Κάντε κλικ εδώ και διαβάστε ή και κατεβάστε 150 επαναληπτικά θέματα για τα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου που μας παρουσιάζει ο συνάδελφος Παύλος Τρύφων.
Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."
Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013
Σε λεωφορείο πολυτελείας χωρίς κόμιστρο;
Kάντε κλικ εδώ και διαβάστε το δημοσίευμα του Απόστολου Λακασά.
Απ το βιβλίο "Ενας αστρολάβος του ουρανού και της ζωής"
και η τιμητική, για μένα, αφιέρωσή του.
Παραθέτω εδώ λίγες γραμμές απ το βιβλίο του π. Πρύτανη του Παν/μίου Κρήτης Γιώργη Γραμματικάκη που προχτές το βράδυ είχα την προνομία να ακούσω καταθέσεις της σκέψης του στο βιβλιοπωλείο "Βιβλιοθήκη", στο γειτονικό Ν. Βουτζά.
"Όσοι λοιπόν αμφισβητούν την επανάσταση των σιωπηλών δεν μέτρησαν ποτέ την αξία της σιωπής, δεν έτυχε ποτέ να αντιληφθούν την εκρηκτική της δύναμη. Μήπως όμως μέσα στη σιωπή δεν ανθίζει ο έρωτας-ή, και πάλι σιωπηλά, δεν πλάθει ο δημιουργός το έργο του;
Οι επαναστάσεις είναι τρελές εμπνεύσεις της ιστορίας, έγραψε ένας επαναστάστης, που μάλιστα δολοφονήθηκε από τους πρώην συντρόφους του. Η επανάσταση των σιωπηλών δεν θα είναι απλώς μια τρελή έμπνευση της ανθρώπινης ιστορίας. Θα είναι ίσως η συνέχεια και η αποθέωσή της."
Δειγματική διδασκαλία.
Δειγματική διδασκαλία στα Μαθηματικά έγινε σήμερα στο σχολείο μας, από τον admin του ιστολογίου. Την παρακολούθησαν η Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών της Αν. Αττικής, κ. Στ. Τσικοπούλου, συνάδελφοι Μαθηματικοί του σχολείου και των 1ου και 2ου Γυμνασίου της Ν. Μάκρης μα και συνάδελφοι Φιλόλογοι, Θεολόγοι και Φυσικοί. Θέμα της διδασκαλίας ήταν συνάρτηση ψ = α. χ + β και έγινε στο τμήμα Β5 του σχολείου. Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν ικανοποιητικά, προσωπικά θεωρώ πώς πέτυχα όλους τους διδακτικούς στόχους που είχα βάλει, ενώ χρησιμοποίησα δυό φορές το λογισμικό Geogebra για να δώσω την ευκαιρία στους μαθητές να έχουν εποπτεία, αφενός μεν της παραλληλίας των γρ. παραστάσεων των συναρτήσεων ψ = α.χ και ψ = α.χ +β, αφετέρου δε πως τα σημεία με συντεταγμένες που προκύπτουν από πίνακα τιμών της ψ = α. χ + β βρίσκονται πάνω στην ίδια ευθεία.
Ευχαριστώ τη Σχ. Σύμβουλο και τους συναδέλφους για την κριτική τους και είμαι έτοιμος να συμβάλλω στην διάδοση της χρήσης και την εκμάθηση του λογισμικού Geogebra.
Είναι περιττό , ίσως, να πω ότι η χρήση του λογισμικού έγινε με χρήση διαδραστικού πίνακα και μου άρεσε ιδιαίτερα το γεγονός πως τον χρησιμοποίησαν και κάποιοι μαθητές εκτός από μένα.
Είναι περιττό , ίσως, να πω ότι η χρήση του λογισμικού έγινε με χρήση διαδραστικού πίνακα και μου άρεσε ιδιαίτερα το γεγονός πως τον χρησιμοποίησαν και κάποιοι μαθητές εκτός από μένα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)