Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Ελεύθερο μαθηματικό λογισμικό

GraphCalc Download Version 4.0.1 (856 KB)
Ένα καταπληκτικό Graphing Calculator με δυνατότητες σχεδιασμού γραφικών παραστάσεων 2d και 3d συναρτήσεων, υπολογισμού ολοκληρωμάτων, επίλυσης εξισώσεων κ.ά.
Μεταξύ άλλων, σας δίνει την δυνατότητα εμφάνισης μαθηματικών, φυσικών, αστρονομικών και άλλων σταθερών, καθώς και τη δυνατότητα μετατροπής μονάδων μέτρησης διαφόρων μεγεθών.

Ελεύθερο μαθηματικό λογισμικό

Graphmatica Download Current Version 2.0c (316 KB)
Ένα δυνατό και εύκολο στη χρήση λογισμικό για την Άλγεβρα και την Ανάλυση.
Σχεδιάζει γραφικές παραστάσεις συναρτήσεων. Υπολογίζει και σχεδιάζει την παράγωγο συνάρτηση και την εφαπτόμενη ευθεία σε ορισμένο σημείο της συνάρτησης. Υπολογίζει ολοκληρώματα και κάνει αριθμητικούς υπολογισμούς. Μεταξύ άλλων σας δίνει τη δυνατότητα να αντιγράψετε τα σχήματα που δημιουργείτε και να τα ενσωματώσετε σε έγγραφά σας.

Αποστολής συναισθημάτων και σκέψεων συνέχεια...


ΞΕΡΕΙΣ



-Ξέρεις από θαλασσες;

-Ξέρω από θάλασσες φουρτουνιασμενες.....

-Ξέρεις από λιμανια;

-Ξέρω από λιμάνια απανεμα....

-Ξέρεις από βαρκες;

-Ξέρω από βάρκες που χτυπηθηκαν στα βράχια


αλλά συνεχίζουν να ταξιδεύουν χωρίς να βουλιάζουν


και είναι όμορφα τα ταξίδια τους....



Ευχαριστώ σε τροφοδοσία της ψυχής... που εξυπηρετείς άδολα και αδάπανα

με συνεχείς αποστολές σκέψεων και συναισθημάτων. Ο λόγος σου δεν είναι

ξύλινος και ομοιάζων με άλογων ποιητών, μα με ποιητών που με τη γραφίδα τους

νοηματοδοτούν την καθημερινότητά μας. Σ΄ ευχαριστώ θερμά.


Σοροκάδα

Σοροκάδα είχε χτες.

Ο ψαράς με το ανάστημα, αδυνατούσε

να πιαστεί στη δέστρα του μώλου.

Ενας γλάρος ανεβοκατέβαινε

λες και τον ειρωνευόταν.

Τα ροζιασμένα συναισθήματα

λες και θα φούνταραν.

Ομως έβλεπε το γαλακτισμένο ξωκκλήσι.

Κι έπαιρνε δύναμη.

Ατίθασοι εξακολουθούσαν

να είναι οι άνεμοι.

Κι αυτό ήταν σε πείσμα της λογικής

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

H εσωτερική σύνδεση μουσικής και μαθηματικών στην αρχαία Ελλάδα

Κάντε κλικ εδώ να διαβάσετε το άρθρο με τον παραπάνω τίτλο.

Κηρήθρες...

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε το ψηφιακό περιοδικό ΚΗΡΗΘΡΕΣ που γράφεται στα Τρίκαλα. Στο βιβλίο θα βρείτε θέματα ανάγνωσης.

26o Συνέδριο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Η αφίσα του Συνεδρίου



Στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας βρέθηκα στη νύφη του Θερμαϊκού αφού έγινε εκεί το 26ο συνέδριο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Ηταν ευκαιρία ξεκούρασης, παρακολούθησης εισηγήσεων που οι περισσότερες ήταν ενδιαφέρουσες μα και συνάντησης με παλιούς και όχι μόνον ,γνωστούς και φίλους. Συναντήθηκα με πολύ κόσμο και με όλους είχαμε κάτι να πούμε. Μεγάλη χαρά μου ήταν που συνάντησα το συμφοιτητή μου το Δήμο που κάναμε παρέα στα χρόνια της νιότης μας. Δήμο το ατόπημα του συνεδρίου της Λαμίας, που χάσαμε τα τηλέφωνα ,δεν θα επαναληφθεί. Γιατί θα μας γράψω στο...ποινολόγιο. Είμαι σίγουρος και για τους δύο. Μου δημιουργήθηκε βεβαίως πρόβλημα στην επιστροφή... από το κουβάλημα των βιβλίων που αγόρασα. Πλήθος τα τραπεζάκια στους διαδρόμους του PORTO PALACE που έγινε το συνέδριο, με μαθηματική πραμάτεια επάνω. τους Τι ασκήσεις, τι θεωρίες, τι μαθηματικά λογισμικά, τι περιοδικά, τι διδακτικές, τι puzzles, τι βιβλία μαθηματικών διαγωνισμών... Επρεπε κανείς να διαθέσει ένα μηνιαίο μισθό για να τα αγοράσει...Περιττό να πω πως επισκέφθηκα, έτσι απλά... για να δοκιμάσω γεύσεις στα Λαδάδικα και στη Στοά Μοντιάνο....Μα όλα τελείωσαν γρήγορα, όπως γρήγορα κυλάει ο χρόνος, όταν περνάει ευχάριστα. Και τη Κυριακή το μεσημέρι ο δρόμος της επιστροφής για το Μαραθών άρχιζε. Και του χρόνου λοιπόν. Και το ραντεβού είναι στη Χαλκίδα αφού διοργανωτής του 27ου συνεδρίου είναι το παράρτημα Εύβοιας της ΕΜΕ.

Ενα νεοκλασσικό ανακαινισμένο κτίριο στην παραλιακή λεωφόρο.



Η τάφρος για το ΜΕΤΡΟ της πόλης έξω από το Σιδ. Σταθμό.



Δημιουργίες της βυζαντινής Θεσ/νίκης , στη τάφρο του ΜΕΤΡΟ.



Η παλιά μηχανή έξω από το Σιδ. Σταθμό.



Το εσωτερικό της εκκλησίας του Απ. Φιλίππου στο κτίριο του Σιδ.Στ.



Και η είσοδος της μικρής εκκλησίας.



Μια δημιουργία σε μαγαζί του Σιδ.Στ.



Το λιμάνι από το ξενοδοχείο που έμενα.




Γκραβούρα σε εστιατόριο της στοάς Μοντιάνο.


Κι άλλη γκραβούρα.



Διακόσμηση στο ίδιο εστιατόριο.



Οι πλάγιες πλευρές του σκιάδιου είναι ίσες πλευρές
ισοσκελούς τριγωνου???



Το κτίριο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών.




Και το σύμβολο της Πόλης. Σύμβολο Ελληνικότητας!!!



Η παραλία με τον ποδηλατόδρομο.



Ο admin δεξιά με το φίλο του Δήμο στο διάδρομο έξω από τα halls.

Αν κάνετε κλικ πάνω στις φωτό θα τις δείτε στην πραγματική τους διάσταση.

Τα παρακάτω πρέπει να τα ξέρουμε για το καλό των παιδιών μας.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Επιθυμώντας να ενισχύσει τις δικλείδες ασφαλείας για την προστασία των ανηλίκων στο Διαδίκτυο, το εθνικό πρακτορείο ειδήσεων με βάση τη νομοθεσία σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τα όσα ισχύουν διεθνώς, επέλεξε ορισμένους βασικούς κανόνες που απαιτείται να γνωρίζουν οι γονείς και οι νεαροί χρήστες του Διαδικτύου.
Το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων θα εμπλουτίζει την παρουσίαση των βασικών αυτών κανόνων προστασίας με κάθε νέα απόφαση των αρμοδίων υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Βασικοί κανόνες χρήσης Διαδικτύου

  • Δεν αποκαλύπτω ποτέ το όνομά μου, την ηλικία μου, τη διεύθυνσή μου, το σχολείο που πηγαίνω, τον αριθμό του τηλεφώνου μου και την φωτογραφία μου ή την φωτογραφία οποιουδήποτε άλλου χωρίς την άδεια των γονιών μου. Τα πιο πάνω ισχύουν για τα chat rooms, την αλληλογραφία (άμεσα μηνύματα), τα e-mails, το surfing στο Διαδίκτυο ακόμη και στην περίπτωση που θέλω να συμμετάσχω σε διαγωνισμούς ή να ενταχθώ σ' ένα διαδικτυακό κλαμπ.

  • Δεν στέλνω τη φωτογραφία μου σε κανένα μέσω του Διαδικτύου χωρίς την άδεια των γονιών μου.
  • Δεν συναντώ προσωπικά κανένα άτομο που γνώρισα μέσω του Διαδικτύου εκτός εάν οι γονείς μου συμφωνήσουν και με συνοδεύσουν στη συνάντηση. Αντιλαμβάνομαι ότι οι άνθρωποι δεν είναι πάντοτε όπως παρουσιάζουν τον εαυτό τους και ότι μπορεί ένας ενήλικας να παρουσιαστεί ως ανήλικος στο Διαδίκτυο.

  • Αν λάβω ή δω κάτι στο Διαδίκτυο που μου φαίνεται κακό ή αλλόκοτο, δεν απαντώ, διακόπτω αμέσως τη σύνδεση και το αναφέρω στους γονείς μου.
  • Δεν δέχομαι και δεν ανοίγω e-mails, επισυναπτόμενα, συνδέσεις (links), URL's ή οτιδήποτε άλλο από άτομα που δεν γνωρίζω.

  • Δεν δίνω ποτέ τον κωδικό μου ακόμη και στους φίλους μου. Τον δίνω ΜΟΝΟ στους γονείς μου.
  • Θα ακολουθώ τους κανόνες που περιλαμβάνονται στη συμφωνία που έκανα με την οικογένειά μου για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου στο σπίτι, στο σχολείο, στη βιβλιοθήκη ή στο σπίτι ενός φίλου.

Συμφωνία με την οικογένειά μου για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου

1. Δεν δίνω σε κανένα ούτε αναφέρω σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα το όνομά μου, τη διεύθυνσή μου, τον αριθμό τηλεφώνου, τον κωδικό μου, τα ονόματα των γονιών μου, το όνομα του κλαμπ ή της ομάδας στην οποίαν ανήκω, ή το όνομα του σχολείου μου χωρίς την άδεια των γονιών μου. Θα τηρώ αυτό τον κανόνα όταν είμαι συνδεδεμένος στο Διαδίκτυο, περιλαμβανομένων και των chat rooms, των άμεσων μηνυμάτων, των e-mails, των ιστοσελίδων, των κοινωνικών ιστοσελίδων και όταν συμμετέχω σε διαγωνισμούς ή εγγράφομαι σε διαδικτυακό κλαμπ.

2. Δεν συμπληρώνω ποτέ ερωτηματολόγιο ή οποιαδήποτε άλλη αίτηση χωρίς την άδεια της μητέρας ή του πατέρα μου.

3. Δεν θα αναφέρω ποτέ σε κάποιο άτομο πού βρίσκομαι ή τι κάνω χωρίς την άδεια του πατέρα ή της μητέρας μου.

4. Δεν θα μπω ποτέ σε chat room.

5. Δεν θα συναντήσω προσωπικά κανένα από αυτούς που γνώρισα στο Διαδίκτυο εκτός αν οι γονείς μου συμφωνούν και δέχονται να με συνοδεύσουν στη συνάντηση η οποία πρέπει να γίνει σε δημόσιο χώρο.

6. Θα έχω αλληλογραφία μέσω άμεσων μηνυμάτων μόνο με πρόσωπα που βρίσκονται στον κατάλογο των φίλων που έχει γίνει δεκτός από τους γονείς μου.

7. Θα μεταχειρίζομαι τους άλλους στο Διαδίκτυο όπως θέλω να μεταχειρίζονται αυτοί εμένα. Δεν θα στείλω ποτέ απειλητικά μηνύματα ούτε θα αφήσω να φανεί ότι το μήνυμα περιέχει απειλή και δεν θα απαντήσω σε παρόμοια μηνύματα που μου έχουν σταλεί.

8. Δεν θα ανοίξω ούτε θα δεχθώ e-mails, συνημμένα, links, URL's ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία από άτομα που δεν γνωρίζω.

9. Θα αναφέρω στους γονείς μου κάθε e-mail, συνομιλία σε chat room, άμεσα μηνύματα ή ιστοσελίδες που με έκαναν να νοιώσω άσχημα, όπως e-mails με απαγορευμένο περιεχόμενο, φωτογραφίες ή βίντεο. Δεν φταίω επειδή είδα κάτι κακό τυχαία. Αν δω κάτι που δεν είναι σωστό θα βγω αμέσως από αυτό ή
θα κλείσω τον υπολογιστή μου. Και αμέσως μετά θα πω στους γονείς μου τι έγινε.

