Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Ευχαριστίες

Καλή μου φίλη σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ,όπως εσύ ένιωσες να μου τα εκφράσεις μετά από την ανάγνωση της..."Παντελόνας". Επιμένω όμως πως η ζωντάνια του κειμένου ήταν λίγο πιό έντονη για σένα μιας και ξέρεις πολλά από τα κεφάλαια της ζωής μου. Στην... "Παντελόνα" διάβασες κάποιες σκόρπιες σελίδες από τα κεφάλαια αυτά και οι σελίδες αυτές δεν είναι τίποτε άλλο από κάποιες επαναλαμβανόμενες στη ζωή όλων μας....Είναι αλήθεια φυσικά, πως στο βιβλίο αυτό έχω καταγράψει την αρχή μιας μάχης, μιας έντονης καταιγίδας... Όμως,  όπως τα έχουμε συζητήσει και από κοντά, η αρχή αυτή ήταν για μένα και μια άλλη έναρξη...Αυτή της περίσκεψης, της αναζήτησης, του σεβασμού για όλα τα φαινόμενα της ζωής...Και η παραμονή μου στην...."Παντελόνα" μου έδωσε την προνομία να νιώσω τι σημαίνει αληθινή φιλία, να νιώσω τι σημαίνει ανθρώπινη ζεστασιά, να αισθανθώ πως δίπλα μου είχα ανθρώπους  στην  κουπαστή της σκέψης των οποίων  μπορούσα να ακουμπήσω.
Καλημέρα και καλό σ/κ να έχετε εσύ ο Χρήστος και ο Γιώργος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου