Κυριακή, 20 Ιουνίου 2010

Αφιέρωμα στην Ανδρο

Διαβάστε εδώ το αφιέρωμα στην Ανδρο από το περιοδικό PASSPORT και την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.


Εδώ για τη
Χώρα του νησιού και τα προάστειά της.

Εδώ για τα χωριά στο Κόρθι.


Πιό φρέσκειες αναζητήσεις

Διαβάστε εδώ για το πως το google κάνει τελευταία τις αναζητήσεις του.

21-ο χορωδιακό φεστιβάλ Ανδρου

Δείτε εδώ φωτογραφίες και ακούστε ένα βίντεο από το blog του Bαγγέλη Λουκίσσα σχετικά με το χορωδιακό φεστιβάλ στην Ανδρο. Πήγαν εκεί και οι γείτονες οι Νεομακρινοί...

Θέματα Μαθηματικών

Στο forum του δικτυακού τόπου mathematica.gr στο οποίο είμαι μέλος, διάβασα τα παρακάτω. Τα μεταφέρω εδώ για προβληματισμό των συναδέλφων Μαθηματικών και όχι μόνο. Τα πάσης φύσεως κείμενα δεν είναι δικά μου. Απλά τα παραθέτω εδώ επειδή μου άρεσε αυτός ο γραπτός λόγος.






--Μια χαρά θέματα! Προτάθηκαν σε κάποιο σχολείο;

--Ναι σε λύκειο της Αττικής, μέσος όρος γραπτών στο τμήμα που έκανα μάθημα 9,61 και αν εξαιρέσουμε 4 άτομα που έγραψαν 01/20 οι υπόλοιποι κυμάνθηκαν σε βαθμολογίες 06-19/20.

--Αν θέλεις να σου πω την άποψή μου, τα θέματα είναι πολύ καλά, πολύ πιθανόν να τα πρότεινα και εγώ, όμως τα θεωρώ απαιτητικά χωρίς να γνωρίζω το επίπεδο της τάξης, ιδίως αν δεν έχουν δει παρόμοια...

--Ο μέσος όρος των μαθητών δηλώνει ότι αποτύχαμε από κοινού, μαθητές και καθηγητές, αφού οι μαθητές δυστυχώς δεν ήταν κατάλληλα διαβασμένοι και ο καθηγητής δεν έκρινε σωστά το επίπεδο της τάξης, τι λες;

--Δεν κρίνω καμία κατάσταση γιατί δεν έχω όλα τα δεδομένα, απλά προσπαθώ να καταλάβω την λογική των θεμάτων...

--Γιαυτό ίσως θα πρέπει οι βαθμοί να μπουν σε μια κανονική κατανομή να γίνει ένα scaling δηλαδή να ανέβουν λίγο. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι απέτυχαν οι προσπάθειες.


--Τα στατιστικά σου στοιχεία δεν είναι σαφή.
Στο Θέμα 1-4-4, γιατί όχι για κάθε x\epsilon R.

--Για τα θέματα θεωρίας γ1, γ2, γ3 η ένσταση μου βρίσκεται στο ότι είναι άμεσα συμπεράσματα της θεωρίας. Έχουμε ξανασυζητήσει στο forum για το θέμα αυτό. Το 1ο θέμα πρέπει να είναι θέμα θεωρίας το οποίο υπάρχει μέσα στο σχολικό βιβλίο.





--Ζούμε πλέον σε καιρούς απροσμέτρητης ανευθυνότητας και άπατης οκνηρίας.
Τα παιδιά σήμερα κατακεραυνωμενα
απο το χαβαλεδισμο της τηλεορασης(η μεσημεριανή ζώνη ...σκοτώνει),
τον πιθηκισμό των stars(;;;;)-ειδώλων(ο καλύτερος απο αυτους μπορεί να εχει βγαλει το δημοτικό πριν ο μπαμπάς του τον στείλει στα καλλιστεία ή στο greek-idiot),
τις "μάρκες" και τους χαλκάδες οσον αφορά τη τόσο αμφιλεγόμενη πια, ένδυση-υπόδηση ,
αποτελουν μια "αγελη" έτοιμη να θυσιαστεί στο βωμό όλων αυτών των αετονύχηδων που πολύ εύκολα πια, πωλούν και αγοράζουν μέχρι και ....ιδανικα, συνειδήσεις πατρίδες οικογένειες.
Τι φταίει γι'αυτή την απόλυτη ξεφτίλα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τα αίτια θα τα αναζητήσουμε μέσα στον πυρήνα της οικογένειας.
Τα παιδιά πρέπει επιτέλους να αντιληφθούν τι σημαίνει εργάζομαι-παράγω-σκέφτομαι-διεκδικώ-απαιτώ(;)-συνθετω-κρίνω-συγκρίνω-διακρίνω-καλυπτω τις πραγματικές ανάγκες μου........όλες καθαρές μαθηματικές έννοιες.
Πιστεύω ότι πλέον έχει αρχίσει να αλλοιώνεται το ιδιο το DNA(ο γενετικος μας κωδικας) .....και η κατάσταση τείνει να γίνει μη αναστρέψιμη.
Μπορεί ο καθηγητης να βοηθήσει;ΟΧΙ!
Μόνο αν έχει στοιχεια επικοινωνιακού χαρακτήρα (φυσικά κανείς δεν τον υποχρεώνει) τοτε ισως να τον "ακούσουν" λιγο.....αλλά θα "στρίψουν" παλι μόλις βγουν από την τάξη..και πρέπει να διάβασουν.
Που χωρανε λοιπόν αυτά τα θέματα;;;;;;;
Σε μια ταξη 30 ας πούμε ατόμων από τους οποίους :
οι 3 εχουν παει θετική γιατί πράγματι διαβάζουν
οι 10 εχουν παει τεχνολογικη γιατι βαριουνται τα αρχαια(το διάβασμα)
οι 4 εχουν παει τεχνολογική γιατί πραγματι καπου στοχεύουν
και απο τους 13 της θεωρητικής οι 9 έχουν παει "γιατί στα αρχαία αν διαβάσεις περνάς!!!!!!!!!"
Και το τραγικό είναι ότι σε όλα τα παραπάνω δεν υπάρχει ίχνος υπερβολής!

Μικρή αφιέρωση


Θέλω να σου αφιερώσω και πάλι κάποιες στιγμές.

Θέλω να μου αφιερώσεις και πάλι κάποιες στιγμές.

Το μελάνι της καταγραφής των σκέψεων ας είναι ανεξίτηλο.

Θέλω να είναι παθιασμένες οι σκέψεις μας με το Αιγαίο.

Θυμάσαι τους πέτρινους κρίκους εκεί πάνω;...

Είμαστε πάνω από τα γαλαζοπράσινα νερά...

Ηταν αυτοεκπληρούμενες οι προφητείες μας...

Εκεί γινόταν η συγκομιδή των αναγκών μας.


Τις προάλλες...

Κείνο το βράδυ τις προάλλες...

ανταποκρίθηκα στη φωνή της ψυχής μου.

Κάθισα εκεί που το νερό σχηματίζει γραμμές ονείρων.

Πασπάλισα τις σκέψεις μου με την άμμο.

Άκουγα τα θέλω που εξέφραζες.

Ένιωθα την έννοια της ταύτισης.

Άκουγα το λόγο σου ακατάπαυστα.

Η ακουστική απόλαυση πήγε ψηλά.

Μη ξεχνάς τις θεωρίες μου περί ολοκλήρωσης.

Εφαρμόζω τα Μαθηματικά στην καθημερινότητά μου.

Κάποια στιγμή φορτίστηκα έντονα.

Σου είπα για τον κόμπο στο λαιμό;

Σου μίλησα περισσότερο γι΄ αυτόν;

Αν θυμάσαι... ήταν τότε που διακρίναμε

το χλωμό φεγγάρι πάνω απ΄ τους Πεταλιούς.

Θυμάσαι το έναστρο στερέωμα;

Είδες το χέρι μου που το σήκωσα ψηλά;

Συ μου έδωσες δύναμη.

Είδες τι έκανα;

Κατέβαζα τ΄αστέρια και τα χάιδευα στο χούφτα μου.

Μη νομίσεις πως έκαιγαν.

Οι νόμοι της Φυσικής κάποτε δεν ισχύουν.

Αλήθεια εσύ σε ποια νομοτέλεια πρόσκεισαι;






Είσαι ένα περιστέρι...

Αφού κλείστε την μουσική του blog ( στα δεξιά του ) δείτε το βίντεο κι ακούστε την μουσική. Όλο και κάπου θα σας ταξιδέψει...



Στην μνήμη του μεγάλου μουσικοσυνθέτη

Τούτες τις μέρες πριν 20 περίπου χρόνια ο μεγάλος Μάνος Χατζηδάκης έφευγε για το ταξίδι για το κόσμο των ψυχών και των ασώματων οντοτήτων. Σαν άκουσα τη φωνή της Αλίκης Καγιαλόγλου σκέφτηκα να αναρτήσω εδώ το βίντεο για να απολαύστε ερμηνεία και μουσική σύνθεση, ταπεινό αφιέρωμα στο Χατζηδάκη.Βεβαίως μην ξεχάσετε να κλείσετε την μουσική του blog (στα δεξιά του).



Σαρωτικές αλλαγές στο Δημόσιο

Διαβάστε εδώ το σχετικό δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Οι απαντήσεις του κ. Σταύρου Μιχαλαριά

Διαβάστε εδώ τις απαντήσεις που έδωσε ο κ. Σταύρος Μιχαλαριάς, στις ερωτήσεις που του τέθηκαν από την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.

Το χαμόγελο της κατήφειας

Διαβάστε εδώ το άρθρο του κ. Τάκη Θεοδωρόπουλου από ΤΑ ΝΕΑ.

Σχολείο και «γνώση»

Διαβάστε εδώ το ενδιαφέρον άρθρο της κ. Άννας Φραγκουδάκη από ΤΑ ΝΕΑ.

«Τα βακτήριά μου θα σώσουν τον κόσμο»

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από τη χτεσινή ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ. Και η επιστήμη συνεχίζει να πορεύεται...

Η εκδήλωση του 2ου Γ/σίου Νέας Μάκρης


Πολύ καλή η χτεσινή εκδήλωση στο 2ο Γυμνάσιο της γειτονικής Νέας Μάκρης. Μου άρεσε το θεατρικό, οι παραδοσιακοί χοροί κι εκείνο το συγκρότημα που μας κράτησε συντροφιά στο τέλος. Πρέπει να πω πως έχει προοπτικές επαγγελματικές... Μπράβο στο φίλο Δ/ντή , στους συναδέλφους και στους μαθητές τους. Μπράβο πρέπει να πω και για το Σύλλογο Γονέων που είχε οργανώσει την όλη εκδήλωση. Και του χρόνου.

Υ.Γ. Κι εσύ gzav95 τα πήγες πολύ καλά ως τσαλαπετεινός στις 'Όρνιθες" του Αριστοφάνη. ΄Αντε καλή συνέχεια τώρα. Και μη ξεχνάς ε!!! Οι εξισώσεις σε περιμένουν. Και κυρίως οι εξισώσεις της ζωής.