Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Η ομιλία του κ. Σταύρου Παπασταυρίδη χτες.


Χτες βράδυ παρακολούθησα με συναδέλφους σε αίθουσα του τμήματος Μαθηματικών, στην Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου, την ομιλία του Καθηγητή κ. Σταύρου Παπασταυρίδη με θέμα..."Η κληρονομιά της Ιωνίας το χρυσό δισκοπότηρο των Πυθαγόρειων και η Τεχνολογία της Επιστήμης."
Τον Καθηγητή είχα και εγω ως διδάσκοντα στα φοιτητικά μου χρόνια, στο μάθημα της θεωρίας των καμπυλών, όντα νεαρό υφηγητή τότε. ΄Εκτοτε οι δρόμοι μας διασταυρώθηκαν σε συνέδρια, σε ομιλίες, σε εκδηλώσεις μαθηματικού ενδιαφέροντος.
Δεν ξεχνώ εκείνη τη φράση που μου είχε πεί σε μια κουβεντούλα μας στο Μουσείο Μπενάκη, σε εκδήλωση της ομάδας "Θαλής και Φίλοι"....

Να θυμάσαι τη φράση, μου είχε πει ο καθηγητής, πως η νιότη δεν είναι κατάσταση αλλά κατάκτηση!!!


Εξαιρετικά ενδιαφέροντα τα όσα μας είπε χτες βράδυ ο ομιλητής. ΄Εβλεπα όλο το ακροατήριο να τον παρακολουθεί με ιδιαίτερη προσοχή. Χείμαρος κατάθεσης γνώσεων και απόψεων ο κύριος Σ.Π. Μου άρεσε ιδιαίτερα το πως τεκμήριωνε ό,τι έπρεπε να κάνει, τα απλά ερωτήματα που μας έθετε και πως δε δογμάτιζε όπως άλλοι, χαμηλοί... στη σκέψη.
Φίλε Γιώργο Ψαθάκη καλά κάναμε και πήγαμε. Και η επακολουθήσασα μετά γαστριμαργική ευωχία της μαθηματικής παρεούλας μας, συνέθεσε μια βραδιά που θα θυμόμαστε... Πάντα τέτοια φίλε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου