάλιστα εκείνη που αρχίζεις και ψάχνεις στο εντελώς απροσδιόριστο, προσπαθώντας να οριοθετήσεις περιοχές.....


Σημείωση: Οι φωτό τραβήχτηκαν από μένα.

Δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας

Δελτίο Τύπου 20/01/2010

Προτεραιότητα η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση

Σύσκεψη για την αναμόρφωση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης πραγματοποιήθηκε σήμερα, υπό την Υπουργό Άννα Διαμαντοπούλου και την Υφυπουργού Εύη Χριστοφιλοπούλου, με τη συμμετοχή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και υπηρεσιακών παραγόντων.

Η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα στη δομή, την οργάνωση, και τη λειτουργία της με συνέπεια τη μείωση του μαθητικού δυναμικού της και σοβαρές επιπτώσεις στις αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας.

Η ενίσχυση της ΤΕΕ τέθηκε ως προτεραιότητα από την πολιτική ηγεσία προκειμένου να αποτελέσει μια ποιοτική διαδρομή για την ικανοποίηση των κοινωνικών, επαγγελματικών και ατομικών αναγκών των μαθητών.

Η Υπουργός έθεσε τους άξονες του σχεδίου δράσης τόσο για την άμεση αντιμετώπιση βασικών προβλημάτων από την επόμενη σχολική χρονιά, όσο και για την προετοιμασία της συνολικής αναμόρφωσης της ΤΕΕ από τον Σεπτέμβριο 2011.

Η αναμόρφωση της ΤΕΕ, θα στηριχθεί στη σοβαρή αποτύπωση της πραγματικότητας μέσω της μελέτης σε βάθος των προβλημάτων, ώστε οι πολιτικές αποφάσεις που θα προκύψουν να βασίζονται σε τεκμηριωμένες θέσεις και με την συναίνεση της κοινωνίας, των μαθητών και του εκπαιδευτικού κόσμου.

Δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας

Δελτίο Τύπου 20/01/2010

Δήλωση Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου για το θάνατο του Μιχάλη Παπακωνσταντίνου.

Αποχαιρετήσαμε σήμερα έναν μεγάλο Έλληνα, έναν μεγάλο πολιτικό, έναν μεγάλο Δυτικομακεδόνα, που υπηρέτησε την πολιτική και την πατρίδα με ήθος και αξιοπρέπεια.

Δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας

Ανακοίνωση Τύπου 20/01/2010

Υποβολή αιτήσεων-δηλώσεων των υποψηφίων για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2010, από 1 έως 22 Φεβρουαρίου

Από το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι οι υποψήφιοι για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2010 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ – ΟΜΑΔΑ Β΄) για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση πρέπει να υποβάλλουν στο Λύκειό τους σχετική Αίτηση-Δήλωση από 1 έως 22 Φεβρουαρίου.

Υπόχρεοι για την υποβολή της ανάλογης Αίτησης – Δήλωσης είναι :

Α) οι μαθητές της τελευταίας τάξης των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ)

Β) οι απόφοιτοι που επιθυμούν να λάβουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ

Γ) οι απόφοιτοι – κάτοχοι βεβαίωσης πρόσβασης των ετών 2008 ή 2009 ημερήσιου ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων εισακτέων των ημερησίων ΓΕΛ χωρίς νέα εξέταση για εισαγωγή στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, στις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού και στα ΤΕΦΑΑ.

Δ) οι μαθητές της τελευταίας τάξης Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) - ομάδας Β΄.

Ε) οι απόφοιτοι – κάτοχοι απολυτηρίου ΕΠΑΛ που επιθυμούν να λάβουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄)

Η Αίτηση – Δήλωση υποβάλλεται ηλεκτρονικά. Ήδη αναρτήθηκαν τα πέντε κατά περίπτωση υποδείγματα της Αίτησης – Δήλωσης στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας :www.ypepth.gr. Ο υποψήφιος είτε από το διαδίκτυο είτε από το Λύκειό του θα προμηθεύεται την Αίτηση – Δήλωση που αναλογεί στην περίπτωσή του, θα συμπληρώνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τη συμμετοχή του στις πανελλαδικές εξετάσεις σύμφωνα και με τις οδηγίες που αναγράφονται στην Αίτηση - Δήλωση και θα προσέρχεται στο Λύκειό του, όπου θα την υποβάλει ηλεκτρονικά. Ειδικότερα :

Α) οι μαθητές της τελευταίας τάξης των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) υποβάλλουν την Αίτηση – Δήλωση (ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 1), στο Λύκειο που φοιτούν χωρίς δικαιολογητικά. Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι αυτοί με την Αίτηση – Δήλωση, πλην των άλλων, θα πρέπει να δηλώσουν και το δεύτερο μάθημα Γενικής Παιδείας, καθώς επίσης και το μάθημα επιλογής «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας», αν επιθυμούν να το εξεταστούν πανελλαδικά.

Β) οι απόφοιτοι προηγουμένων ετών που επιθυμούν να λάβουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ υποβάλλουν την Αίτηση – Δήλωση (ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 2) στο Λύκειο αποφοίτησης ή στο πλησιέστερο στην κατοικία τους. Μαζί με την Αίτηση - Δήλωση συνυποβάλλουν:

i) αντίγραφο του απολυτηρίου τους ή ισότιμου τίτλου άλλου σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην περίπτωση που ο τίτλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχει εκδοθεί από ξένο Σχολείο που λειτουργεί στο εξωτερικό συνυποβάλλεται βεβαίωση της οικείας εκπαιδευτικής ή διπλωματικής αρχής της Χώρας της οποίας το πρόγραμμα σπουδών ακολουθεί το συγκεκριμένο Σχολείο, από την οποία να προκύπτει ότι ο συγκεκριμένος τίτλος δίδει τη δυνατότητα εισαγωγής σε Πανεπιστήμια της Χώρας αυτής. Στην περίπτωση που ο τίτλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχει εκδοθεί από ξένο Σχολείο που λειτουργεί στην Ελλάδα, εκτός των ανωτέρω, συνυποβάλλεται επιπλέον βεβαίωση της οικείας Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη νόμιμη λειτουργία του Σχολείου αυτού στην Ελλάδα,

ii) την πρωτότυπη «ΒΕΒΑΙΩΣΗ» πρόσβασης που κατέχουν από προηγούμενο έτος. Αν δεν είναι κάτοχοι «ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ» πρόσβασης, υποβάλλουν σχετική υπεύθυνη δήλωση.

Γ) οι απόφοιτοι – κάτοχοι βεβαίωσης πρόσβασης των ετών 2008 ή 2009 ημερήσιου ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων εισακτέων των ημερησίων ΓΕΛ χωρίς νέα εξέταση για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού και τα ΤΕΦΑΑ υποβάλλουν την Αίτηση – Δήλωση (ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 3), χωρίς δικαιολογητικά στο Λύκειο αποφοίτησης ή στο πλησιέστερο στην κατοικία τους.

Δ) οι μαθητές της τελευταίας τάξης ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) υποβάλλουν ΜΟΝΟ την Αίτηση – Δήλωση (ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 4), χωρίς δικαιολογητικά στο σχολείο τους.

Ε) οι απόφοιτοι–κάτοχοι απολυτηρίου ΕΠΑΛ προηγουμένων ετών που επιθυμούν να λάβουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) υποβάλλουν την Αίτηση – Δήλωση (ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 5), στο ΕΠΑΛ αποφοίτησης ή στο πλησιέστερο στην κατοικία τους. Μαζί με την Αίτηση - Δήλωση συνυποβάλλουν:

i) αντίγραφο του απολυτηρίου τους

ii) την πρωτότυπη «ΒΕΒΑΙΩΣΗ» πρόσβασης που κατέχουν από προηγούμενο έτος. Αν δεν είναι κάτοχοι «ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ» πρόσβασης, υποβάλλουν σχετική υπεύθυνη δήλωση.

Από το Υπουργείο Παιδείας αποστέλλεται προς τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετική εγκύκλιος για τη συμπλήρωση των Αιτήσεων - Δηλώσεων και τα πέντε (5) υποδείγματα της Αίτησης- Δήλωσης με αναλυτικές οδηγίες και πληροφορίες.

Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία 1 - 22 Φεβρουαρίου είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της δεν γίνεται δεκτή καμία Αίτηση-Δήλωση.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι οι ως άνω υποψήφιοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ -ΟΜΑΔΑ Β΄ (μαθητές και απόφοιτοι) με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εξετάζονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, πρέπει ως τις 22 Φεβρουαρίου να υποβάλουν και σχετική αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο Λύκειό τους.

Eπαγγέλματα του μέλλοντος

Διαβάστε εδώ για τα επαγγέλματα του μέλλοντος. Εμένα με προβλημάτισε το δημοσίευμα.

Aειφόρο σχολείο

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ για το αειφόρο σχολείο του μέλλοντος.

Βρώμικες και ξερές οι ελληνικές πόλεις

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.

Διαγώνισμα στην Αλγεβρα Α΄ Λυκείου

Δείτε εδώ τα θέματα διαγωνίσματος στην εξίσωση 2ου βαθμού, όπως τα προτείνει συνάδελφος από την Ηγουμενίτσα.

Διαβάστε και κάτι παρακάτω.



Ομορφιές της Σκωτίας



Λουλούδια απ όλη την Ελλάδα



Η πιο όμορφη μαθηματική συμμετρία

Διαβάστε εδώ που θα συναντήσετε την πιό όμορφη μαθηματική συμμετρία.