Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Aνθρωπιά; Ευγένεια; Προσφορα;

Σ΄ευχαριστώ για τη διάθεση της ξενάγησης εκεί και τη διάθεση του χρόνου σου. Κι αυτό που με εντυπωσίασε ήταν η διάθεση όλης της μέρας σου. Δε το προσπερνώ έτσι αυτό... Σε μια εποχή που οι άνθρωποι άλλα λένε κι άλλα εννοούν, ο δικός σου λόγος καθάριος δείχνει νάναι και δοτικός. Κι εγώ χαίρομαι. Ξέρεις σαν κινήσω...παράλληλα με τους στίχους του ποιητή...θέλω να σου πω πως ερχομαι εκεί και πέραν των άλλων, έχω να εκπληρώσω δυό υποσχέσεις που έδωσα στον εαυτό μου...
Η πρώτη έχει να κάνει με τη μεταβαση σε ένα τόπο θυσίας, που παλιά...ένα απρόσμενο εμπόδιο δε με άφησε να πάω σε αυτόν. Και θέλω πολύ να πάω.
Η δεύτερη αφορά μια μετάβαση σ΄ έναν άλλο ιστορικό τόπο που εκεί έχω ξαναπάει. Ξέρεις, δυτικότερα από σένα...Ενα κερί ν΄ανάψω εκεί , οφειλή μνήμης και τιμής για εκείνον , για εκείνους. Ξέρω πως θα θες να με συνοδεύσεις. Αυτό σημαίνει προσφορά. Σημαίνει ανθρωπιά και όχι μόνο.
Αισθάνομαι τυχερός και είμαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου