Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Σκέψεις μετά από μια επίσκεψη

Οταν επισκέπτεσαι μέρη που η ιστορία έχει οριστικά θέσει τη δική της σφραγίδα, γίνεσαι εραστής της τελευταίας. Κάθε γειτονιά στ΄Ανάπλι έβλεπα να μου "μιλάει" για τις δικές της ιστορικές καταβολές και τα δικά της ιστορικά τεκμήρια. Κι έπιασα τον εαυτό μου να συμμαχεί με την υπερβολή, στη φωτογραφική καταγραφή του τόπου... Τον συγχώρεσα όμως. Ιστορία είν΄ αυτή. Και οι ασχολούμενοι με τη γλώσσα των αριθμών , κατά κανόνα, την αναζητούν στις πνευματικές τους ενασχολήσεις....Και ύστερα από πολλά-πολλά χρόνια εκπληρώθηκε η επιθυμία μου να επισκεφθώ τη γενέθλια γη του παππού μου, κάτι που μου άρεσε πολύ. Αν και το χωριό του είναι μικρό και σχετικά άγνωστό, ακόμη και σ΄ αυτό η ιστορική καταγραφή περιλαμβάνει σημαντικά στοιχεία. Στοιχεία που έχουν να κάνουν με τις μαθηματικές γνώσεις των προγόνων του μακρινου παρελθόντος. Και το ερώτημα εξακολουθεί να μένει αναπάντητο για μένα...Σε τι χρησίμευσε η κατασκευή της τετραγωνικής κανονικής πυραμίδας εκεί στην Αργολίδα; Ηταν κι εκεί τόπος μια αξιοσημείωτης ενέργειας; Πως είχε μετρηθεί η τελευταία; Και σε τι χρησίμευε ο χώρος στο εσωτερικό της;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου