Θα εξακολουθούμε να έχουμε στο σβέρκο μας τους... ανύπαρκτους άσσους και τον μέχρι σήμερα ανόητο αρχηγο τους; Αρκετά και ακριβά τους "πληρώσαμε". Τέτοια λάθη δεν πρέπει να επαναλαμβάνονται... Αλήθεια για ποιούς άσσους μιλάμε; Για εκείνους που διακρίνονται με την ανυπαρξία τους;
Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."
Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010
Ενημέρωση
Τούτη τη περίοδο , με τη συμμετοχή μου στα εκλογικά, έχω αφήσει λίγο πίσω θέματα που σχεδίαζα να αναρτήσω. Ομως στο μυαλό οι σκέψεις παραμένουν. Και με τη λήξη της εκλογικής περιόδου , θα επανέλθω σε θέματα που μου αρέσουν και αρέσουν να αναρτώ. Θέματα για τους μαθητές του σχολείου μου και τους γονείς των. Να είστε όλοι καλά και σας ευχαριστώ που με διαβάζετε, εδώ στο ιστολόγιό μου.
Αυτονόητο...
Αυτονόητο είναι πως το σχολείο πρέπει να είναι ανοιχτό στην κοινωνία. Αυτονόητο επίσης είναι πως το σχολείο πρέπει να συνεργάζεται με τους φορείς του τόπου στον οποίο λειτουργεί για την πρόοδο της όλης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι ρόλοι του κάθε φορέα είναι διακριτοί και καθορίζονται από το Νόμο 1566/85. Αν όλοι οι φορείς επιζητούν την συνεργασία με διάκριση και καλή πρόθεση όλα πάνε καλά. Και τα παιδιά μας προοδεύουν. Όλα τα παραπάνω τα θεωρώ αυτονόητα...
Δική μου άποψη.
Φίλε να ξέρεις πως δεν θα κατέβω σε επίπεδο. Με ψυχραιμία, σύνεση και χαμόγελο θα μάχομαι για την έκφραση των ιδεών μας. Να ξέρεις πως ως κι αυτοί οι άκαμπτοι, οι σκληροί, ακούν και προβληματίζονται με το λόγο μας. Να είσαι βέβαιος γι αυτό. Και διαβάζουν το εντυπάκι του καθενός μας. Και του δασκάλου, βεβαίως. Πάμε καλά φίλε. Πάμε πολύ καλά.
Aύριο τα εγκαινια του κέντρου μας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)