10. Δεν θα παραμένω στο Διαδίκτυο περισσότερο χρόνο από αυτόν που συμφωνήσαμε με τους γονείς μου.

11. Δεν θα μπω σε ιστοσελίδες που θα κοστίσουν επί πλέον χρήματα χωρίς πρώτα να έχω τη συγκατάθεση των γονιών μου.

12. Δεν θα αγοράσω ούτε θα παραγγείλω προϊόντα μέσω του Διαδικτύου που θα κοστίσουν πρόσθετα χρήματα χωρίς πρώτα να πάρω τη συγκατάθεση των γονιών μου.

13. Καταλαβαίνω ότι ορισμένοι άνθρωποι στο Διαδίκτυο προσπαθούν να γίνουν φίλοι με παιδιά που έχουν προβλήματα με τους γονείς τους ή περνούν δύσκολες στιγμές σε κάποιον άλλο τομέα της ζωής τους.

14. Αντιλαμβάνομαι ότι ιδιωτικά και οικογενειακά θέματα δεν πρέπει να συζητούνται στο Διαδίκτυο. Αντίθετα θα μιλούσα γι αυτά με κάποιον ενήλικα που εμπιστεύομαι.

15. Αντιλαμβάνομαι ότι οι γονείς μου μπορούν να με παρακολουθούν την ώρα που είμαι στο Διαδίκτυο και να χρησιμοποιήσουν κάποια φίλτρα επιλογής υπηρεσιών. Αυτό γίνεται γιατί με αγαπούν και ενδιαφέρονται για την ασφάλειά μου.

16. Δεν θα χρησιμοποιήσω το Διαδίκτυο σε σπίτι φίλου μου χωρίς την άδεια των γονιών μου.

17. Αντιλαμβάνομαι ότι η χρήση του Διαδικτύου είναι ένα προνόμιο και όχι ένα δικαίωμα και θα ακολουθώ τις οδηγίες για ασφαλή χρήση του Διαδικτύου τόσο στο σπίτι μου αλλά και όταν είμαι στο Διαδίκτυο εκτός σπιτιού.

Διάφορα εργαλεία ασφάλειας Διαδικτύου

Τα λογισμικά που προσφέρουν ασφάλεια στο Διαδίκτυο χωρίζονται συνήθως σε διαφορετικούς τύπους δράσης, όπως :
Προτάσεων (suggest), Έρευνας (search), Καταγραφής (monitor), Πληροφοριών (inform), Προειδοποίησης (warn) και Μπλοκαρίσματος (block).

Δράση 1 – Προτάσεις ιστοσελίδων (suggest)
- Λευκή λίστα (white list) που περιλαμβάνει προτεινόμενες ή ελεγχθείσες ιστοσελίδες για παιδιά. Επιτρέπει την είσοδο μόνο σε αυτές.

Δράση 2 - Έρευνας (search)
- Προγράμματα που επιτρέπουν με βάση ορισμένες λέξεις ή φράσεις να ερευνήσεις το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Δράση 3 - Καταγραφής (monitor)
- Καταγράφονται οι υπηρεσίες και οι ενέργειες που γίνονται (είτε αποστολής είτε εισόδου) από τον χρήστη.

Δράση 4 - Πληροφοριών (inform)
Δημιουργούνται ορισμένα εργαλεία που προσφέρουν πληροφορίες για το περιεχόμενο μόλις ο χρήστης αρχίζει να αναζητεί το περιεχόμενο.

Δράση 5 – Προειδοποίησης (warn)
- Όπως και στην προηγούμενη περίπτωση το εργαλείο προσφέρει πληροφόρηση για το περιεχόμενο και προειδοποιεί.

Δράση 6 - Mπλοκάρισμα (block)
- Το φίλτρο μπλοκάρει την είσοδο σε ανάρμοστο περιεχόμενο. Το μλποκάρισμα μπορεί να γίνει με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, όπως:
- Να επιτρέπει τις ιστοσελίδες που έγιναν δεκτές (Λευκή Λίστα) και να μπλοκάρει αυτές που απαγορεύονται (Μαύρη Λίστα)
- Να βρίσκει λέξεις ή φράσεις στις οποίες να αντιδρά και να κάνει τις αναγκαίες ενέργειες
- Να απαγορεύει ή να επιτρέπει ομάδες ιστοσελίδων
- Να επιλέγει, όταν το περιεχόμενο είναι ανάρμοστο, το μπλοκάρισμα της αποστολής μηνύματος, την απαγόρευση της εισόδου ή άλλων ενεργειών που έχουν επιλεχθεί.
- Προσφέρει τη δυνατότητα να τοποθετηθούν διαφορετικά φίλτρα για διαφορετικής ηλικίας παιδιά που ζούν στο σπίτι.


Το κείμενο είναι από το δικτυακό τόπο του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων.

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

ΤΙ ΘΑ ΖΗΤΟΥΣΕ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΟΥ.

