Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Σήμερα το πρωί στη Ν. Μάκρη.....

Μια σύντομη κουβεντούλα μου σήμερα το πρωί στη Λαϊκή Αγορά της Ν. Μάκρης...
Εγώ....Καλημέρα. Την περασμένη Πέμπτη τα μανταρίνια τα δίνατε 1€ το κιλό. Σήμερα τα δίνετε 1,30€. Τι ακρίβυνε 30%;
Παραγωγός...Καλημέρα. Ρε φίλε έχω να πληρώσω 700€ λογαριασμό ρεύματος......
Εγώ.... Κι εμείς πρέπει να να σας πληρώσουμε το λογαριασμό αυτό;;;;;
Παραγωγός....Ρε φίλε δεν υπάρχουν μανταρίνια.....
Εγώ.....Πως δεν υπάρχουν;;;;;Είδα τόσους πάγκους με μανταρίνια. ΄Οσοι υπήρχαν την προηγούμενη Πέμπτη υπάρχουν και σήμερα, που είδατε την έλλειψη;;;Και σε κάθε περίπτωση, οι αποδοχές μας δεν αυξήθηκαν, ούτε φόροι αυξήθηκαν,  ούτε τα καύσιμα, ούτε άλλοι φόροι, ούτε ΦΠΑ, ούτε κάτι άλλο που έχει σχέση με την τιμή.....
Παραγωγός.....Φίλε, 700€ είναι ο λογαριασμός της ΔΕΗ.....
Ευχήθηκα καλή δουλειά να έχει και έφυγα δίχως να πάρω μανταρίνια....
Αλλά θέλω να τοιυ αφιερώσω το του Μηλιώκα άσμα.....
Δε θα χαιρόμουν να του έμειναν απούλητα τα μανταρίνια.....
Αλλά ίσως αυτό ήταν μια κάποια λύσις.......





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου