Διαβάστε εδώ για το τεστ που απευθύνεται σε γονείς για το χρόνο που βρίσκονται τα παιδιά τους στο διαδίκτυο.
Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."
Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019
Σημειώσεις ρητών αριθμών για τις Β΄ και Γ΄ Τάξεις του Γυμνασίου
Δείτε τις ή και κατεβάστε τις παρακάτω, όπως τις έγραψε ο εξαιρετικός συνάδελφος Γιώργος Ψαθάκης του 59ου Γυμνασίου Αθήνας.
Σημειώσεις στις δυνάμεις για τη Β΄ και Γ΄ Τάξεις του Γυμνασίου
Δείτε και κατεβάστε σημειώσεις για το κεφάλαιο των δυνάμεων για τις Β΄ και Γ΄ Τάξεις του Γυμνασίου από τον εξαιρετικό συνάδελφο κ. Γιώργο Ψαθάκη του 59ου Γυμνασίου Αθήνας.
Οι μαθήτριες που «συμμάχησαν» με την Γκρέτα
Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα της Ιωάννας Φωτιάδη που αναφέρεται σε μια μαθητική δράση για το περιβάλλον.
Προβλήματα παρόντος και μέλλοντος
Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα του Άγγελου Στάγκου. Με προβλημάτισε έντονα......
Ανάγνωση στο σχολείο ή οδηγίες συναρμολόγησης;
Διαβάστε εδώ το άρθρο του Τάκη Θεοδωρόπουλου από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ. Επισημαίνω την τελευταία παράγραφό του.......... " Και το πρόβλημα δεν είναι μόνον η ελληνική γλώσσα. Το πρόβλημα είναι ότι ένας άνθρωπος που δεν μπορεί να διαβάσει είναι ανελεύθερος γιατί δεν μπορεί να κρίνει."
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)