Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."
Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010
Περίεργες φωτό αυτοκινήτων
Δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας
Δήλωση Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου σχετικά με την επιστολή προς τους Πρυτάνεις.
Έχει σημασία να μην ακολουθούμε τα γεγονότα.
Ένα στόχο έχουμε όλοι: το Πανεπιστήμιο να υπηρετεί τον πραγματικό του ρόλο, δηλαδή την εκπαιδευτική διαδικασία και την ελεύθερη διακίνηση ιδεών.
Η επιστολή μου αφορά αυτά ακριβώς που ειπώθηκαν στη σύνοδο των Πρυτάνεων.
Θεωρώ δεδομένη τη συνεργασία όλων ώστε το δημόσιο Πανεπιστήμιο να έχει το φωτεινό μέλλον που όλοι θέλουμε.
Δηλώσεις δύο συναδέλφων από τη Θεσσαλονίκη
Δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας
Δελτίο Τύπου 29/01/2010
Δηλώσεις Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, μετά τη συνάντηση με δύο εκπαιδευτικούς από τη Θεσσαλονίκη που χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο στην εκπαιδευτική διαδικασία
Η κυρία Προκοπίου και ο κύριος Κολτσάκης είναι δύο από τους εκατοντάδες εκπαιδευτικούς στην Ελλάδα, που αποτελούν πρότυπα καινοτομίας, δουλειάς και δημιουργικής παραγωγής. Στην ελληνική εκπαίδευση, στο δημόσιο σχολείο έχουμε ανάγκη από την ανάδειξη τέτοιων θετικών προτύπων.
Και οι δύο, όπως και πολλοί άλλοι, έχουν κάνει πολύ σπουδαία δουλειά, έχουν δώσει το χρόνο, την εμπειρία, την ευφυΐα τους για να δημιουργήσουν νέα πράγματα για το σχολείο.
Σήμερα το διαδίκτυο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να ανοίξει νέους ορίζοντες στους μαθητές, να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να επικοινωνούν και να ανταλλάσσουν ιδέες μεταξύ τους, να κάνει πιο ευέλικτο και ανοιχτό το σχολείο και να δημιουργήσει καινοτομία και πρότυπα.
Αυτός είναι ο στόχος του υπουργείου και πολύ γρήγορα θα ανακοινωθεί η πρώτη δράση που θα αφορά το σύνολο των σχολείων και των εκπαιδευτικών που θα λειτουργήσουν προς αυτή την κατεύθυνση. Για να γίνει αυτό, χρειαζόμαστε την καθημερινή βοήθεια και συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς που έχουν εμπειρίες και βιώνουν αυτή την προσπάθεια στην τάξη.
Η επιλογή των δύο εκπαιδευτικών από τη Θεσσαλονίκη, μιας φιλολόγου και ενός φυσικού, αναδεικνύει τη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται και στην Περιφέρεια για να συγκεντρωθούν όλες οι δυνάμεις προς αυτή την κατεύθυνση.
Η πρόσκληση έχει ένα συμβολικό χαρακτήρα: Την ανάδειξη θετικών προτύπων στην εκπαίδευση. Είναι πάρα πολλοί οι εκπαιδευτικοί που παλεύουν καθημερινά για ένα καλό και δημιουργικό σχολείο. Στόχος μας είναι σε εύλογο χρονικό διάστημα η χώρα μας από 25η που είναι σήμερα στην Ε.Ε. στο χώρο της Κοινωνίας της Πληροφορίας και της χρήσης νέων μέσων, να ανέβει στις πρώτες θέσεις.
Μπορούμε να το πετύχουμε;
Μπορούμε, γιατί κάθε φορά που βάζουμε στόχους ως έθνος, ως πολιτεία μπορούμε να τους πετύχουμε.
Με μια προϋπόθεση: Τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών με την καρδιά και την ψυχή τους.
Και σήμερα είμαι πολύ αισιόδοξη ότι αυτές οι δυνάμεις υπάρχουν.
Και πάλι εδώ...
Η γιορτή των 3 Ιεραρχών
Η παιδείας τους, η καλλιέργεια και το εύρος των γνώσεών τους, το ενδιαφέρον τους για τη μόρφωση είναι ο πρώτος λόγος τιμής προς αυτούς. Περισσότερο, όμως, η σύνδεση της Ελληνικής Παιδείας με τη Χριστιανική πίστη είναι η αιτία που αναδείχτηκαν σε προστάτες των γραμμάτων και των τεχνών, του συνόλου της πνευματικής ζωής.
Εδειξαν με τη ζωή και το έργο τους ότι η πίστη προς το Θεό και η αγάπη προς το συνάνθρωπο συμβαδίζουν. Νοημάτισαν τον αρχαίο κλασικό κόσμο και διέσωσαν αξίες με πανανθρώπινο περιεχόμενο. Απέδειξαν ότι η αλήθεια του Χριστού μπορεί σε κάθε εποχή να γίνει πράξη. Και αυτός είναι ο σκοπός της πραγματικής γνώσης. Οι ίδιοι είναι και θα είναι οδηγοί προς την αληθινή γνώση και τη μόρφωση.
Αγαθά πρότυπα κάθε νέου ανθρώπου.
Το άρθρο είναι από το blog Η διαδρομή