Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Eπίτηδες το έκανες

Η είσοδος του Μουσείου Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στην Άνδρο.

Τούτη τη φωτό επίτηδες την έβαλες στις αναρτήσεις του blog σου φίλε; Και τι δε μου θύμησες βλέποντάς τη!!! Πιό κάτω κι αριστερά έμενε η μάνα μου όταν δούλευε εκεί. Στης αρχόντισσας Λουστρινιώς Πολίτου το σπίτι. Πιό πάνω ο ξάδελφός μου ο Λωνίδης ο Ραΐσης που σα σμίγαμε, κατεβαίναμε τρέχοντας τα σκαλάκια προς την Αγ. Θαλασσινή, ενώ ο βοριάς ανάκατος μ΄ αρμύρα μας έκοβε την ανάσα. Πιό πάνω ο πλάτανος με το βιβλιοπωλείο του Καραουλάνη και η είσοδος για το δρόμο προς τη Ρίβα. Ατενίζω στο βάθος της φωτό. Κάπου στο μη ορατό βάθος, τ΄ Άχλα. Πιό πάνω κι αριστερά οι Κατακαλαίοι, πιό κάτω τα ΄Ψηλού με τη καπετάνισσα και τον καπτά-Γιάννη. Μου θύμησες το καλοκαίρι του ΄70, ένα ξεχωριστό καλοκαίρι του τότε για μένα... Μου θύμησες, μου θύμησες... Θύμησες πολλές, θύμησες ολοζώντανες., θύμησες με χρώματα. Σ΄ ευχαριστώ φίλε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου