Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011

H έρευνα για τη γλωσσική επάρκεια των μαθητών του Γυμνασίου και των δύο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού

Διαβάστε εδώ για την έρευνα σχετικά με τη γλωσσική επάρκεια των μαθητών του Γυμνασίου και των δύο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου.

H εκπομπή της 18/2/2011 του Μίμη Ανδρουλάκη

Ακούστε εδώ τι είπε στην εκπομπή του της 18ης Φεβρουαρίου 2011 ο βουλευτής κ. Μίμης Ανδρουλάκης.

Τι είναι οι λέσχες ανάγνωσης

Διαβάστε εδώ για το τι είναι οι λέσχες ανάγνωσης!!!

Μαθηματικά και Βιογραφία

Διαβάστε εδώ την ομιλία του Martin Daves με θέμα "Μαθηματικά και Βιογραφία".

Επίσκεψη στο αστεροσκοπείο

Διαβάστε εδώ για μια επίσκεψη στο Αστεροσκοπείο της Πεντέλης, αν φυσικά σας ενδιαφέρει.

Τα μαθηματικά στην διαμόρφωση στο τρόπο της σκέψης.

Διαβάστε εδώ την μετάφραση στα Ελληνικά και δείτε το βίντεο ( στα Γαλλικά ) των όσων είπε ο μεγάλος Denis Guedj.

Oδοιπορικό στο Άγιο Όρος

Δείτε εδώ ένα οδοιπορικό στο Άγιο Όρος όπως το δημιούργησε ο αγαπητός και εκλεκτός συνάδελφος κ. Γιάννης Β. Κωβαίος. Γιάννη πάντα τέτοιες δημιουργίες...

Ελέγξτε τον μεταβολισμό σας όπως... οι αρκούδες

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.

Ο ευπατρίδης των λαϊκών συνοικιών

Διαβάστε εδώ σχετικά με τα βιβλία του Μένη Κουμανταρέα, σύμφωνα με το δημοσίευμα από ΤΑ ΝΕΑ.

H μαμμή της ιστορίας

Διαβάστε εδώ το άρθρο του κ. Κ. Γεωργουσόπουλου από ΤΑ ΝΕΑ.

Κυπριακό «μάθημα»

Διαβάστε εδώ ένα πολύ ενδιαφέρον δημοσίευμα από ΤΑ ΝΕΑ.

Αλλαγές από το Δηµοτικό έως το Λύκειο

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από ΤΑ ΝΕΑ σχετικά με αλλαγές στην εκπαίδευση.

Στο πέταλο της Κουβάρας, στην Ανδρο

Δείτε εδώ όμορφες φωτό και ένα ενδιαφέρον βίντεο του συμπατριώτη Βαγγέλη Λουκίσα που αναφέρονται σε ομορφιές της ορεινής Άνδρου.

Ψηφιακά βιβλία

Διαβάστε εδώ ένα βιβλίο για το POWERPOINT 2007

και

Διαβάστε εδώ ένα βιβλίο για τα WINDOWS VISTA.

Δημοφιλείς στο σχολείο μέσω βίας

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ για την σχολική βία. Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και με προβλημάτισε.

Ο περιοδικός πίνακας των Μαθηματικών

Διαβάστε εδώ για τον "περιοδικό πίνακα" των Μαθηματικών συμφωνα με το δημοσίευμα από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.

8 ρίχτερ στην εκπαίδευση

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ σχετικά με αλλαγές στην Εκπαίδευση.

Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2011

H σημερινή επίσκεψη...

Στο σπίτι σου... σε επισκέφθηκα πριν λίγο. Και ο αέρας του "τρελού" καθώς κινούσε τις πευκοβελόνες μου επανέφερε στο νου εκείνο το πρωί της γκρίζας άνοιξης...Τότε που ήμουν εξωτερικός πλοηγός της σχεδίας σου...Αλήθεια ποιος σου είπε πως ήθελα να έχω την εμπειρία μιας τέτοιας ναυτοσύνης και την επαλήθευση του μεγέθους του χρόνου που πέρασε; Όταν θα δείς πεφτάστερα να πέφτουν κατά δω πες τους να μεταφέρουν την ευχή της μάνας και του πατέρα!

Τετάρτη, 16 Φεβρουαρίου 2011

Word 2007 και Excel 2007

Διαβάστε εδώ ένα βιβλίο σχετικά με το word 2007

και

Διαβάστε εδώ ένα βιβλίο σχετικά με το excel 2007.

H τελευταία νεροποντή στην Ανδρο.

Δείτε εδώ το βίντεο του συμαπτριώτη Βαγγέλη Λουκίσα που είναι σχετικό με την τελευταία νεροποντή στην Ανδρο.

Στίγμα Ελεος πια µε τις συντεχνίες και τα κάστρα των βολεµένων

Διαβάστε εδώ το άρθρο του κ. Γιώργου Παπαχρήστου από ΤΑ ΝΕΑ.

Μάθημα «ωμής βίας» στα πανεπιστήμιά μας

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του κ. Απόστολου Λακασά από την εφημερίδα Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Άποψη: «Φευ! Η ανωτάτη παιδεία απόλλυται»

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την εφημερίδα Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Συγκινητικό ταξίδι για 15χρονους στην αυτογνωσία

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ που αναφέρεται σε μια θεατρική παράσταση.

Ξαναδιαβάζοντας την «Αννα Καρένινα»

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Διπλή θεραπεία στο Ευπαλίνειο Ορυγμα

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την εφημερίδα Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Το 19,5% σπουδάζει στις... παράνομες ουσίες

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την εφημερίδα ΤΟ ΕΘΝΟΣ. Με προβλημάτισε...

Αριστα και µε πολλούς συµµαθητές

Διαβάστε εδώ το πολύ ενδιαφέρον δημοσίευμα από ΤΑ ΝΕΑ.

Ψηφιακά φροντιστήρια για μαθητές

Διαβάστε εδώ και ενημερωθείτε από το δημοσίευμα της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Aπαντητικός λόγος...

Στα όσα μου έγραψες χτες, η δική μου απάντηση είναι...

Ξέρεις δεν σου απάντησα από εδώ χτες... Ήταν βαρύ το φορτίο της συγκίνησής μου...Και τι να ψελλίσω άλλως τε σε ένα λόγο μιας πλήρως δομημένης σκέψης που με στηρίζει σε πολλές στιγμές της ζωής μου; Ανίσχυρη η σκέψη μου να εκφράσει περηφάνεια, ευχαρίστηση και ικανοποίηση για πολλά!!! Πρέπει όμως να θυμάσαι εκείνο το βράδυ μιας Παρασκευής διαγενομένου του Σαββάτου...Τότε που ήμουν ζαλισμένος από μια πτήση της σκέψης μου, προτού καν επιβιβαστώ του αεροσκάφους....Κι ήρθε ο δικός σου λόγος καταπραϋντικός της ασύμμετρης εγρήγορσής μου και της δικής μου, καταδικής μου αγωνίας...Κι εσύ, στην μοναξιά της πολύβουης αίθουσας αναχωρήσεων, ήρθες να δώσεις ελπίδα σε εκείνο το βράδυ του προβληματισμού. Δε θα το ξεχάσω ποτέ εκείνο το μήνυμά σου. Εσφιξα τη γροθιά μου , τότε. Γέλασα και έκλαψα ταυτοχρονα. Μη με ρωτήσεις πως συνέβη αυτό...Μόνο εσύ μπορούσες να συγκολλήσεις το ραγισμένο διάβα μου. Εσύ ήσουν και είσαι το παιδί μου!!!

Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου 2011

H γιορτή του Αγ. Βαλεντίνου και το τμήμα μου σήμερα...

Η ευχή των μαθητών μου, εκφρασμένη δια χειρός ζαχαροπλάστου.



Και οι δυό φράουλες, έκφραση μιας δυάδας...



Και η τούρτα που είδα . μόλις άνοιξα το κουτί.



Σήμερα , που έχει καθιερωθεί άγνωστο πως, να γιορτάζεται ως η ημέρα των

ερωτευμένων, δέχτηκα μια πολύ ευχάριστη έκπληξη στο γραφείο μου. Πολλές

φορές όταν με ρωτούν αν είμαι ευχαριστημένος από τη δουλειά μου απαντώ

πάντα θετικά, παρ΄ όλες τις δυσκολίες της ιδιαίτερα στις μέρες μας. Όπως έχω

πει πολλές φορές, ευχαριστώ και την ίδια τη ζωή μα και τα παιδιά, τους

μαθητές μου, που έφερε αυτή στο διάβα μου. Γιατί από την εκφορά του λόγου

των κατά καιρούς μαθητών μου έχω αμοιφθεί πλουσιοπάροχα , από την

ομορφιά και τη ζεστή έκφραση τούτου του λόγου. Εχω εμπιστοσύνη στη κρίση

των παιδιών. Αν εμείς οι εκπαιδευτικοί τα βοηθήσουμε να ξεπεράσουν

προβλήματα που περνούν, όπως ο καθένας μας άλλως τε, τα παιδιά μας έχουν

τη διάθεση να μεγαλουργήσουν. Να φτιάξουν έναν πιό όμορφο κόσμο.
Και

δικαιούνται να τον ζήσουν... Σε πείσμα των αντιξοοτήτων...

Σήμερα λοιπόν το πρωί, το μοναδικό τμήμα του σχολείου που διδάσκω λόγω

διευθυντικών καθηκόντων, είχε πρώτη ώρα φιλολογικό μάθημα. Περνώντας

απέξω άκουσα τις ζωντανές φωνές των παιδιών να εύχονται στη φιλόλογό

τους. Δεν άντεξα να μην τα πειράξω... Και τους είπα...."Αφού λέτε πως

γιορτάζετε, πρέπει και να κεράσετε...Γιορτή χωρίς γλυκό δε γίνεται....".

Εκλεισα την πόρτα του τμήματος και αποχώρησα για να συνθέσω και πάλι τον

κύκλο της πεζότητας της μέρας.... Μόλις το κουδούνι χτύπησε για την έναρξη

της 2ης ώρας όλο το τμήμα , τα 23 παιδιά, μαζεύτηκαν έχω από το γραφείο

μου ζητώντας να μου εκφράσουν ένα αίτημα....Το κουτί δε φαινόταν μέχρι

τότε.....Τους είπα να περάσουν και ηρέμησα βλέποντας τα ήρεμα και

χαμογελαστά. Τότε εμφανίστηκε με το κουτί ενός ζαχαροπλαστείου και μου

είπαν..."Αυτό είναι για εσάς κύριε. να το ανοίξετε..." Το τι είδα το βλέπετε στις

φωτό. Μια ωραιότατη οπτικά και όχι μόνον τούρτα με περίμενε, με τις φωνές

των παιδιών να εκφράζουν και την ευχή που η τούρτα ανέγραφε...Με

συγκίνησαν... Τα ευχαρίστησα, και δεν μπορούσα να πω πολλά. Τους είπα δυό

λόγια για την αξία της πραγματικής αγάπης και για την αξία του αληθινού και

αγνού έρωτα. Τα παιδιά μας θέλουν να τα ακούν ΚΑΙ ΑΥΤΑ. Και τέλειωσα με

την ευχή να ερωτευτούν τη ζωή, ό,τι κι αν κάνουν, για να προοδεύσουν, να

έχουν υγεία, ευτυχία και να τους χαίρονται οι γονείς τους. Με συγκίνησαν

πολύ τα παλιόπαιδα...Και τα αγαπώ όλα. Μα όλα.