Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Eπίσκεψη του Νorth American Director for Marathon 2010, στο Γυμνάσιο Μαραθώνα

Χτες το πρωί δέχτηκα στο γραφείο μου την επίσκεψη του κ. Timothy W. Kilduff Διευθυντή της Βόρειας Αμερικής για το Μαραθώνιο του 2010. Οι Αμερικανοί σύμφωνα με τα όσα μου είπε ο κ. Κilduff ετοιμάζονται από τώρα να εορτάσουν λαμπρά την επέτειο της Μάχης του Μαραθώνα , το 2010. Ο κ. Kilduff άνθρωπος απλός και ευγενής κάθησε περίπου 45 λεπτά στο γραφείο μου, ανταλλάξαμε πληροφορίες για την εκπαίδευση των δύο χωρών, μου μίλησε ως γνήσιος ΄Ελληνας για τη σημασία της μάχης του Μαραθώνα, ανταλλάξαμε e-mails και μικροδωράκια και δώσαμε υπόσχεση να συναντηθούμε πάλι του χρόνου, με την ευκαιρία του εορτασμού των 2500 χρόνων από το τότε. Φυσικά θέλω να κάνουμε πράξη το πρόγραμμα πολιτιστικών ανταλλαγών με την πόλη Ηopkinton της Μασσαχουσέτης , όπως μου πρότεινε Δήμαρχός μας κ. Σπύρος Ζαγάρης. Σας παραθέτω και μερικές φωτό από την επίσκεψη. Είναι όλες από το γραφείο μου στο Γυμνάσιο του Μαραθώνα, όπου συναντηθήκαμε με τον κ. Kilduff.








H αφίσα που κρατώ είναι η αφίσα που έχουν τυπώσει οι Αμερικανοί, με την ευκαιρία του εορτασμού που θα γίνει το επόμενο έτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου