Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

H γιορτή του πατέρα σήμερα...

Ευχαριστώ τη συμμαθήτριά μου από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου που μου το υπενθύμισε....Κι εγώ αφιέρωσα το παρακάτω τραγούδι στη μνήμη του πατέρα μου με τις πιό κάτω σκέψεις μου...( Για να ακούστε το βίντεο μη ξεχάστε να κλείστε τη μουσική του ιστολόγιου, πάνω και δεξιά).






 
 
Στη μνήμη σου...

Στις αξίες σου...

Στο διάβα σου στον Αντιλίβανο και στο souk της Δαμασκού.

Στο διάβα σου σε κάθε ορεινό μονοπάτι της Βόρειας Ελλάδας,
 αφού σε είχε προφυλάξει Η Κυρία Γωνιά στο Κολυμπάρι....

Στα παρατηρητήρια του Πέπλου και της Γεμιστής...

Στο ανέβασμα στο Μπέλλες και στη λειτουργία του Αρχαγγέλου που μαζί βιώσαμε τη μυσταγωγία της...

Σ΄ εκείνη την υπέροχη φιλία σου με τον καπετάνιο του Δημοκρατικού Στρατού, που με δίδαξε πολλά.

Σε γιορτάζω αν κι είσαι απών σήμερα...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου