Σάββατο, 28 Μαρτίου 2009

Σκέψεις, Στίχοι

Θέλω να καώ
προτού τα πάντα γίνουν στάχτη.
Θέλω να καώ
πριν γίνει κάρβουνο όλη η γη.
Θέλω τη φωτιά
που μου την έλεγες αγάπη.
Θέλω τη φωτιά που σου την έλεγα ζωή.
Περπατάμε, περπατάμε
και λάθος βήματα μετράμε.
Και οι δικές μας προκυμαίες
μαύρες έχουνε σημαίες.
Φταίνε οι καιροί
που μας παγώνουν τις καρδιές μας.
Φταίνε οι καιροί
που μας αδειάζουν τις ψυχές.
Φταίμε μόνο εμείς
που δεν παρκάρουμε ποτέ μας.
Φταίμε μόνο εμείς
που ζούμε σ΄άρρωστες στεριές.
Τούτα τα λόγια άκουγα απόψε ακούγωντας μουσική και διακρίνοντας τη δύναμη των στίχων δυό μεγάλων του κύκλου της μουσικής. Ταξίδεψα μακριά...

Απόψε...

Απόψε είχες ανάγκη να μιλήσεις με σένα.
Απόψε ποθούσες τη γαλήνη της μοναξιάς.
Ναι, είναι δικό σου δικαίωμα.
Απέναντι στη φθορά της καθημερινότητας
πρόβαλες μιαν αναγκαία αντίσταση.
Την είχες ανάγκη.
Μα τούτη η αντίσταση έχει θετικό πρόσημο.
Μη το ξεχάσεις.
Και για εκείνον ισχύει το ίδιο.
Οι νόμοι των αριθμών έχουν συμπαντικές αλήθειες.
Το διαπιστώνεις όταν διαβάζεις
τις σελίδες του βιβλίου της ζωής μας.

Δημιουργική σκέψη

Το άκουσα σήμερα και μου άρεσε. Τι είναι δημιουργική σκέψη;
Η απάντηση είναι "Εύρεση πολλών πρωτότυπων, καινοτόμων και πρωτόγνωρων σκέψεων".
Μπορούμε εμείς οι εκπαιδευτικοί να τη προωθήσουμε στα σχολεία μας;
Αντέχουμε στην εφαρμογή καινοτομιών;
Απλά ρωτώ...

Μέρος της παρέλασης

Στο βίντεο θα δείτε να παρελαύνουν η σημαία και τμήμα των μαθητών του σχολείου μας(από τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου). Μη ξεχάσετε να κλείσετε τη μουσική του blog στα δεξιά του.


Tα πιο δύσκολα επαγγέλματα κατά τον Freud

Κατά τον Freud τα πιο δύσκολα επαγγέλματα είναι:
Εκπαιδευτικός
Ψυχαναλυτής
Γονέας
Συμφωνείτε;

Θυμήσου...

Θυμήσου ότι...
Η χελώνα προχωράει μόνον όταν έχει το λαιμό της έξω από το καβούκι της...

Γραμμή-Σύνδεσμος

Για την ψυχοκοινωνική υγεία του παιδιού και του εφήβου τόσο τα ίδια τα παιδιά όσο και οι γονείς τους μπορούν να καλούν τον αριθμό
801-801-1177
Εκεί μπορεί να τηλεφωνήσει οποισδήποτε νιώθει την ανάγκη βοήθειας, υποστήριξης ή συμβουλής σε θέματα που αφορούν στην ψυχική υγεία παιδιών κάθε ηλικίας και εφήβων. Οι συνομιλίες είναι εμπιστευτικές-με σεβασμό στην ιδιαιτερότητα κάθε ατόμου.
Απαντούν: Κοινωνικοί Λειτουργοί, Κλινικοί ψυχολόγοι, Επισκέπτες Υγείας και Ψυχίατροι.

Βία-Εκφοβισμός στο σχολείο

Αντιγράφω από το φυλλάδιο της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου.

Ερώτηση: Τι είναι βία και εκφοβισμός;
Απάντηση: Είναι εκείνο το φαινόμενο που ένας μαθητής δέχεται επιθετικές και βίαιες συμπεριφορές από έναν ή πολλούς συμμαθητές του, με σκοπό να τον κάνουν να νιώσει άσχημα και να του προκαλέσουν πόνο στο σώμα και στην ψυχή του.
Ερώτηση: Πως εκδηλώνονται ο εκφοβισμός και η βία;
Απάντηση:
Α. Με λόγια
--Βρισιές
--Πειράγματα
--Απειλές
--Κοροϊδίες
Β. Με πράξεις
--Κλοτσιές
--Μπουνιές
--Σπρωξίματα
--Χτυπήματα
Γ. Με συμπεριφορές
--Απομόνωσης
--Αποκλεισμού από παρέες και φίλους
--Αποκλεισμού από παιχνίδια και αθλητικές δραστηριότητες
Δ. Με τα κινητά και το ίντερνετ

Εκδηλώσεις

Εξαιρετική η ημερίδα με θέμα "Κρίσεις και Συγκρούσεις στο Σχολικό Περιβάλλον" που διοργάνωσαν οι Σχολ. Σύμβουλοι της Β' Δ.Δ.Ε Αθήνας στη Γερμανική Σχολή Αθηνών. Ομιλίες χρήσιμες, κατατοπιστικές μου άρεσαν πολύ και με βοήθησαν στο να ξεδιαλύνω κάποιες απόψεις και να σχεδιάσω πρακτικές συμπεριφοράς απέναντι στους μαθητές του. Εξαιρετικοί και οι Πανεπιστημιακοί καθηγητές μα και το βιντεάκι της Σχολής που με εντυπωσίασε. Και μια ευχή: Να έχουμε συχνά εμείς οι εκπαιδευτικοί την ευκαιρία της παρακολούθησης τέτοιων ημερίδων. Δίχως διάθεση εγκωμιασμού, μου έκανε εντύπωση η συνεχής παρουσία του Δ/ντή μου εκεί. Κι αν δεν περιμένατε να με βρείτε εκεί κ. Α.Π. το καθήκον με κάλεσε!
΄Ομως θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρω και την άλλη σημερινή ημερίδα-συνέδριο με θέμα "Κίνδυνοι για το Παιδί" που παρακολούθησα. Εκείνη του Ροταριανού Ομίλου "Αθήνα-Γουδί" στο αμφιθέατρο της Σχολής Μωραΐτη. Πολύ καλό και το cd των εισηγήσεων που με φροντίδα του έβγαλε ο ΄Ομιλος. Πάντα τέτοια κ. συνάδελφοι.