Διαβάστε εδώ την ανάρτηση από την ομάδα ΘΑΛΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ.
Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."
Πέμπτη 5 Μαΐου 2016
Ερωτήσεις Μαθηματικών Α΄ Γυμνασίου
Δίνονται οι παρακάτω ισότητες:
24 = 3 . 6 + 6
19= 3 . 4 + 7
33 = 4 . 8 + 1
18 = 3 . 6
Ποιές από αυτές εκφράζουν ευκλείδειες διαιρέσεις και γιατί;
24 = 3 . 6 + 6
19= 3 . 4 + 7
33 = 4 . 8 + 1
18 = 3 . 6
Ποιές από αυτές εκφράζουν ευκλείδειες διαιρέσεις και γιατί;
Η αμάθεια προκαλεί το θράσος....
Διαβάστε εδώ μια πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση από το antikleidi.com. Eίναι πραγματικά ενδιαφέρουσα.
Οι κίνδυνοι του να ανεβάζετε φωτογραφίες των παιδιών σας στο Facebook
Διαβάστε εδώ ένα πολύ ενδιαφέρον δημοσίευμα για ένα υπαρκτό πρόβλημα.
Χρ. Ταραντίλης: Η αξιολόγηση μας βοηθάει να γίνουμε καλύτεροι
Διαβάστε εδώ τις απόψεις του πανεπιστημιακού Χρήστου Ταραντίλη για την αξιολόγηση.
Πρόσκληση Ι.Ε.Π. για κατάθεση προτάσεων από εκπαιδευτικούς.
Διαβάστε εδώ τη σχετική είδηση από τον ιστότοπο της Δ.Δ.Ε. Φθιώτιδας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)