- Η πάθησή μου είναι μία πραγματικότητα. Είναι ένα σύνδρομο. Δυστυχώς καταγράφω ό,τι πέσει στην αντίληψη μου χωρίς να μπορώ να το φιλτράρω, μαθαίνω με έναν ανοργάνωτο και τυχαίο τρόπο και "πετάγομαι" από το ένα θέμα στο άλλο χωρίς να μπορώ να ελέγξω τον εαυτό μου.
- Δεν είμαι χαζός/χαζή. Το ξέρω ότι δυσκολεύομαι να μάθω κάποια απλά πράγματα. Όμως την ώρα που προσπαθώ να συγκεντρωθώ, το σώμα μου μού ζητάει να κουνηθώ και το μυαλό μου δεν μπορεί να σταθεροποιηθεί σε αυτό που προσπαθώ. Πόσο με κουράζει αυτό!
-Όταν με ρωτάτε ευθέως για ένα γεγονός, δεν είμαι σε θέση να το περιγράψω ή μιλάω λίγο γι' αυτό. Επίσης όταν γράφω γρήγορα, ο γραφικός χαρακτήρας μου είναι άσχημος, σχεδόν δυσανάγνωστος κάτι που με απογοητεύει πολύ και ας μην το δείχνω. Τέλος όταν διαβάζω, δεν καταφέρνω να κατανοήσω το κείμενο και πολλές φορές πρέπει να μου το εξηγήσετε ξανά και ξανά.
- Δε θέλω δραστηριότητες πάνω από τις δυνάμεις μου. Κουράζομαι και απογοητεύομαι. Περιμένετε, θα μεγαλώσω!
- Οι δυσκολίες μου που συνδέονται με τη διατήρηση της προσοχής και τον αυτοέλεγχο μου χειροτερεύουν ή καλυτερεύουν κατά περιόδους, χωρίς να υπάρχει κάθε φορά λογική εξήγηση για αυτό.
- Βλέπω πόσο χαίρεστε όταν είμαι καλύτερα και βλέπω πόσο απελπίζεστε όταν "ξαναπέφτω".
- Μην πέφτετε σε αντιφάσεις. Με μπερδεύετε έτσι αφάνταστα και με κάνετε να χάνω την πίστη μου σε εσάς.
- Το ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο και κουραστικό να έχετε ένα παιδί σαν εμένα. Σας ζαλίζω όλη την ώρα και συχνά ντρέπεστε για εμένα.
- Μη φοβάστε να είστε σταθεροί μαζί μου. Αυτό θα με κάνει να νοιώθω περισσότερη σιγουριά. Έτσι βάζετε τάξη στο χάος μου.
- Μην ξεχνάτε όταν με βλέπετε να είμαι πολύ ενοχλητικός και η συμπεριφορά μου είναι πολύ αρνητική (μπορεί να χτυπάω ή να βρίζω) ότι δεν θέλω να σας πληγώσω. Θέλω να είμαι "καλός" και να με αγαπάτε, αλλά δεν μπορώ να είμαι ήρεμος. Άλλωστε έχω πληγωθεί πολύ και από την απόρριψη από τους συμμαθητές και πιθανά και τους δασκάλους μου.
- Μη με βομβαρδίζετε με την έννοια του "καλού παιδιού". Κάποιες φορές θα γίνω και "κακός-ή". Αγαπάτε με για αυτό που είμαι και δώσε μου να καταλάβω ό,τι έκανα (θετικό ή αρνητικό, επιβράβευση ή επίπληξη).
- Έχω μία μεγάλη υπερευαισθησία που συνδέεται με παρορμητικότητα και κατευθύνεται από το συναίσθημα μου με αποτέλεσμα να μην αντέχω την κριτική. Η διάθεση μου μπορεί να αλλάξει γρήγορα και πολύ έντονα εξαιτίας κάποιων πολύ μικρών και ασήμαντων πραγμάτων. Θέλω να το ξέρεις αυτό κάθε φορά που με βλέπετε να κάνω "έκρηξη".
- Μη μου αφαιρείτε το δικαίωμα του να θυμώνω, ακόμη και μαζί σας. Είναι και αυτό συναίσθημα και πρέπει να εκδηλωθεί. Προστατεύστε με από τον θυμό μου και μάθετε με να τον διοχετεύω σωστά.
- Μη μου δίνετε επιπόλαιες υποσχέσεις. Νοιώθω πολύ περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάτε.
- Μη με απειλείτε, μη με εκβιάζετε. Έτσι δεν μαθαίνω, φοβάμαι και ίσως καταφύγω στην ψευτιά ή στην επιθετική ενέργεια για να καλύψω τον φόβο μου.
- Μη μου κάνετε παρατηρήσεις μπροστά σε κόσμο αν μπορείτε. Αυτό μου το κάνουν όλοι και συνέχεια γιατί είμαι "άτακτο" και "κακό" παιδί. Θα προσέξω περισσότερο αυτό που θα μου πείτε, αν μου μιλήσετε ήρεμα, μια στιγμή που θα είμαστε οι δυο μας. Επίσης μη μου κάνετε συνεχώς παρατηρήσεις. Γιατί τότε θα χρειασθεί να προστατεύσω τον εαυτό μου κάνοντας τον κουφό.
- Έχω έντονο το αίσθημα του δικαίου. Θυμώνω πολύ και αισθάνομαι άχρηστος όταν με αδικείτε. Με ενοχλεί όταν με κατακρίνετε για κάτι που δεν μπορώ να κάνω. Το ξέρω ότι δεν μπορώ να το κάνω και θυμώνω και εγώ με τον εαυτό μου!
- Μη διανοηθείτε ποτέ, πως θα πέσει η υπόληψή σας αν μου ζητήσετε συγνώμη. Μια τίμια αναγνώριση ενός λάθους σας, μου δημιουργεί πολύ θερμά συναισθήματα απέναντί σας και μου μαθαίνει να ζητώ και εγώ συγγνώμη για τα σφάλματά μου (που μάλλον είναι και αυτά πολλά).
- Μη μου δημιουργείτε το συναίσθημα πως τα λάθη μου είναι αμαρτήματα (ενοχή). Μπερδεύονται έτσι μέσα μου όλες οι αξίες που έχω μάθει να αναγνωρίζω και μειώνεται η αυτοπεποίθησή μου.
- Έχω διαφορετικούς βιορυθμούς και μπορεί να κοιμάμαι λιγότερο απ' ό,τι τα άλλα παιδιά. Ο εγκέφαλος μου χρειάζεται χρόνο για να μπορεί να "αποσυνδεθεί". Έτσι, το πρωί συχνά χρειάζομαι χρόνο για να ξεκινήσω κανονικά τη μέρα μου και συχνά είμαι από το πρωί κουρασμένος.
- Μη δίνετε μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου. Καμιά φορά δημιουργούνται ίσα - ίσα για να κερδίσω την προσοχή που ζητούσα. - Δεν δέχομαι εύκολα τη σωματική επαφή. Έχω αυτό που λένε απτική αμυντικότητα. Δέχομαι από μερικούς ανθρώπους χάδια, ενώ δεν μπορώ από άλλους. Αυτό δεν σημαίνει ότι τους αντιπαθώ. Μάλλον προτιμάω τα ελαφρά χάδια στην πλάτη.
- Αντιμετωπίζω δυσκολίες με τους συνομηλίκους μου, καθώς με την παρορμητικότητα μου δείχνω συχνά μικρότερο από την ηλικία του κάνοντας "χαζά" πράγματα. Το ξέρω ότι αντιδρώ με παρορμητικό, συχνά υπερβολικό τρόπο. Ξαφνικά ενεργώ με απρόβλεπτο τρόπο, πετάγομαι ή λέω κάτι άσχετο με τη συζήτηση την ώρα που οι άλλοι μιλούν, καταστρέφω κάποιο αντικείμενο, δεν τηρώ τους κανόνες του παιχνιδιού, θυμώνω εύκολα ή δείχνω προσβεβλημένο. Εξ αιτίας αυτού οι άλλοι ενοχλούνται ή πιστεύουν ότι "δεν είναι στα λογικά μου". Συχνά δεν με θέλουν στα σπίτια τους και αυτό σας έχει απομονώσει από τις παρέες σας.
- Μη με συγκρίνετε με άλλα παιδιά. Νοιώθω πολύ άσχημα, χάνω τον εαυτό μου. Είμαι μοναδικός-(ή).
- Μη με προστατεύετε από τις συνέπειες των πράξεων μου. Χρειάζεται καμιά φορά να πάθω για να μάθω.
- Τα πηγαίνω καλύτερα με αρκετά πιο μεγάλα παιδιά (αυτά εκτιμούν αφενός το γεγονός ότι επικοινωνούν εύκολα μαζί μου χάρη στην προθυμία μου να ασχοληθώ με νέα πράγματα και επιπρόσθετα πιστεύουν ότι ασκούν επίδραση πάνω του). Επίσης τα πηγαίνω καλά και με αρκετά μικρότερα παιδιά (αυτά επωφελούνται από την ανάγκη μου να πάρω τον ρόλο του δυνατού και να προσφέρω βοήθεια, τη στοργικότητα μου και τον ταχύτατο ρυθμό με τον οποίο αλλάζω νέα παιχνίδια). Με τους συνομηλίκους τα καταφέρνω καλά όταν αυτοί έχουν την ίδια ή ακριβώς την αντίθετη ιδιοσυγκρασία, ειδικά στην παιδική και εφηβική ηλικία.
- Μη ξεχνάτε πόσο γρήγορα μεγαλώνω όπως όλα τα παιδιά, περνώντας από διάφορες φάσεις. Σταθείτε δίπλα μου σε κάθε στιγμή και προσπαθήστε σας παρακαλώ να προσαρμόζετε την στάση σας στις ανάγκες μου.

- Μη με παραχαϊδεύετε (υπερπροστασία). Ξέρω πολύ καλά πως δεν θα πρέπει να μου δίνετε οτιδήποτε ζητώ. Σας δοκιμάζω για να δω. Θέλω να μάθω να αντέχω στις ματαιώσεις. Αλλιώς υποφέρω.
- Παίξτε μαζί μου. Σας θέλω γιατί μου αρέσετε. Σας έχω ανάγκη για να με οδηγήσετε στα μονοπάτια της φαντασίας και του παραμυθιού.
- Πηγαίνετέ με σε κάποιον ειδικό για να με βοηθήσει. Πίστεψέ με, δεν μπορείτε από μόνοι σας να αντιμετωπίσετε αυτό που μου συμβαίνει. Ελάτε σε συνεργασία με τον δάσκαλό μου. Έτσι και εκείνος θα καταλάβει ότι προσπαθείτε για εμένα και δεν είναι μόνος του αλλά και εγώ θα ξέρω ότι δεν είμαι μόνος μου στον αγώνα μου.
- Μην προσπαθείτε με τις ερωτήσεις σας να μου προσφέρετε έμμεσα την απάντηση. Έχω δικαίωμα να έχω τη δική μου γνώμη. Δώστε μου περιθώρια να την πω και να εκφράσω τα συναισθήματά μου.

Τούτο το γράμμα το πήρα από το δικτυακό τόπο της Δ.Δ.Ε. Νομού Ρεθύμνης. Κάποιος καλός συνάδελφος θα το ανάρτησε ή και θα το έγραψε. Και φυσικά δεν είναι δική μου δημιουργία. Μα μου άρεσε πάρα πολύ.


Γράμμα προς το γονιό μου

ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ

1. Μη φοβάσαι να είσαι σταθερός μαζί μου.

Αυτό θα με κάνει να νιώσω περισσότερη σιγουριά.

2. Μη με παραχαϊδεύεις.

Ξέρω πολύ καλά πως δεν πρέπει να μου δίνεις οτιδήποτε σου ζητώ.

Σε δοκιμάζω έτσι για να δω.

3. Μη με κάνεις να νιώθω μικρότερος από ότι είμαι.

Αυτό με σπρώχνει να παριστάνω καμιά φορά το «σπουδαίο».

4. Μη μου κάνεις παρατηρήσεις μπροστά στον κόσμο, αν μπορείς.

Θα προσέξω περισσότερο αυτό που θα μου πεις, αν μου μιλήσεις ήρεμα μια στιγμή που θα είμαστε οι δυο μας.

5. Μη μου δημιουργείς το συναίσθημα πως τα λάθη μου είναι αμαρτήματα.

Μπερδεύονται έτσι μέσα μου όλες οι αξίες που έχω μάθει να αναγνωρίζω.

6. Μη με προστατεύεις από τις συνέπειες των πράξεών μου.

Χρειάζεται καμιά φορά να πάθω για να μάθω.

7. Μη δίνεις σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου.

Καμιά φορά δημιουργούνται για να κερδίσω την προσοχή που ζητώ.

8. Μη μου κάνεις συνεχώς παρατηρήσεις.

Γιατί τότε θα προστατεύσω τον εαυτό μου κάνοντας τον κουφό.

9. Μη μου δίνεις επιπόλαιες υποσχέσεις.

Νιώθω πολύ περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάς.

10. Μην με αγνοείς όταν σου κάνω ερωτήσεις.

Γιατί θα ανακαλύψεις πως θα αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.

11. Μην πέφτεις σε αντιφάσεις. Με μπερδεύεις έτσι αφάνταστα και με κάνεις να χάνω την πίστη μου σε σένα.

12. Μην προσπαθείς να με κάνεις να πιστέψω πως είσαι αλάνθαστος. Είναι δυσάρεστη έκπληξη για μένα, όταν ανακαλύπτω ότι δεν είσαι.

13. Μη διανοηθείς ποτέ πως θα πέσει η υπόληψή σου, αν μου ζητήσεις για κάτι συγγνώμη.

Μια αναγνώριση του λάθους σου, μου δημιουργεί πολύ θερμά συναισθήματα απέναντί σου.

14. Μην ξεχνάς πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Θα πρέπει να σου είναι δύσκολο να κρατήσεις το ίδιο βήμα με μένα, αλλά προσπάθησε σε παρακαλώ.

15. Μην ξεχνάς πως δεν μπορώ να αναπτυχθώ χωρίς πολύ κατανόηση και αγάπη.

Αυτό όμως δεν χρειάζεται να το πω,

Έτσι δεν είναι;

Τo παιδί σου



Τούτο το γράμμα το πήρα από το δικτυακό τόπο της Δ.Δ.Ε. Νομού Ρεθύμνης. Κάποιος καλός συνάδελφος θα το ανάρτησε ή και θα το έγραψε. Και φυσικά δεν είναι δική μου δημιουργία. Μα μου άρεσε πάρα πολύ.

Μαθηματικά, μια απ΄τις μείζονες δυνάμεις που γέννησαν το σύγχρονο κόσμο

Διαβάστε εδώ την ομιλία του κ. Γ. Καρατάσιου Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης Κεν. Μακεδονίας, με τον παραπάνω τίτλο. Τη βρήκα ενδιαφέρουσα.

H επέτειος του Πολυτεχνείου σε power-point.

Δείτε εδώ την εξαιρετική δουλειά που έκανε ο συνάδελφος κ. Γιάννης Β. Κωβαίος στο Γυμνάσιο Διονύσου με αφορμή την επέτειο των γεγονότων του Πολυτεχνείου.

Aντίο

Κάντε κλικ εδώ και δείτε τη ταινία μικρού μήκους με τίτλο "Αντίο" του Σϊμου Κοροξενίδη.

Πολυτεχνείο 1973

Δείτε εδώ το video που αναφέρεται στα γεγονότα του Πολυτεχνείου το Νοέμβρη του 1973. Το βίντεο είναι παραγωγή του Πα. Σχ. Δικτύου.

Πολυτεχνείο 1973: Η εν ψυχρώ εκτέλεση ενός 23-χρονου

Καντε κλικ εδώ για την εν ψυχρώ εκτέλεσεση ενός 23-χρονου στα γεγονότα του Πολυτεχνείου , το 1973, από έναν έφεδρο ανθυπολοχαγό.

Συνέντευξη της Υπουργού κ. ΄Αννας Διαμαντοπούλου

Διαβάστε εδώ την συνέντευξη της Υπουργού Παιδείας, Δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων κ. ΄Αννας Διαμαντοπούλου.

H ΄Αλκη Ζέη μιλάει για τον Εμφύλιο

Δείτε το video.

Ανάφη: Εξορία και ιερή ανάπτυξη

Δείτε το video από το tvxs

Πίσω Σελίδες: Ανάφη - Εξορία και ιερή ανάπτυξη from tv xoris sinora on Vimeo.

Τι σημαίνει να είσαι φτωχός...

Τι σημαίνει να είσαι "φτωχός"

"Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε μια οικογένεια που ζούσε στο βουνό. Πέρασαν τρεις μέρες και δυο νύχτες στην αγροικία. Καθώς επέστρεφαν στο σπίτι, μέσα στο αυτοκίνητο, ο πατέρας ρώτησε το γιο του: «Πώς σου φάνηκε η εμπειρία;» «Ωραία» απάντησε ο γιος με το βλέμμα καρφωμένο στο κενό. «Και τι έμαθες;» συνέχισε με επιμονή ο πατέρας. Ο γιος απάντησε: Εμείς έχουμε έναν σκύλο, ενώ αυτοί τέσσερις. Εμείς διαθέτουμε μια πισίνα που φτάνει μέχρι τη μέση του κήπου, ενώ αυτοί ένα ποτάμι δίχως τέλος, με κρυστάλλινο νερό, μέσα και γύρω από το οποίο υπάρχουν και άλλες ομορφιές… Εμείς εισάγουμε φαναράκια από την Ασία για να φωτίζουμε τον κήπο μας, ενώ αυτοί φωτίζονται από τα αστέρια και το φεγγάρι… Η αυλή μας φτάνει μέχρι το φράχτη, ενώ η δική τους μέχρι τον ορίζοντα… Εμείς αγοράζουμε το φαγητό μας· αυτοί πάλι, σπέρνουν και θερίζουν γι αυτό… Εμείς ακούμε CDs. Αυτοί απολαμβάνουν μια απέραντη συμφωνία από πουλιά, βατράχια, και άλλα ζώα. Και όλα αυτά διακόπτονται που και που από το ρυθμικό τραγούδι του γείτονα που εργάζεται στο χωράφι… Εμείς μαγειρεύουμε με ηλεκτρική κουζίνα. Αυτοί ό,τι τρώνε έχει αυτή τη θεσπέσια γεύση, μια και μαγειρεύουν στα ξύλα… Εμείς, για να προστατευθούμε, ζούμε περικυκλωμένοι από έναν τοίχο με συναγερμό. Αυτοί ζουν με τις ορθάνοιχτες πόρτες τους, προστατευμένοι από τη φιλία των γειτόνων τους… Εμείς ζούμε «καλωδιωμένοι» με το κινητό, τον υπολογιστή, την τηλεόραση. Αυτοί, αντίθετα, «συνδέονται» με τη ζωή, τον ουρανό, τον ήλιο, το νερό, το πράσινο του βουνού, τα ζώα τους, τους καρπούς της γης τους, την οικογένειά τους. Ο πατέρας έμεινε έκθαμβος από τις απαντήσεις του γιου του…Και ο γιος ολοκλήρωσε με τη φράση:«Σ’ευχαριστώ, μπαμπά, που μας δίδαξες πόσο φτωχοί είμαστε…»


Στις αποστολές τέτοιων κειμένων σου απαντώ με ένα ευχαριστώ από καρδιάς και όχι μόνο.

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Διαγώνισμα στις απόλυτες τιμές

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε θέματα διαγωνίσματος στις απόλυτες τιμές( Α΄ Λυκείου) , όπως προτείνει συνάδελφος από την Ηγουμενίτσα.

Εναπόθεση...

Τούτος ο λόγος δεν είναι δυνατό να αρχειοθετηθεί.

Πως μπορείς να αρχειοθετήσεις συναισθήματα;

Πως μπορείς να εγκλωβίσεις τις εκφράσεις της ψυχής

σε διάστασεις που χρησιμοποιούν πεπερασμένα;

Ρουφώ το λόγο και νιώθω την ορμητική ροή

μιας άλλης δύναμης μέσα μου.

Αναζητώ χώρο εναπόθεσης.

Νιώθω πως αδυνατώ να βρώ κάποιον

που να είναι κατάλληλος.

Και μια φωνή στο παλλόμενο εντός μου...

