Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Απάντηση

Φίλε Γιαννούλη.
Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Σ΄ευχαριστώ που τιμάς το πατέρα που ζυμώθηκε με το νησί σου και τους ανθρώπους του, όπως εσύ και η οικογένειά σου. Το αγάπησε με τη ψυχή του.
Μου έλεγε πως του άρεσε να κάθεται εκεί στα πεδινά του ΑΓ. Πέτρου και να αγναντεύει το απέραντο γαλάζιο. Ποιος ξέρει πως ερμήνευαν οι Μοίρες τα όνειρά του; Ποιος ξέρει γιατί έμειναν απραγματοποίητρα κάποια από αυτά;
Ενα από αυτά που δε μπόρεσε να πραγματοποιήσει, θέλω να του δώσω "σάρκα και ζωή" εγώ. Και θα παρακαλώ τον Αγιο Πέτρο να με βοηθήσει. Ισως οι αέρηδες και τα μελτέμια του καλοκαιριού να του μεταφέρουν εκεί ψηλά τα μύχια της ψυχής μου. Αλλά , να το ξέρεις, θα έχω σύμμαχο στις επικλήσεις μου τη ψυχή του πατέρα. Και είμαι σίγουρος για αυτό!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου