Τα κορίτσια δεν υστερούν στα Μαθηματικά. Διαβάστε το μικρό αλλά ενδιαφέρον άρθρο από την εφημερίδα "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ".
http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathciv_1_02/06/2009_282435
Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."
Θα μπορούσα να προσυπογράψω ανεπιφύλακτα τα συμπεράσματα αυτού του άρθρου, Δημήτρη, ως μάνα κόρης με ιδιαίτερη έφεση και ικανότητες στα μαθηματικά. Από την άλλη όμως, ως εκπαιδευτικός βλέπω πως είναι πιο πιθανό ένα κορίτσι να μη θέλει να ασχοληθεί καθόλου με αυτά, παρά ένα αγόρι. Συνήθως τα κορίτσια έχουν μεγαλύτερη έφεση προς τη γλώσσα και τις ανθρωπιστικές επιστήμες. Ξεκινάει αυτό από την διαφορετική λειτουργία του εγκεφάλου, από τα άλλα βιολογικά χαρακτηριστικά του φύλου ή απλώς είναι αποτέλεσμα διαφορετικής ανατροφής; Πιστεύω ότι είναι συνδυασμός όλων αυτών, αλλά ποικίλει και ως προς τη συχνότητα και ως προς το βαθμό που απαντάται. Πάντως υπάρχουν και εγγενείς μαθηματικές δεξιότητες, όπως η αντίληψη του χώρου, στην οποία τεκμηριωμένα υπερέχει το ανδρικό φύλο.
ΑπάντησηΔιαγραφή