Σάββατο 23 Μαΐου 2015

Mια παρουσίαση για το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων.


Η «χάρη» του δασκάλου και η «αντίχαρη» των μαθητών του

Διαβάστε εδώ ένα μικρό αφιέρωμα στον Ομότιμο Καθηγητή του ΕΚΠΑ Αντώνιο Δανασσή-Αφεντάκη που είχα κι εγώ την τύχη να τον έχω διδάσκοντα στο Πανεπιστήμιο. Θυμάμαι πάντα τις κουβεντούλες μας για τη Κίμωλο, τη Φολέγανδρο μα και για τον Νικόλαο Αφεντάκη.

H τεράστια εκπαιδευτική αξία της αποτυχίας

Διαβάστε εδώ το πολύ ενδιαφέρον δημοσίευμα από το antikleidi.com

Γιατί να σπουδάσουμε Μαθηματικά;

Δείτε εδώ την παρουσίαση της λέκτορος του Α.Π.Θ Φωτεινής Πεταλίδου.

Διδάσκεται η δημιουργική γραφή;

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.

Η λαχτάρα για ένα Ητον

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα της Μαρίας Κατσουνάκη

Τα μουσεία στη ζωή των Ελλήνων

Διαβάστε το δημοσίευμα της Γιώτας Συκκά, εδώ

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Τεχνικές διαχείρισης άγχους εξετάσεων: οδηγός για μαθητές και κυρίως για γονείς

Διαβάστε εδώ την πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση από το δικτυακό τόπο antikleidi.com

Η τρελή ροδιά.....


Σ΄ αυτές τις κάτασπρες αυλές όπου φυσά ο νοτιάς
σφυρίζοντας σε θολωτές καμάρες, πέστε μου είναι η τρελή ροδιά
που σκιρτάει στο φως σκορπίζοντας το καρποφόρο γέλιο της
με ανέμου πείσματα και ψιθυρίσματα, πέστε μου είναι η τρελή ροδιά
που σπαρταράει με φυλλωσιές νιογέννητες τον όρθρο
ανοίγοντας όλα τα χρώματα ψηλά με ρίγος θριάμβου;;;;

Οδ. Ελύτης


Φωτό μου απ τις Στραπουργιές της Άνδρου.

Δεν εγραψα καλά στις εξετάσεις

Διαβάστε εδώ την πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση από το δικτυακό τόπο antikleidi.com

Οι εκφωνήσεις των θεμάτων των ενδοσχολικών εξετάσεων

Είναι γνωστό πως ο διαχειριστής του παρόντος ιστολογίου κάθε χρόνο τέτοια εποχή, αναρτούσε το σύνολο των θεμάτων των ενδοσχολικών εξετάσεων του Γυμνασίου Μαραθώνα. Ομως φέτος αυτό δε θα γίνει με βάση την απόφαση του Νομ. Συμβουλίου του Κράτους,  σύμφωνα με την οποία απαγορεύεται η δημοσιοποίση των θεμάτων. Είναι μια απόφαση με την οποία διαφωνώ, αλλά είμαι υποχρεωμένος να σεβαστώ και να τηρήσω.

Μαθηματικά Γεν. Παιδείας Γ΄ Λυκείου

Δείτε τα θέματα, ενδεικτικές απαντήσεις και ενδιαφέροντα σχολιασμό από το ιστολόγιο του καλού συναδέλφου Μάκη Χατζόπουλου εδώ.

Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Βιβλίο του Γιάννη Ντάνη για τους γεωμετρικούς τόπους.




Δείτε κάνοντας κλικ εδώ. Πολλές ευχαριστίες στο συνάδελφο Σωκράτη Ρωμανίδη που μας το παρουσιάζει απ το ιστολόγιό του.

Θύματα, θύτες και «σιωπηλοί μάρτυρες» στα σχολεία

Διαβάστε εδώ το πολύ ενδιαφέρον δημοσίευμα από ΤΟ ΒΗΜΑ.

Η κρίση «κάνει» τους νέους Ελληνες παπάδες

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του Απόστολου Λακάσα.

Νίκος Δρανδάκης: Εψαχνα για ταξί και βρήκα... μια ιδέα

Διαβάστε εδώ το ενδιαφέρον δημοσίευμα της Μαργαρίτας Πουρνάρα.

10 συμβουλές για επιτυχία στις εξετάσεις.

Διαβάστε τις εδώ.

«Ασπίδα» για Πανελλαδικές

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του Γιάννη Ελαφρού.

Πολ Ευμορφίδης: Γαλούχησαν τα παιδιά με το ιδεώδες του βολέματος

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα της Μαργαρίτας Πουρνάρα.

Το bullying ξεκινά από το νηπιαγωγείο

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα της Λίνας Γιάνναρου.

Μαθητές εφευρέτες-μετεωρολόγοι

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του Κώστα Δεληγιάννη.

Στον αέρα προσωπικά δεδομένα

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του Κώστα Δεληγιάννη.

Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Επαναληπτικά θέματα Μαθηματικών Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου


20 Επαναληπτικά Θέματα (2014-2015)

Επαναληπτικά θέματα Μαθηματικών Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου


20 Επαναληπτικά Θέματα (2013-2014)

Eπαναληπτικά θέματα Μαθηματικών Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου


20 Επαναληπτικά Θέματα (2012-2013)

Το «μελαγχολικό στοίχημα»

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του Κώστα Καρακωτιά.

Πεθαίνω σαν (σοβαροφανής) χώρα

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα της Μαρίας Τοπάλη.

«Αυτό το παιδί θα πάει μακριά...»

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα στον "ποιητή της σύγχρονης ιατρικής"......

Μήπως τελικά υπάρχουν χυδαίες λέξεις;

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του Παντελή Μπουκάλα.

Θραύσματα ενός κόσμου που ξαναχτίζεται

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα της Μαρίας Κατσουνάκη.

Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Στα παλαιοβιλιοπωλεία της ΑΘήνας.


Ζωή με πάθος

Διαβάστε εδώ την πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση από το antikleidi.com

Καζαντζάκης – Αν ενωθώ με τους άλλους θα χάσω την ελευθερία μου

Διαβάστε εδώ την ενδιαφέρουσα ανάρτηση από το antikleidi.com

Εξετάσεις: η διατροφή της επιτυχίας!

Διαβάστε εδώ την ενδιαφέρουσα ανάρτηση.

Ενα βἰντεο με τον Γιώργη Γραμματικάκη.

Δείτε το παρακάτω.

Προσομοιωμένα διαγωνίσματα προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων Γυμνασίου

Δείτε τα εδώ , από το ιστολόγιο του Σχολ. Συμβούλου Μαθηματικών της Δωδεκανήσου Ιωάννη Καραγιάννη.

Θυμάται κανείς τον «Κάουφμαν» στην οδό Σταδίου;

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του Νίκου Βατόπουλου.

«Απώλεια των αισθήσεων» στη μεταπολεμική Γερμανία

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του Παντελή Μπουκάλα.

Η Ελλάδα που έχουμε ξεχάσει

Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα της Μαρίας Κατσουνάκη.

Ορισμός παραγώγου

Δείτε εδώ έναν ορισμό της παραγώγου όπως μας τον δίνει ο συνάδελφος Σωκράτης Ντριάνκος.

Δυσλεξία...... ένας σύντομος πρακτκός οδηγός

Δείτε τον εδώ.

Tα άρρητα ρήματα

Δείτε ή κατεβάστε ελεύθερα από εδώ την εξαιρετική εργασία του καλού συναδέλφου Σωκράτη Ντριάνκου, που διδάσκει στο Πειραματικό Λύκειο Ρεθύμνου.

Eνα βιβλίο.......

Χτες βράδυ κι ενώ η κούραση της μέρας καλούσε το σώμα στο συνηθισμένο ραντεβού του με το Μορφέα...... η ματιά προς ένα φάκελο που είχα παραλάβει απ το ταχυδρομικό κουτί νωρίτερα, ήταν η αφορμή για ένα μικρό ταξίδι.....'Ενα ταξίδι προς τις όμορφες περιοχές της γνώσης των Μαθηματικών και της εφαρμογής τους στην καθημερινότητά μας.....Μέσα στο φάκελο ένα μικρό βιβλίο του εξαιρετικού συναδέλφου μα και πιστού φίλου Σωκράτη Ντριάνκου, καθηγητή στο Πειραματικό Λύκειο του Παν/μίου του Ρεθύμνου. Ξεφύλλισα τις πρώτες σελίδες και έδωσα ραντεβού για μια πληρέστερη μελέτη τους σήμερα. Εντυπωσιάστηκα.......Με το Σωκράτη έχουμε κάνει....άπειρες συζητήσεις για τους αριθμούς τόσον εδώ όσο και στο Ρέθυμνο κάτω απ τη Φορτέτζα. Παραθέτω εδώ μια φράση που αναγράφεται σε μια απ τις σελίδες που ξεφύλλισα...."Τα Μαθηματικά προσφέρουν την ευκαιρία της δοκιμασίας και τη δοκιμή της ικανότητας, διότι χαρίζουν τη λογική ως αίσθημα, τη στερεότητα ως χάριτα και τη λιτότητα ως αφθονία" , φράση που αποδίδεται στο Μαθηματικό Γ. Καζαντζίδη. Φίλε σε συγχαίρω και από εδώ. Το βιβλίο σου θα αποτελεί ένα μικρό θησαυρό για τη βιβλιοθήκη μου. Καλημέρα σε σένα , καλημέρα στο Ρέθυμνο.