Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Τρίτος ψαλμός




ΤΡΙΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ

του Μαχμούντ Νταρουίς, Παλαιστίνιου ποιητή

Τις μέρες, όταν τα λόγια μου
ήταν χώμα ...
Ήμουνα φίλος με τους μίσχους του σιταριού.

Τις μέρες, όταν τα λόγια μου
ήταν οργή
Ήμουνα φίλος με τις αλυσίδες.

Τις μέρες, όταν τα λόγια μου
ήταν πέτρες
Ήμουνα φίλος με τα ρέματα.

Τις μέρες, όταν τα λόγια μου
ήταν εξέγερση
Ήμουνα φίλος με τους σεισμούς.

Τις μέρες, όταν τα λόγια μου
ήταν πικρά μήλα
Ήμουνα φίλος με την αισιοδοξία.

Αλλά όταν τα λόγια μου
έγιναν μέλι ...
οι μύγες κάλυψαν
τα χείλη μου! ...


Μετάφραση noctoc

Κι εγώ, ο admin, ταξίδεψα στη γη και στους ανθρώπους που με φιλοξένησαν στη νιότη μου. Που έζησα τους καημούς και την αγωνία τους για την ελευθερία που που τη φλέρταρε ο θάνατος. Κι εκεί γύρω-γύρω από το σχολειό μου, οι παράγκες ήταν σύμβολο αξιοπρέπειας και θέλησης για ζωή. Εκεί, στο Mkalles, στο Μπερούτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου