Το "ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ II" στο λιμάνι του Γαυρίου. Αριστερά το ξενοδοχείο του Μιχ. Κοκκίνη και δίπλα το εστιατόριο του Πάνου και της Μαρουλιώς Γιαννακαρώνη.
Φωτό του 1998 με τα πλοία δεμένα στη Ραφήνα μετά από έκδοση απαγορευτικού
Το "ΡΕΝΑ" που αντικαθιστούσε το "ΜΟΣΧΑΝΘΗ" όταν το τελευταίο πήγαινε για συντήρηση.
Πολύ ενδιαφέρον υλικό! Και ξύπνησαν μνήμες. Με αυτό το Χρυσή Αυγή που ναυάγησε, παραλίγο να ταξίδευε και η μάνα μου. Την τελευταία στιγμή πείστηκε να μη φύγει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σας κ. Δημήτρη. Παρακολουθώ το blog σας συχνά – πυκνά, μετά την σύντομη επίσκεψη που μας κάνατε το Πάσχα. Πολύ ενδιαφέροντα θέματα, αυτό με τις παλιές φωτογραφίες της Ανδρου - Ραφηνας και ειδικά αυτές με τα παλιά πλοία! Ξέρετε για πολλούς από μας στα νησιά, τα πλοία δεν είναι απλά ένα «επιπλέων» κομμάτι μέταλλο, είναι μια «γέφυρα» που μας συνδέει με τον υπόλοιπο κόσμο. Γι’ αυτό είναι στενά συνδεδεμένα με κάθε κοινωνική ή πολιτιστική εκδήλωση, με κάθε σκέψη που θέλει να ταξιδέψει προς τα έξω. Και βέβαια να μην ξεχνάμε πως έχουν μεγαλώσει γενεές και γενεές Ανδριωτών ταξιδέυοντας σε κάθε γεωγραφικό μήκος και πλάτος του κόσμου! Με την ευκαιρία της παρέμβασής μου, να διορθώσω ότι το «ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ Ι» (και όχι το ΙΙ) ήταν που έγινε «ΚΥΘΝΟΣ» όταν πουλήθηκε από τον Πολέμη στον Γούτο και που τώρα ταξιδεύει στην γραμμή δυτικών Κυκλάδων, από το Λαύριο, έχοντας μετονομαστεί «ΜΑΚΕΔΟΝ».
ΑπάντησηΔιαγραφή