Σάββατο, 26 Ιουνίου 2010

Φωτό από σιδηροδρομικούς σταθμούς

O Σ.Σ. στους Σοφάδες Καρδίτσας.



Ο Σ.Σ. στου Σοφάδες από άλλη οπτική γωνία



Ο Σ.Σ. στην Κοζάνη



Ο Σ.Σ. στη Λάππα Αχαΐας



Ο Σ.Σ. στην Έδεσσα.



Ο Σ.Σ. στα Δίκαια του Εβρου.

Eνα όραμα σε 400 λέξεις

Διαβάστε εδώ την άποψη του πανεπιστημιακού καθηγητή κ. Δημ. Μαρδά καθώς παραθέτει απόψεις του για τη χώρα μας και τη Τουρκία.

Στη χώρα της ντροπής

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ που υπιγράφει ο κ. Γιώργος Μπουρδάρας.

Λύκειο, Λύκειο, είσ’ εδώ;

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ που υπογράφει η κ. Ελένη Μπίστικα.

Tα άρθρα του νέου ασφαλιστικού νομοσχεδίου

Διαβάστε εδώ ένα προς ένα τα αρθρα του νέου ασφαλιστικού νομοσχεδίου, όπως τα δημοσιεύει η εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.

Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2010

Φωτό από σιδηροδρομικούς σταθμούς

Ο Σιδ. Σταθμός στον Πλάτανο της Αχαΐας



O Σιδ. Σταθμός στη Νεμέα



O Σιδηροδρομικός σταθμός στον Αχλαδόκαμπο.

5 χρόνια χωρίς τον Μανώλη Αναγνωστάκη


Ήταν ξημερώματα 23ης Ιουνίου του 2005 και ο Μανώλης Αναγνωστάκης αναχωρούσε αφήνοντάς μας πιο μόνους «μες στη φοβερή ερημία του πλήθους». Τον αποκάλεσαν «ποιητή της ήττας»- αυτόν που την πίστη του στην Αριστερά τον έφτασε μέχρι την καταδίκη του από έκτακτο στρατοδικείο σε θάνατο.


Είναι αλήθεια ότι μας μίλησε «για τα τελευταία σαλπίσματα των νικημένων στρατιωτών, για τα κουρέλια από τα γιορτινά μας φορέματα» αλλά και μας θύμισε με πολλούς τρόπους τι να αποφεύγουμε: «όχι αυταπάτες προπαντός»

Πώς να μιλήσεις για έναν από τους κορυφαίους ποιητές της πρώτης μεταπολεμικής γενιάς, τον σπουδαγμένο ακτινολόγο στη Βιέννη, το στέλεχος της ΕΠΟΝ, την φυλάκισή του, το έκτακτο στρατοδικείο, τον αρθρογράφο της Αυγής, το μέλος της συντακτικής ομάδας των «Δεκαοχτώ Κειμένων», των «Νέων Κειμένων», του περιοδικού «Συνέχεια».Πώς να μιλήσεις όταν «Σαν πρόκες πρέπει να καρφώνονται οι λέξεις. Να μην τις παίρνει ο άνεμος»...

Με το σταγονόμετρο μας έδωσε την ακριβή του ποίηση - 88 μόλις ποιήματα μέσα σε 30 χρόνια (1941-1971), με τελευταίο το αυτοβιογραφικό σχόλιο «Υ.Γ» που κυκλοφόρησε ιδιωτικά, το 1983, προαναγγέλοντας τη σιωπή του, ως το τέλος.


To κείμενο είναι από το protagon.gr

Kαι το αποτύπωμα του ποιητή.



Για τους ερωτευμένους που παντρεύτηκαν

Για το σπίτι του χτίστηκε

Για τα παιδάκια που μεγάλωσαν

Για τα πλοία που άραξαν

Για τη μάχη που κερδήθηκε

Για τον άσωτο που επέστρεψε

Για όλα όσα τέλειωσαν χωρίς ελπίδα πια.

Πάντα θα βρείτε 1089


Σκεφτείτε έναν τριψήφιο αριθμό, στον οποίον το πρώτο ψηφίο και το τελευταίο να διαφέρουν κατά τουλάχιστον δύο μονάδες. Αντιστρέψτε τον και αφαιρέστε τον μικρότερο από τον μεγαλύτερο, Μετά αντιστρέψτε τον νέο τριψήφιο αριθμό και προσθέστε..το αποτέλεσμα είναι πάντα, μα πάντα λέμε, το 1.089!
Δοκιμάστε κι εσείς... Γιατί συμβαίνει αυτό;

Εγώ, το σχολείο, πεθαίνω

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του κ. Γιάννη Μανουσάκη από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.

Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2010

Ανοίγουν δουλειές για ειδικευμένους

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ σχετικά με τα επαγγέλματα στο μέλλον.

Η ανάγκη για ενημερωμένους και ενεργούς πολίτες

Διαβάστε εδώ αυτό το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ. Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον.

Aποτέλεσματα σήμερα.

Βγήκαν σήμερα τα αποτελέσματα του σχολείου μας για το σχολ. έτος 2009-2010. Οι έλεγχοι θα καταβληθεί προσπάθεια να δίνονται από αύριο το μεσημέρι, αλλά καλό είναι πριν ξεκινήσετε να έρθετε σχολείο να τηλεφωνήσετε, για να ρωτήστε αν είναι έτοιμοι. Η τεχνολογία βοηθάει τη ζωή μας αλλά δημιουργεί και προβλήματα. Και του χρόνου να πάτε καλύτερα παιδιά.

Φωτό από σιδηροδρομικούς σταθμούς

Ο Σ.Σ. Ραψάνης βόρεια των Τεμπών.



Ο Σ.Σ. του Μελιγαλά.



Φτάνοντας στο Σ.Σ. της Ζαχλωρούς.



Ο Σ.Σ. στις Μουριές του Κιλκίς



Ο Σ.Σ. του Ίασμου στη Ροδόπη
Ο Σ.Σ. της Κομοτηνής



Ο Σ.Σ. στο Σουφλί.



Ο Σ.Σ. Σταθμός στο Μανδράκι της Μακεδονίας

Πέρασαν 18 χρόνια από το ταξίδι του ήρωα


Πέρασαν προχτές 18 χρόνια από το ταξίδι χωρίς επιστροφή του ήρωα επισμηναγού μας Νίκου Σιαλμά. Σαν ελάχιστο φόρο τιμής σ΄ εκείνον και στ΄ άλλα παλικάρια που δίνουν τη ζωή τους για να είναι ο ουρανός του αρχιπελάγους λεύτερος, αναρτώ αυτό το μικρό κείμενο μαζί με τη φωτογραφία στην οποία φαίνεται το κρωτήρι "Τρυπητή" στον Αη Στράτη. Η κατασκευή είναι αφιερωμένη στην μνήμη του.

Κυριακή, 20 Ιουνίου 2010

Αφιέρωμα στην Ανδρο

Διαβάστε εδώ το αφιέρωμα στην Ανδρο από το περιοδικό PASSPORT και την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.


Εδώ για τη
Χώρα του νησιού και τα προάστειά της.

Εδώ για τα χωριά στο Κόρθι.


Πιό φρέσκειες αναζητήσεις

Διαβάστε εδώ για το πως το google κάνει τελευταία τις αναζητήσεις του.

21-ο χορωδιακό φεστιβάλ Ανδρου

Δείτε εδώ φωτογραφίες και ακούστε ένα βίντεο από το blog του Bαγγέλη Λουκίσσα σχετικά με το χορωδιακό φεστιβάλ στην Ανδρο. Πήγαν εκεί και οι γείτονες οι Νεομακρινοί...

Θέματα Μαθηματικών

Στο forum του δικτυακού τόπου mathematica.gr στο οποίο είμαι μέλος, διάβασα τα παρακάτω. Τα μεταφέρω εδώ για προβληματισμό των συναδέλφων Μαθηματικών και όχι μόνο. Τα πάσης φύσεως κείμενα δεν είναι δικά μου. Απλά τα παραθέτω εδώ επειδή μου άρεσε αυτός ο γραπτός λόγος.






--Μια χαρά θέματα! Προτάθηκαν σε κάποιο σχολείο;

--Ναι σε λύκειο της Αττικής, μέσος όρος γραπτών στο τμήμα που έκανα μάθημα 9,61 και αν εξαιρέσουμε 4 άτομα που έγραψαν 01/20 οι υπόλοιποι κυμάνθηκαν σε βαθμολογίες 06-19/20.

--Αν θέλεις να σου πω την άποψή μου, τα θέματα είναι πολύ καλά, πολύ πιθανόν να τα πρότεινα και εγώ, όμως τα θεωρώ απαιτητικά χωρίς να γνωρίζω το επίπεδο της τάξης, ιδίως αν δεν έχουν δει παρόμοια...

--Ο μέσος όρος των μαθητών δηλώνει ότι αποτύχαμε από κοινού, μαθητές και καθηγητές, αφού οι μαθητές δυστυχώς δεν ήταν κατάλληλα διαβασμένοι και ο καθηγητής δεν έκρινε σωστά το επίπεδο της τάξης, τι λες;

--Δεν κρίνω καμία κατάσταση γιατί δεν έχω όλα τα δεδομένα, απλά προσπαθώ να καταλάβω την λογική των θεμάτων...

--Γιαυτό ίσως θα πρέπει οι βαθμοί να μπουν σε μια κανονική κατανομή να γίνει ένα scaling δηλαδή να ανέβουν λίγο. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι απέτυχαν οι προσπάθειες.


--Τα στατιστικά σου στοιχεία δεν είναι σαφή.
Στο Θέμα 1-4-4, γιατί όχι για κάθε x\epsilon R.

--Για τα θέματα θεωρίας γ1, γ2, γ3 η ένσταση μου βρίσκεται στο ότι είναι άμεσα συμπεράσματα της θεωρίας. Έχουμε ξανασυζητήσει στο forum για το θέμα αυτό. Το 1ο θέμα πρέπει να είναι θέμα θεωρίας το οποίο υπάρχει μέσα στο σχολικό βιβλίο.





--Ζούμε πλέον σε καιρούς απροσμέτρητης ανευθυνότητας και άπατης οκνηρίας.
Τα παιδιά σήμερα κατακεραυνωμενα
απο το χαβαλεδισμο της τηλεορασης(η μεσημεριανή ζώνη ...σκοτώνει),
τον πιθηκισμό των stars(;;;;)-ειδώλων(ο καλύτερος απο αυτους μπορεί να εχει βγαλει το δημοτικό πριν ο μπαμπάς του τον στείλει στα καλλιστεία ή στο greek-idiot),
τις "μάρκες" και τους χαλκάδες οσον αφορά τη τόσο αμφιλεγόμενη πια, ένδυση-υπόδηση ,
αποτελουν μια "αγελη" έτοιμη να θυσιαστεί στο βωμό όλων αυτών των αετονύχηδων που πολύ εύκολα πια, πωλούν και αγοράζουν μέχρι και ....ιδανικα, συνειδήσεις πατρίδες οικογένειες.
Τι φταίει γι'αυτή την απόλυτη ξεφτίλα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τα αίτια θα τα αναζητήσουμε μέσα στον πυρήνα της οικογένειας.
Τα παιδιά πρέπει επιτέλους να αντιληφθούν τι σημαίνει εργάζομαι-παράγω-σκέφτομαι-διεκδικώ-απαιτώ(;)-συνθετω-κρίνω-συγκρίνω-διακρίνω-καλυπτω τις πραγματικές ανάγκες μου........όλες καθαρές μαθηματικές έννοιες.
Πιστεύω ότι πλέον έχει αρχίσει να αλλοιώνεται το ιδιο το DNA(ο γενετικος μας κωδικας) .....και η κατάσταση τείνει να γίνει μη αναστρέψιμη.
Μπορεί ο καθηγητης να βοηθήσει;ΟΧΙ!
Μόνο αν έχει στοιχεια επικοινωνιακού χαρακτήρα (φυσικά κανείς δεν τον υποχρεώνει) τοτε ισως να τον "ακούσουν" λιγο.....αλλά θα "στρίψουν" παλι μόλις βγουν από την τάξη..και πρέπει να διάβασουν.
Που χωρανε λοιπόν αυτά τα θέματα;;;;;;;
Σε μια ταξη 30 ας πούμε ατόμων από τους οποίους :
οι 3 εχουν παει θετική γιατί πράγματι διαβάζουν
οι 10 εχουν παει τεχνολογικη γιατι βαριουνται τα αρχαια(το διάβασμα)
οι 4 εχουν παει τεχνολογική γιατί πραγματι καπου στοχεύουν
και απο τους 13 της θεωρητικής οι 9 έχουν παει "γιατί στα αρχαία αν διαβάσεις περνάς!!!!!!!!!"
Και το τραγικό είναι ότι σε όλα τα παραπάνω δεν υπάρχει ίχνος υπερβολής!

Μικρή αφιέρωση


Θέλω να σου αφιερώσω και πάλι κάποιες στιγμές.

Θέλω να μου αφιερώσεις και πάλι κάποιες στιγμές.

Το μελάνι της καταγραφής των σκέψεων ας είναι ανεξίτηλο.

Θέλω να είναι παθιασμένες οι σκέψεις μας με το Αιγαίο.

Θυμάσαι τους πέτρινους κρίκους εκεί πάνω;...

Είμαστε πάνω από τα γαλαζοπράσινα νερά...

Ηταν αυτοεκπληρούμενες οι προφητείες μας...

Εκεί γινόταν η συγκομιδή των αναγκών μας.


Τις προάλλες...

Κείνο το βράδυ τις προάλλες...

ανταποκρίθηκα στη φωνή της ψυχής μου.

Κάθισα εκεί που το νερό σχηματίζει γραμμές ονείρων.

Πασπάλισα τις σκέψεις μου με την άμμο.

Άκουγα τα θέλω που εξέφραζες.

Ένιωθα την έννοια της ταύτισης.

Άκουγα το λόγο σου ακατάπαυστα.

Η ακουστική απόλαυση πήγε ψηλά.

Μη ξεχνάς τις θεωρίες μου περί ολοκλήρωσης.

Εφαρμόζω τα Μαθηματικά στην καθημερινότητά μου.

Κάποια στιγμή φορτίστηκα έντονα.

Σου είπα για τον κόμπο στο λαιμό;

Σου μίλησα περισσότερο γι΄ αυτόν;

Αν θυμάσαι... ήταν τότε που διακρίναμε

το χλωμό φεγγάρι πάνω απ΄ τους Πεταλιούς.

Θυμάσαι το έναστρο στερέωμα;

Είδες το χέρι μου που το σήκωσα ψηλά;

Συ μου έδωσες δύναμη.

Είδες τι έκανα;

Κατέβαζα τ΄αστέρια και τα χάιδευα στο χούφτα μου.

Μη νομίσεις πως έκαιγαν.

Οι νόμοι της Φυσικής κάποτε δεν ισχύουν.

Αλήθεια εσύ σε ποια νομοτέλεια πρόσκεισαι;






Είσαι ένα περιστέρι...

Αφού κλείστε την μουσική του blog ( στα δεξιά του ) δείτε το βίντεο κι ακούστε την μουσική. Όλο και κάπου θα σας ταξιδέψει...



Στην μνήμη του μεγάλου μουσικοσυνθέτη

Τούτες τις μέρες πριν 20 περίπου χρόνια ο μεγάλος Μάνος Χατζηδάκης έφευγε για το ταξίδι για το κόσμο των ψυχών και των ασώματων οντοτήτων. Σαν άκουσα τη φωνή της Αλίκης Καγιαλόγλου σκέφτηκα να αναρτήσω εδώ το βίντεο για να απολαύστε ερμηνεία και μουσική σύνθεση, ταπεινό αφιέρωμα στο Χατζηδάκη.Βεβαίως μην ξεχάσετε να κλείσετε την μουσική του blog (στα δεξιά του).



Σαρωτικές αλλαγές στο Δημόσιο

Διαβάστε εδώ το σχετικό δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Οι απαντήσεις του κ. Σταύρου Μιχαλαριά

Διαβάστε εδώ τις απαντήσεις που έδωσε ο κ. Σταύρος Μιχαλαριάς, στις ερωτήσεις που του τέθηκαν από την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.

Το χαμόγελο της κατήφειας

Διαβάστε εδώ το άρθρο του κ. Τάκη Θεοδωρόπουλου από ΤΑ ΝΕΑ.

Σχολείο και «γνώση»

Διαβάστε εδώ το ενδιαφέρον άρθρο της κ. Άννας Φραγκουδάκη από ΤΑ ΝΕΑ.

«Τα βακτήριά μου θα σώσουν τον κόσμο»

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από τη χτεσινή ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ. Και η επιστήμη συνεχίζει να πορεύεται...

Η εκδήλωση του 2ου Γ/σίου Νέας Μάκρης


Πολύ καλή η χτεσινή εκδήλωση στο 2ο Γυμνάσιο της γειτονικής Νέας Μάκρης. Μου άρεσε το θεατρικό, οι παραδοσιακοί χοροί κι εκείνο το συγκρότημα που μας κράτησε συντροφιά στο τέλος. Πρέπει να πω πως έχει προοπτικές επαγγελματικές... Μπράβο στο φίλο Δ/ντή , στους συναδέλφους και στους μαθητές τους. Μπράβο πρέπει να πω και για το Σύλλογο Γονέων που είχε οργανώσει την όλη εκδήλωση. Και του χρόνου.

Υ.Γ. Κι εσύ gzav95 τα πήγες πολύ καλά ως τσαλαπετεινός στις 'Όρνιθες" του Αριστοφάνη. ΄Αντε καλή συνέχεια τώρα. Και μη ξεχνάς ε!!! Οι εξισώσεις σε περιμένουν. Και κυρίως οι εξισώσεις της ζωής.