Είναι δυνατόν να οριοθετήσεις

εκφράσεις της ψυχής;

Εσύ τι λες; Είναι;



O λευκός κι ο μαύρος άνθρωπος

...ένα υπέροχο ποίημα που έχει γράψει ένα παιδί από την Αφρική και προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο ποίημα του 2006 ...

Όταν γεννιέμαι, είμαι μαύρος

Όταν μεγαλώσω, είμαι μαύρος

Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι μαύρος

Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος

Όταν αρρωσταίνω, είμαι μαύρος

Κι όταν πεθαίνω, ακόμα είμαι μαύρος

Κι εσύ λευκέ άνθρωπε

Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ

Όταν μεγαλώνεις, γίνεσαι λευκός

Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος

Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε

Όταν φοβάσαι, γίνεσαι κίτρινος

Όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι πράσινος

Κι όταν πεθαίνεις, γίνεσαι γκρι

Και λες εμένα έγχρωμο;

Τούτοι οι στίχοι αποτελούν συνέχεια αποστολής συναισθημάτων, όπως έγραφα σχετικά και χτες. Το ευχαριστώ δεν απεικονίζει τους χτύπους της καρδιάς μου.
Είναι λίγο, είναι ασήμαντο.

Βράβευση αριστούχων μαθητών στο Ροταριανό ΄Ομιλο Νέας Μάκρης

Ήταν μια ξεχωριστή συνεστίαση η χτεσινή του Ροταριανού Ομίλου Νέας Μάκρης, στο ξενοδοχείο ΜΑΤΙ. Ο όμιλός μας βράβευσε δύο μαθήτριες , μία από το ΓΕΛ Ν. Μάκρης και μία από το ΓΕΛ Μαραθώνα, επειδή σημείωσαν ξεχωριστές επιδόσεις στη περσινή σχολική χρονιά. Οι δύο κοπέλλες πρώτευσαν μεταξύ όλων των συμμαθητών τους, στα σχολεία τους. Η Πρόεδρος του Ρ.Ο. κ. Μίνα Αττικούρη είχε προβλέψει για όλα και η εκδήλωση ήταν άψογη. Μας τίμησε ο Διοικητής της 2470 Περιφέρειας του Διεθνούς Ρόταρυ ροτ. Δημ. Τσιμπούκης, Πρώην διοικητές, Προ-Πρόεδροι και φυσικά το προεδρείο των φίλων και εκλεκτών συναδέλφων Ροταριανών του Ρ.Ο. Νέας Μάκρης. Παρέστη και ο Υποδιευθυντής του Γεν. Λυκείου Ν. Μάκρης κ. Δημ. Χριστόπουλος εκλεκτός συνάδελφος και αγαπητός φίλος. Κλήθηκα από την Πρόεδρο να πω δυό λόγια για τα παιδιά και πρέπει να πω πως συγκινήθηκα που το παιδί που πέρασε από τα χέρια μου, στο Γυμνάσιο Μαραθώνα, ήταν ένα από τα τιμώμενα πρόσωπα της βραδιάς. Χαρούμενοι οι γονείς του, καμάρωναν δικαιολογημένα. Είπα λοιπόν...


Κ Διοικητά της 2470 Περιφέρειας του Διεθνούς Ρόταρυ.

Κύρια Πρόεδρος του Ρ.Ο. Ν. Μάκρης

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι Ροταριανοί

Αγαπητά μου παιδιά.

Τούτη την ώρα της γαλήνης και της λήξης του κάματου της καθημερινότητάς μας, θεωρώ ιδιαίτερη προνομία για μένα να παρευρίσκομαι ανάμεσά σας για την επισήμανση μιας ξεχωριστής μαθητικής πορείας και προόδου και την συνεπαγόμενη βράβευση των μαθητών μας.

Στις μέρες μας, που αναδεικνύονται και προβάλλονται τα φθαρτά και τα χαμηλού αναστήματος «επιτεύγματα», θέλω να εξάρω τον αγώνα των παιδιών που βραβεύονται, και να τους πω ότι εγώ ως εκπαιδευτικός είμαι περήφανος γιατί όχι μόνο έβαλα ένα μικρό θεμέλιο στη γνώση τους, αλλά γιατί αποδέχτηκαν τη μικρή ταπεινή προσφορά μου ως δασκάλου και αποδέχτηκαν τις ιδέες μου για να γίνουν καλύτεροι, καλύτεροι άνθρωποι.

Η Σωτηρία Καλύβα , που για δυο σχολικές χρονιές, με άκουγε με σεβασμό, με παράστημα, με ευγένεια και με έντονη επιθυμία να πάρει γνώση είναι ένα ξεχωριστό παιδί κι εγώ είμαι περήφανος που την είχα στα θρανία της ζωής μου. Και είμαι δυο φορές περήφανος επειδή πέρα από το πλούτο των γνώσεων που πιστεύω ότι έχει , είναι άνθρωπος σωστός, με ήθος, με χαρακτήρα ζηλευτό, με στάση ζωής που με κάνει να αισιοδοξώ για το μέλλον της κοινωνίας μας, ιδιαίτερα όταν θα είμαι απόμαχος της ζωής.

Η Σωτηρία στις αποσκευές της σκέψης της αύριο, να είστε σίγουροι κυρίες και κύριοι θα κουβαλάει κι ένα σεντούκι με αξίες. Αξίες που της έδωσαν συνάδελφοι εκπαιδευτικοί μα και οι γονείς της , τους οποίους τιμώ και ξεχωρίζω. ΄Ανθρωποι τίμιοι και σωστοί, γονείς με πραγματικό ενδιαφέρον και αγωνία για το παιδί τους, με εντυπωσίαζαν για τον τρόπο που συνεργαζόμαστε για τη φοίτηση και την πρόοδο της Σωτηρίας. Ανθρωποι ζυμωμένοι με τον μόχθο και τα προβλήματα της ζωής, είμαι σίγουρος ότι έδιναν και δίνουν το δικό τους αγώνα για τη Σωτηρία τους, τη Σωτηρία μας. Κι επιτρέψτε μου να εκφέρω από τα χείλη μου αυτό το ΜΑΣ. Θεωρώ και θεωρούμε , εμείς οι εκπαιδευτικοί, τους μαθητές μας δικά μας παιδιά. Είναι μια σχέση που δημιουργεί η γνώση και η μάχη για την κατάκτησή της. Και η σχέση , ημών των εκπαιδευτικών με μαθητές-υποδείγματα όπως τα παιδιά που έχουμε απόψε μαζί μας, γίνεται πιο συνεκτική, πιο ισχυρή, πιο ουσιαστική και δεν φθείρεται με την πάροδο του χρόνου.

Τελειώνοντας θέλω να σας προτρέψω παιδιά να μείνετε πιστοί στις αξίες που έχετε μα και σε άλλες που θα ανακαλύψετε καθώς θα σμιλεύετε το μονοπάτι της ζωής σας. Να σας προτρέψω να μείνετε κοντά στην οικογένειά σας που χρόνια τώρα δίνει με σας τον αγώνα για το μέλλον σας. Να σας προτρέψω να ανακαλύψετε την ταπεινότητα και την γαλήνη της ψυχής που πρέπει να έχει ο άνθρωπος για να μείνει άνθρωπος πραγματικός. Να σας προτρέψω ακόμη να μην φοβηθείτε να κολυμπήσετε στα βαθειά του ωκεανού της γνώσης. Τότε θα διαπιστώσετε πόσο μικρός είναι ο άνθρωπος μπροστά στο δημιούργημα της επιστήμης που ο Θεός έφτιαξε αρχικά και τα πλάσματά του, εμείς οι άνθρωποι, συνεχίζουμε να θέλουμε να ανακαλύψουμε σε όλη την έκτασή του.

Να σας προτρέψω να μείνετε πιστοί-πιστές στους στόχους που βάζετε στη ζωή σας και να μην σας πτοήσουν οι όποιες δυσκολίες που πεισματικά, από νομοτέλεια, θα βρεθούν εμπρός σας.

Θα προσεύχομαι για εσάς. Θα χαίρομαι να παρακολουθώ την πρόοδο και γιατί όχι και τα επιτεύγματά σας. Θα χαίρομαι να βλέπω τους γονείς σας αλλά και εσάς να διακατέχεστε από το αίσθημα της πληρότητας που αντιφεγγίζει ο άνθρωπος στο πρόσωπό του, όταν προοδεύει το πνεύμα του. Θα χαίρομαι να αναδειχτείτε σε επίλεκτα μέλη της κοινωνίας μας γιατί τότε θα νιώθω κι εγώ πληρότητα. Επειδή σαν εκπαιδευτικός , σαν δάσκαλός σας θα έχω εκπληρώσει έναν προορισμό της επίγειας διαδρομής μου. Να έχω κάνει τη δουλειά και το καθήκον μου.

΄Ωρα καλή και αγαθή στο διάβα της ζωής σας. Θα σας δώσω μια ευχή όχι κοινότυπη. Θέλω να είναι μια ευχή ξεχωριστή με ψίθυρο καρδιάς. Σας εύχομαι, λοιπόν, να κάνετε πραγματικότητα τα πιο απροσπέλαστα όνειρά σας.

Σας ευχαριστώ.



Από αριστερά O admin ροτ Δημ. Σπ., η βραβευθείσα μαθήτρια του ΓΕΛ Μαραθώνα, ο Διοικητής της 2470 Περιφέρειας του Διεθνούς Ρόταρυ και η Πρόεδρος του Ρ.Ο. Νέας Μάκρης ροτ. Μίνα Αττικούρη.




Από αριστερά ο admin ροτ Δημ. Σπ., η βραβευθείσα μαθήτρια του ΓΕΛ Μαραθώνα, ο Διοικητής της 2470 Περιφέρειας του Διεθνούς Ρόταρυ, η Πρόεδρος του Ρ.Ο. Νέας Μάκρης ροτ. Μίνα Αττικούρη, η βραβευθείσα μαθήτρια του ΓΕΛ Ν. Μάκρης και ο υποδιευθυντής του ΓΕΛ Ν. Μάκρης κ. Δημ. Χριστόπουλος.



Η μαθήτρια του ΓΕΛ Μαραθώνα απευθύνοντας δυό λόγια στους συνδαιτημόνες , μετα τη βράβευσή της.



Ο admin ροτ. Δημ. Σπ. μιλώντας επίσης προς τους συνδαιτημόνες.



Η μαθήτρια από το ΓΕΛ Μαραθώνα με την Πρόεδρο του Ρ.Ο. Ν. Μάκρης.



Εδώ ο Διοικητής της 2470 Περιφέρειας μας μιλά για την Κοινωνία Πολιτών.




Από αριστερά ο Διοικητής κ. Δημ. Τσιμπούκης και η Πρόεδρος κ. Μ. Αττικούρη.



Στο τραπζι η οικογένεια της μαθήτριας από το ΓΕΛ Μαραθώνα κι o admin.



Eδώ με το ξεχωριστό φίλο Στρατηγό ε.α. ροτ. Κώστα Αθανασιάδη.


Κι εδώ το τραπέζι του προεδρείου του Ροταριανού Ομίλου.






Eπίσκεψη του Νorth American Director for Marathon 2010, στο Γυμνάσιο Μαραθώνα

Χτες το πρωί δέχτηκα στο γραφείο μου την επίσκεψη του κ. Timothy W. Kilduff Διευθυντή της Βόρειας Αμερικής για το Μαραθώνιο του 2010. Οι Αμερικανοί σύμφωνα με τα όσα μου είπε ο κ. Κilduff ετοιμάζονται από τώρα να εορτάσουν λαμπρά την επέτειο της Μάχης του Μαραθώνα , το 2010. Ο κ. Kilduff άνθρωπος απλός και ευγενής κάθησε περίπου 45 λεπτά στο γραφείο μου, ανταλλάξαμε πληροφορίες για την εκπαίδευση των δύο χωρών, μου μίλησε ως γνήσιος ΄Ελληνας για τη σημασία της μάχης του Μαραθώνα, ανταλλάξαμε e-mails και μικροδωράκια και δώσαμε υπόσχεση να συναντηθούμε πάλι του χρόνου, με την ευκαιρία του εορτασμού των 2500 χρόνων από το τότε. Φυσικά θέλω να κάνουμε πράξη το πρόγραμμα πολιτιστικών ανταλλαγών με την πόλη Ηopkinton της Μασσαχουσέτης , όπως μου πρότεινε Δήμαρχός μας κ. Σπύρος Ζαγάρης. Σας παραθέτω και μερικές φωτό από την επίσκεψη. Είναι όλες από το γραφείο μου στο Γυμνάσιο του Μαραθώνα, όπου συναντηθήκαμε με τον κ. Kilduff.








H αφίσα που κρατώ είναι η αφίσα που έχουν τυπώσει οι Αμερικανοί, με την ευκαιρία του εορτασμού που θα γίνει το επόμενο έτος.