Σάββατο, 9 Μαΐου 2009

Τα πλοία που πήγαιναν στην Ανδρο Νο-2

Το "ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ II" εν πλω προς ΄Ανδρο. Μετέπειτα το μετονόμασαν σε "ΚΥΘΝΟΣ" του εφοπλιστή Γούτου.


Το αδικοχαμένο "ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ". Χάθηκε άδοξα στ ανταριασμένα νερά του Καβο-Ντορο το Φεβ του 1983.



Το τσιμεντόπλοιο στην άκρη του μώλου της Ραφήνας. Αριστερά του το "ΜΟΣΧΑΝΘΗ".




Το "ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ II" στο λιμάνι του Γαυρίου. Αριστερά το ξενοδοχείο του Μιχ. Κοκκίνη και δίπλα το εστιατόριο του Πάνου και της Μαρουλιώς Γιαννακαρώνη.




Φωτό του 1998 με τα πλοία δεμένα στη Ραφήνα μετά από έκδοση απαγορευτικού




Το "ΡΕΝΑ" που αντικαθιστούσε το "ΜΟΣΧΑΝΘΗ" όταν το τελευταίο πήγαινε για συντήρηση.





Το λιμάνι της Ραφήνας, στα μέσα της δεκαετίας του 1960






Και το πρακτορείο της Ραφήνας την ίδια χρονολογία







Το "ΜΟΣΧΑΝΘΗ" στη Ραφήνα.








Το F/B "ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ" εν πλω.









Το "ΚΥΚΛΑΔΕΣ".










Το "ΚΑΡΥΣΤΟΣ"





Το "ΚΑΡΥΣΤΟΣ" σε άλλη φωτό.






Το "ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ" μανουβράροντας στη Ραφήνα.





το "ΕΛΛΗ" του Τόγια





Το "ΕΛΕΝΑ Π." στη Ραφήνα





Το "ΕΛΕΝΑ Π." σε άλλη φωτό






Το "BARI EXPRESS" φεύγοντας από το λιμάνι της Τήνου.





Η γέφυρα του "ΑΝΝΑ Λ."




Το "ΑΝΝΑ Λ." εν πλω




Και η "παντόφλα" "ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ" αγκυροβολημένη στη Ραφήνα. Δεν πήγαινε φυσικά στην ΄Ανδρο.




Και μια διαφήμιση της εποχής

2 σχόλια:

gyristroula2 είπε...

Πολύ ενδιαφέρον υλικό! Και ξύπνησαν μνήμες. Με αυτό το Χρυσή Αυγή που ναυάγησε, παραλίγο να ταξίδευε και η μάνα μου. Την τελευταία στιγμή πείστηκε να μη φύγει.

Yiannoulis είπε...

Γεια σας κ. Δημήτρη. Παρακολουθώ το blog σας συχνά – πυκνά, μετά την σύντομη επίσκεψη που μας κάνατε το Πάσχα. Πολύ ενδιαφέροντα θέματα, αυτό με τις παλιές φωτογραφίες της Ανδρου - Ραφηνας και ειδικά αυτές με τα παλιά πλοία! Ξέρετε για πολλούς από μας στα νησιά, τα πλοία δεν είναι απλά ένα «επιπλέων» κομμάτι μέταλλο, είναι μια «γέφυρα» που μας συνδέει με τον υπόλοιπο κόσμο. Γι’ αυτό είναι στενά συνδεδεμένα με κάθε κοινωνική ή πολιτιστική εκδήλωση, με κάθε σκέψη που θέλει να ταξιδέψει προς τα έξω. Και βέβαια να μην ξεχνάμε πως έχουν μεγαλώσει γενεές και γενεές Ανδριωτών ταξιδέυοντας σε κάθε γεωγραφικό μήκος και πλάτος του κόσμου! Με την ευκαιρία της παρέμβασής μου, να διορθώσω ότι το «ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ Ι» (και όχι το ΙΙ) ήταν που έγινε «ΚΥΘΝΟΣ» όταν πουλήθηκε από τον Πολέμη στον Γούτο και που τώρα ταξιδεύει στην γραμμή δυτικών Κυκλάδων, από το Λαύριο, έχοντας μετονομαστεί «ΜΑΚΕΔΟΝ».