Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Φωτογραφικό οδοιπορικό στο Κόρθι της Ανδρου

Το περασμένο καλοκαίρι μετά τις φωτιές εδώ... είχα την προνομία να κάνω ένα μικρό, σε διάρκεια, ταξίδι στα πάτρια της μάνας μου. Στην ΄Ανδρο. Δεν θα άφηνα ανεκμετάλλευτη την ευκαιρία να μην επισκεφθώ το Κόρθι. Αλλως τε υπάρχουν και συναδελφικές σχέσεις με το τόπο και το σχολείο του. Καλοί μου συνάδελφοι εκεί, παρακολουθώ πάντα τα blogs σας και περιμένω... ευελπιστώντας ότι η περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μου θα σας επισκεφθεί μαζί με εμένα. Ετσι σας παραθέτω μερικές φωτό που τραβήξαμε εκεί. Ισως σας αρέσουν. Αν κάνετε κλικ επάνω τους θα τις δείτε στο κανονικό (μεγάλο) σχήμα τους και θα απολαύσετε το τοπίο.



Πλησιάζοντας στο Συνετί, καθώς έχουμε φύγει από το Κόρθι.



Άποψη του ΄Ορμου Κορθίου από του Κοχύλου.



Το χωριό Κοχύλου.



Μια βουνοπλαγιά στου Κοχύλου.



Ενα ξωκκλήσι στου Κοχύλου.



Το ίδιο χωριό.




Το κάστρο. Καλά πως έφτασε η γριά και έπεσε στον μικρό όρμο έξω από το Κόρθι;...




Το ίδιο χωριό.



Να μη χαθούμε...




Το παλιό Δημοτικό σχολείο.




Πολύ μου αρέσει αυτή η εικόνα.




Κι ετούτη φυσικά.




Να κι ο ΄Ορμος Κορθίου από ψηλά.




Κι άλλη φωτό του ΄Ορμου.



Σε μια διασταύρωση καθώς ανεβαίναμε από τον ΄Ορμο.




Μια άλλη όμορφη εικόνα.




Κι άλλη εικόνα που μιλάει...




Κι αυτή δεν μας ταξιδεύει, τους εξ ΄Ανδρου καταγομένους;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου