Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

H εσωτερική σύνδεση μουσικής και μαθηματικών στην αρχαία Ελλάδα

Κάντε κλικ εδώ να διαβάσετε το άρθρο με τον παραπάνω τίτλο.

Κηρήθρες...

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε το ψηφιακό περιοδικό ΚΗΡΗΘΡΕΣ που γράφεται στα Τρίκαλα. Στο βιβλίο θα βρείτε θέματα ανάγνωσης.

26o Συνέδριο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Η αφίσα του Συνεδρίου



Στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας βρέθηκα στη νύφη του Θερμαϊκού αφού έγινε εκεί το 26ο συνέδριο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Ηταν ευκαιρία ξεκούρασης, παρακολούθησης εισηγήσεων που οι περισσότερες ήταν ενδιαφέρουσες μα και συνάντησης με παλιούς και όχι μόνον ,γνωστούς και φίλους. Συναντήθηκα με πολύ κόσμο και με όλους είχαμε κάτι να πούμε. Μεγάλη χαρά μου ήταν που συνάντησα το συμφοιτητή μου το Δήμο που κάναμε παρέα στα χρόνια της νιότης μας. Δήμο το ατόπημα του συνεδρίου της Λαμίας, που χάσαμε τα τηλέφωνα ,δεν θα επαναληφθεί. Γιατί θα μας γράψω στο...ποινολόγιο. Είμαι σίγουρος και για τους δύο. Μου δημιουργήθηκε βεβαίως πρόβλημα στην επιστροφή... από το κουβάλημα των βιβλίων που αγόρασα. Πλήθος τα τραπεζάκια στους διαδρόμους του PORTO PALACE που έγινε το συνέδριο, με μαθηματική πραμάτεια επάνω. τους Τι ασκήσεις, τι θεωρίες, τι μαθηματικά λογισμικά, τι περιοδικά, τι διδακτικές, τι puzzles, τι βιβλία μαθηματικών διαγωνισμών... Επρεπε κανείς να διαθέσει ένα μηνιαίο μισθό για να τα αγοράσει...Περιττό να πω πως επισκέφθηκα, έτσι απλά... για να δοκιμάσω γεύσεις στα Λαδάδικα και στη Στοά Μοντιάνο....Μα όλα τελείωσαν γρήγορα, όπως γρήγορα κυλάει ο χρόνος, όταν περνάει ευχάριστα. Και τη Κυριακή το μεσημέρι ο δρόμος της επιστροφής για το Μαραθών άρχιζε. Και του χρόνου λοιπόν. Και το ραντεβού είναι στη Χαλκίδα αφού διοργανωτής του 27ου συνεδρίου είναι το παράρτημα Εύβοιας της ΕΜΕ.

Ενα νεοκλασσικό ανακαινισμένο κτίριο στην παραλιακή λεωφόρο.



Η τάφρος για το ΜΕΤΡΟ της πόλης έξω από το Σιδ. Σταθμό.



Δημιουργίες της βυζαντινής Θεσ/νίκης , στη τάφρο του ΜΕΤΡΟ.



Η παλιά μηχανή έξω από το Σιδ. Σταθμό.



Το εσωτερικό της εκκλησίας του Απ. Φιλίππου στο κτίριο του Σιδ.Στ.



Και η είσοδος της μικρής εκκλησίας.



Μια δημιουργία σε μαγαζί του Σιδ.Στ.



Το λιμάνι από το ξενοδοχείο που έμενα.




Γκραβούρα σε εστιατόριο της στοάς Μοντιάνο.


Κι άλλη γκραβούρα.



Διακόσμηση στο ίδιο εστιατόριο.



Οι πλάγιες πλευρές του σκιάδιου είναι ίσες πλευρές
ισοσκελούς τριγωνου???



Το κτίριο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών.




Και το σύμβολο της Πόλης. Σύμβολο Ελληνικότητας!!!



Η παραλία με τον ποδηλατόδρομο.



Ο admin δεξιά με το φίλο του Δήμο στο διάδρομο έξω από τα halls.

Αν κάνετε κλικ πάνω στις φωτό θα τις δείτε στην πραγματική τους διάσταση.

Τα παρακάτω πρέπει να τα ξέρουμε για το καλό των παιδιών μας.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Επιθυμώντας να ενισχύσει τις δικλείδες ασφαλείας για την προστασία των ανηλίκων στο Διαδίκτυο, το εθνικό πρακτορείο ειδήσεων με βάση τη νομοθεσία σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τα όσα ισχύουν διεθνώς, επέλεξε ορισμένους βασικούς κανόνες που απαιτείται να γνωρίζουν οι γονείς και οι νεαροί χρήστες του Διαδικτύου.
Το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων θα εμπλουτίζει την παρουσίαση των βασικών αυτών κανόνων προστασίας με κάθε νέα απόφαση των αρμοδίων υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Βασικοί κανόνες χρήσης Διαδικτύου

  • Δεν αποκαλύπτω ποτέ το όνομά μου, την ηλικία μου, τη διεύθυνσή μου, το σχολείο που πηγαίνω, τον αριθμό του τηλεφώνου μου και την φωτογραφία μου ή την φωτογραφία οποιουδήποτε άλλου χωρίς την άδεια των γονιών μου. Τα πιο πάνω ισχύουν για τα chat rooms, την αλληλογραφία (άμεσα μηνύματα), τα e-mails, το surfing στο Διαδίκτυο ακόμη και στην περίπτωση που θέλω να συμμετάσχω σε διαγωνισμούς ή να ενταχθώ σ' ένα διαδικτυακό κλαμπ.

  • Δεν στέλνω τη φωτογραφία μου σε κανένα μέσω του Διαδικτύου χωρίς την άδεια των γονιών μου.
  • Δεν συναντώ προσωπικά κανένα άτομο που γνώρισα μέσω του Διαδικτύου εκτός εάν οι γονείς μου συμφωνήσουν και με συνοδεύσουν στη συνάντηση. Αντιλαμβάνομαι ότι οι άνθρωποι δεν είναι πάντοτε όπως παρουσιάζουν τον εαυτό τους και ότι μπορεί ένας ενήλικας να παρουσιαστεί ως ανήλικος στο Διαδίκτυο.

  • Αν λάβω ή δω κάτι στο Διαδίκτυο που μου φαίνεται κακό ή αλλόκοτο, δεν απαντώ, διακόπτω αμέσως τη σύνδεση και το αναφέρω στους γονείς μου.
  • Δεν δέχομαι και δεν ανοίγω e-mails, επισυναπτόμενα, συνδέσεις (links), URL's ή οτιδήποτε άλλο από άτομα που δεν γνωρίζω.

  • Δεν δίνω ποτέ τον κωδικό μου ακόμη και στους φίλους μου. Τον δίνω ΜΟΝΟ στους γονείς μου.
  • Θα ακολουθώ τους κανόνες που περιλαμβάνονται στη συμφωνία που έκανα με την οικογένειά μου για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου στο σπίτι, στο σχολείο, στη βιβλιοθήκη ή στο σπίτι ενός φίλου.

Συμφωνία με την οικογένειά μου για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου

1. Δεν δίνω σε κανένα ούτε αναφέρω σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα το όνομά μου, τη διεύθυνσή μου, τον αριθμό τηλεφώνου, τον κωδικό μου, τα ονόματα των γονιών μου, το όνομα του κλαμπ ή της ομάδας στην οποίαν ανήκω, ή το όνομα του σχολείου μου χωρίς την άδεια των γονιών μου. Θα τηρώ αυτό τον κανόνα όταν είμαι συνδεδεμένος στο Διαδίκτυο, περιλαμβανομένων και των chat rooms, των άμεσων μηνυμάτων, των e-mails, των ιστοσελίδων, των κοινωνικών ιστοσελίδων και όταν συμμετέχω σε διαγωνισμούς ή εγγράφομαι σε διαδικτυακό κλαμπ.

2. Δεν συμπληρώνω ποτέ ερωτηματολόγιο ή οποιαδήποτε άλλη αίτηση χωρίς την άδεια της μητέρας ή του πατέρα μου.

3. Δεν θα αναφέρω ποτέ σε κάποιο άτομο πού βρίσκομαι ή τι κάνω χωρίς την άδεια του πατέρα ή της μητέρας μου.

4. Δεν θα μπω ποτέ σε chat room.

5. Δεν θα συναντήσω προσωπικά κανένα από αυτούς που γνώρισα στο Διαδίκτυο εκτός αν οι γονείς μου συμφωνούν και δέχονται να με συνοδεύσουν στη συνάντηση η οποία πρέπει να γίνει σε δημόσιο χώρο.

6. Θα έχω αλληλογραφία μέσω άμεσων μηνυμάτων μόνο με πρόσωπα που βρίσκονται στον κατάλογο των φίλων που έχει γίνει δεκτός από τους γονείς μου.

7. Θα μεταχειρίζομαι τους άλλους στο Διαδίκτυο όπως θέλω να μεταχειρίζονται αυτοί εμένα. Δεν θα στείλω ποτέ απειλητικά μηνύματα ούτε θα αφήσω να φανεί ότι το μήνυμα περιέχει απειλή και δεν θα απαντήσω σε παρόμοια μηνύματα που μου έχουν σταλεί.

8. Δεν θα ανοίξω ούτε θα δεχθώ e-mails, συνημμένα, links, URL's ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία από άτομα που δεν γνωρίζω.

9. Θα αναφέρω στους γονείς μου κάθε e-mail, συνομιλία σε chat room, άμεσα μηνύματα ή ιστοσελίδες που με έκαναν να νοιώσω άσχημα, όπως e-mails με απαγορευμένο περιεχόμενο, φωτογραφίες ή βίντεο. Δεν φταίω επειδή είδα κάτι κακό τυχαία. Αν δω κάτι που δεν είναι σωστό θα βγω αμέσως από αυτό ή
θα κλείσω τον υπολογιστή μου. Και αμέσως μετά θα πω στους γονείς μου τι έγινε.

10. Δεν θα παραμένω στο Διαδίκτυο περισσότερο χρόνο από αυτόν που συμφωνήσαμε με τους γονείς μου.

11. Δεν θα μπω σε ιστοσελίδες που θα κοστίσουν επί πλέον χρήματα χωρίς πρώτα να έχω τη συγκατάθεση των γονιών μου.

12. Δεν θα αγοράσω ούτε θα παραγγείλω προϊόντα μέσω του Διαδικτύου που θα κοστίσουν πρόσθετα χρήματα χωρίς πρώτα να πάρω τη συγκατάθεση των γονιών μου.

13. Καταλαβαίνω ότι ορισμένοι άνθρωποι στο Διαδίκτυο προσπαθούν να γίνουν φίλοι με παιδιά που έχουν προβλήματα με τους γονείς τους ή περνούν δύσκολες στιγμές σε κάποιον άλλο τομέα της ζωής τους.

14. Αντιλαμβάνομαι ότι ιδιωτικά και οικογενειακά θέματα δεν πρέπει να συζητούνται στο Διαδίκτυο. Αντίθετα θα μιλούσα γι αυτά με κάποιον ενήλικα που εμπιστεύομαι.

15. Αντιλαμβάνομαι ότι οι γονείς μου μπορούν να με παρακολουθούν την ώρα που είμαι στο Διαδίκτυο και να χρησιμοποιήσουν κάποια φίλτρα επιλογής υπηρεσιών. Αυτό γίνεται γιατί με αγαπούν και ενδιαφέρονται για την ασφάλειά μου.

16. Δεν θα χρησιμοποιήσω το Διαδίκτυο σε σπίτι φίλου μου χωρίς την άδεια των γονιών μου.

17. Αντιλαμβάνομαι ότι η χρήση του Διαδικτύου είναι ένα προνόμιο και όχι ένα δικαίωμα και θα ακολουθώ τις οδηγίες για ασφαλή χρήση του Διαδικτύου τόσο στο σπίτι μου αλλά και όταν είμαι στο Διαδίκτυο εκτός σπιτιού.

Διάφορα εργαλεία ασφάλειας Διαδικτύου

Τα λογισμικά που προσφέρουν ασφάλεια στο Διαδίκτυο χωρίζονται συνήθως σε διαφορετικούς τύπους δράσης, όπως :
Προτάσεων (suggest), Έρευνας (search), Καταγραφής (monitor), Πληροφοριών (inform), Προειδοποίησης (warn) και Μπλοκαρίσματος (block).

Δράση 1 – Προτάσεις ιστοσελίδων (suggest)
- Λευκή λίστα (white list) που περιλαμβάνει προτεινόμενες ή ελεγχθείσες ιστοσελίδες για παιδιά. Επιτρέπει την είσοδο μόνο σε αυτές.

Δράση 2 - Έρευνας (search)
- Προγράμματα που επιτρέπουν με βάση ορισμένες λέξεις ή φράσεις να ερευνήσεις το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Δράση 3 - Καταγραφής (monitor)
- Καταγράφονται οι υπηρεσίες και οι ενέργειες που γίνονται (είτε αποστολής είτε εισόδου) από τον χρήστη.

Δράση 4 - Πληροφοριών (inform)
Δημιουργούνται ορισμένα εργαλεία που προσφέρουν πληροφορίες για το περιεχόμενο μόλις ο χρήστης αρχίζει να αναζητεί το περιεχόμενο.

Δράση 5 – Προειδοποίησης (warn)
- Όπως και στην προηγούμενη περίπτωση το εργαλείο προσφέρει πληροφόρηση για το περιεχόμενο και προειδοποιεί.

Δράση 6 - Mπλοκάρισμα (block)
- Το φίλτρο μπλοκάρει την είσοδο σε ανάρμοστο περιεχόμενο. Το μλποκάρισμα μπορεί να γίνει με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, όπως:
- Να επιτρέπει τις ιστοσελίδες που έγιναν δεκτές (Λευκή Λίστα) και να μπλοκάρει αυτές που απαγορεύονται (Μαύρη Λίστα)
- Να βρίσκει λέξεις ή φράσεις στις οποίες να αντιδρά και να κάνει τις αναγκαίες ενέργειες
- Να απαγορεύει ή να επιτρέπει ομάδες ιστοσελίδων
- Να επιλέγει, όταν το περιεχόμενο είναι ανάρμοστο, το μπλοκάρισμα της αποστολής μηνύματος, την απαγόρευση της εισόδου ή άλλων ενεργειών που έχουν επιλεχθεί.
- Προσφέρει τη δυνατότητα να τοποθετηθούν διαφορετικά φίλτρα για διαφορετικής ηλικίας παιδιά που ζούν στο σπίτι.


Το κείμενο είναι από το δικτυακό τόπο του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων.