Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

Διάβασα...

Πολλές φορές μελέτησα

την επιτύμβια πλάκα που χάραξαν για μένα:

μια βάρκα με διπλωμένα πανιά, αραγμένη σε λιμάνι.

Στην πραγματικότητα δεν απεικονίζει τον προορισμό

μα τη ζωή μου.

Γιατί ο έρωτας μου δόθηκε μα ΄γω αρνήθηκα

τις απογοητεύσεις του.

Ο πόνος χτύπησε την πόρτα μου μα εγώ φοβήθηκα.

Η φιλοδοξία με κάλεσε μα εγώ έτρεμα τ΄απρόβλεπτα.

Κι όμως διψούσα να βρω νόημα στη ζωή μου.

Tώρα ξέρω πως πρέπει να σηκώσουμε πανιά,

ν΄ακολουθούμε του πεπρωμένου τους ανέμους

αδιάφορο προς τα που τη βαρκα σπρώχνουν.

Δίνοντας νόημα στη ζωή μπορεί να οδηγηθούμε στην τρέλα

αλλά μια ζωή δίχως νόημα είναι το μαρτύριο

της ανησυχίας και της μάταιας επιθυμίας.

Είναι μια βάρκα που ποθεί τη θάλασσα μα τη φοβάται.

Τα λόγια ειναι του Georges Grey από βιβλίο του Aldo Carotenuto

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου