Τα παιδιά μας ενώ δημιουργούν με μοναδικά εφόδια πέτρες, κλαριά και άνθη από αγριολούλουδα
Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΑΙΞΑΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑΝ ΠΟΛΛΑ.
ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Είναι γεγονός ότι τέτοιες μορφές μάθησης έχει αποδειχθεί πως έχουν πραγματικά αποτελέσματα. Σίγουρα η μονοτονία της σχολικής αίθουσας με έναν, ενδεχομένως, βαριεστημένο εκπαιδευτικό δεν είναι ότι καλύτερο. Ομως και η αίθουσα χρειάζεται. Οπως υπάρχουν και καλοί εκπαιδευτικοί που εφαρμόζουν το νόημα του Καβαφικού στίχου εκεί. Οπως και να έχει το θέμα, σας ευχαριστώ που σχολιάσατε τη δραστηριότητα των μαθητών μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή