Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Συσχετισμοί...

Σαν έφυγες χτες...προβληματίστηκα για την επαναστατικότητα και το ληξικέλευθο λόγο σου...Χαιρόμουν να σε ακούω αν και ξέρεις πως μου αρέσει ιδαίτερα η μετριοπάθεια στην έκφραση. Ξέρω...είναι τα γονίδιά σου προερχόμενα και από άνθρωπο της έντονης έκφρασης, τότε....Σε χαιρόμουν επειδή ήθελες να μου δώσεις μια κουπαστή της σκέψης σου, όσο κι αν εγώ σκεφτόμουν να ακουμπήσω...Τα συναισθήματα βλέπεις, πολλές φορές δε τα οριοθετείς...Και σαν έφυγες, στην ανηφορική σου πορεία, μου ήρθε αστραπιαία ο ορισμός της απόλυτης τιμής ενός αριθμού...Δε νομίζω να τον ξέχασες;;;  "Η απόλυτη τιμή κάθε πραγματικού αριθμού ισούται με τον ίδιο τον αριθμό, αν ο αριθμός είναι μεγαλύτερος ή ίσος του μηδενός...".Πόσες αλήθειες κρύβει αλήθεια αυτός ο ορισμός, που είχα πρωτοδιαβάσει σ΄ εκείνο το εκπληκτικό βιβλίο του Ηλία Ντζιώρα ( αυτό για τους καλούς μου συναδέλφους...). Χάρηκα που μου έδωσες το δικαίωμα μιας άλλης σκέψης. Χάρηκα για τη διάθεση αλληλεγύης που επέδειξες...Σου χαμογελώ και σε ρωτώ...Πάμε Διποτάματα;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου