Κυριακή, 19 Δεκεμβρίου 2010

Bιβλία για νέους

Δείτε παρακάτω.. Την παρουσίαση βρήκα στο ιστολόγιο 36dimotiko.blogspot.com.


Το εθνικό τραύμα

Διαβάστε εδώ το άρθρο του Νίκου Ξυδάκη από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Ο καλός δάσκαλος...

Αντέγραψα από το ιστολόγιο gerontakos τα παρακάτω, αφού τα βρήκα ενδιαφέροντα...

Τα τέσσερα γνωρίσματα
του καλού δασκάλου


Με ποιά κριτήρια άραγε θεωρούν έναν δάσκαλο καλό οι ίδιοι οι μαθητές των δημοτικών σχολείων; Το ίδρυμα Μπιλ και Μελίντα Γκέιτς χρηματοδοτεί στις ΗΠΑ μία φιλόδοξη δημοσκοπική έρευνα η οποία έχει ως στόχο του να ξεχωρίσει την… ήρα από το στάχυ των αμερικανών εκπαιδευτικών στα περίπου 15.000 δημόσια δημοτικά της χώρας αναφέρει το tovima.gr (13/12/2010).

Οι στατιστικολόγοι που μελέτησαν τα πρώτα αποτελέσματα κατέληξαν στο συμπέρασμα πως οι πιο επιτυχημένοι κι αποτελεσματικοί δάσκαλο, σύμφωνα με τη γνώμη των μικρών μαθητών, έχουν τέσσερα κοινά σημεία :

1. Δεν χάνουν χρόνο. Την ώρα του μαθήματος αναπτύσσουν μεθόδους οι οποίες κρατάνε τους μαθητές τους σε εγρήγορση από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.

2. Διδάσκουν τον αυτοέλεγχο. Μετά από καθοδήγηση και υπό διακριτική εποπτεία, τα παιδιά διορθώνουν μόνα πολλά από τα λάθη τους

3. Λύνουν τις απορίες με «χίλιους» τρόπους. Οι καλύτεροι δάσκαλοι έχουν την ικανότητα να επεξηγούν το μάθημα τους με πολλούς, και μάλιστα συχνά διασκεδαστικούς τρόπους

4. Λένε όχι στην «σκλαβιά των διαγωνισμάτων». Καλός δάσκαλος είναι αυτός που δεν προσαρμόζει το καθημερινό μάθημα στον στόχο να γράψουν καλά οι μαθητές στα γραπτά διαγωνίσματα, απροειδοποίητα ή τακτικά. Εξάλλου έρευνες δείχνουν ότι όσοι δάσκαλοι βασίζουν το έργο τους στα τεστ «βγάζουν» μαθητές με μέτριες επιδόσεις.

Πάνω από 3.000 δάσκαλοι δημόσιων δημοτικών σχολείων επτά μεγάλων πόλεων των ΗΠΑ μπήκαν στο μικροσκόπιο της συγκεκριμένης έρευνας. Η διαδικασία ήταν απλή: σε μαθητές των πόλεων Σάρλοτ, Ντένβερ, Ντάλας, Τάμπα, Μέμφις, Νέας Υόρκης και Πίτσμπεργκ δόθηκε ένα εμπιστευτικό ερωτηματολόγιο σχετικά με τις επιδόσεις των εκπαιδευτικών. Οι χιλιάδες μικροί μαθητές έπρεπε, ανώνυμα, να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο αυτό, κρίνοντας το έργο των δασκάλων τους, χωρίς να φοβούνται ότι υποστούν οποιεσδήποτε συνέπειες.

Διαγώνισμα Άλγεβρας Α΄ Λυκείου

Δείτε παρακάτω ένα προτεινόμενο διαγώνισμα για την Άλγεβρα της Α΄ Λυκείου. Το διαγώνισμα προτείνεται από συνάδελφο στο δικτυακό τόπο mathematica.gr


Η τεχνολογία είναι θετική, γιατί αυξάνει τις επιλογές μας

Διαβάστε εδώ αυτό το άρθρο από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ που αναφέρεται στην τεχνολογία.

Κολυμπώντας στα θολά νερά της «κοινωνικής δικτύωσης»

Διαβάστε εδώ για το myspce

Σημειώσεις στη συνέχεια συναρτήσεων και στο Θεώρημα του Bolzano.

Δείτε παρακάτω πολύ καλές σημειώσεις πάνω στη συνέχεια συναρτήσεων και στο θεώρημα Bolzano του συναδέλφου κ. Θωμά Ραϊκόφτσαλη που έχει τη διάθεση να μοιραστεί μαζί μας. Αγαπητέ συνάδελφε πολλές ευχαριστίες και από εδώ.

Αφού κλείστε την μουσική του ιστολόγιου ( πάνω δεξιά ) ακούστε αυτό το τραγούδι με το μεγάλο Γιώργο Νταλάρα. Το αφιερώνω σε εκείνα τα μικρά παιδιά στο Τal El Zaatar.



Το διορατικό εγκεφαλικό της Τζιλ Μπόλτι Τέηλορ

Αφού κλείστε τη μουσική του ιστολόγιου ( πάνω δεξιά ) δείτε αυτό το βίντεο. Το βρήκα ενδιαφέρον.


Τι φταίει για τη κακή σχολική επίδοση;

Διαβάστε εδώ το άρθρο του κ. Γρηγόρη Βασιλειάδη σχετικα με την κακή σχολική επίδοση.

Internet: 5η σε ανάπτυξη η Ελλάδα, 25η σε κατάταξη

Διαβάστε εδώ για την ανάπτυξη του διαδικτύου στην Ελλάδα.

Google Body

Διαβάστε εδώ για το Google Body