Αισθάνομαι την ανάγκη να καταθέσω από εδώ μια απάντηση σε κάποια γιατί που είχαν ίδιο περιεχόμενο...Γιατί κλείσαμε το σχολείο νωρίς; Γιατί, αφού πολλά παιδιά ήταν υγιή διακόπηκε η λειτουργία των μαθημάτων στο Γυμνάσιο του Μαραθώνα; Μα εμείς , σαν σχολείο εννοώ, δεν είχαμε πρόβλημα στο να λειτουργούμε , έστω και χωρίς ένα τμήμα. Ομως μας "έκλεισε" η διακοπή της λειτουργίας του Λυκείου μας και επειδή συστεγαζόμαστε έπρεπε να κλείσουμε κι εμείς. Ετσι λένε οι εντολές των Υπουργείων μας. Θέλω να σας πω πως η απώλεια έστω και μιας ώρας μαθημάτων δεν αντικαθίσταται εύκολα. Και με ενοχλεί όταν χάνονται σχολικές ώρες διδασκαλίας, έστω κι αν αυτό είναι δικαιολογημένο. Μετά τις γιορτές θα συζητήσω το θέμα με τους συναδέλφους μου, με τα παιδιά και φυσικά με το Σύλλογο Γονέων. Έχω μια άποψη και η άποψή μου αυτή είναι "απόλυτη". Στους δύσκολους καιρούς μας η γνώση είναι εφόδιο αναγκαίο και όπλο εναντίον πολλών. Και το σχολείο πρέπει να την παρέχει όπως η συντεταγμένη πολιτεία ορίζει. Με συνείδηση ευθύνης, δηλαδή!!!
Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου