Eπισκέπτεστε το ιστολόγιο του Δημ. Σπυρόπουλου, Καθηγητή Μαθηματικών. Θέλω να σας επισημάνω οτι τα μαθηματικά που είχα την προνομία να σπουδάσω είναι ένα εργαλείο σκέψης και προβληματισμού. Χαίρομαι να το χρησιμοποιώ στη ζωή μου... Kι όπως είπε ο μεγάλος Κ. Παλαμάς "Κι αν πλήθος τ΄άσχημα, κι αν είν΄ τ΄ άδεια αφέντες, φτάνει μια σκέψη, μια ψυχή, φτάνεις εσύ, εγώ φτάνω, να δώσουμε νόημα στων πολλών την ύπαρξη. ΄Ενας φτάνει..."
όχι!΄
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει απόλυτο δίκαιο και θα πρέπει επιτέλους και να προγραμματισμού και να συνεργαστούμε στα σχολεία μας.
Αν δεν αποτελεί πρωτίστως για μας, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο ένα χώρο μάθησης και μεταξύ μας ζύμωσης, τότε πώς θα αποτελέσει για τους μαθητές μας?!
Αλλά, ας μην επιβαρύνουμε τη συνείδησή μας με τη σκέψη πως τα χάλια του σχολείου είναι σημερινή κατάσταση. Διαχρονικά είναι, με διάφορες μορφές. "Τα σημάδια των καιρών", όπως πολλοί τα αποκαλούν.
Λινκάρω δυο κείμενα από το δικό μου blog σε μια προσπάθειά μου να δω το σχολείο και τα προβλήματά του σε βάθος χρόνου :)
"Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκτράτεις"
http://mathandliterature.blogspot.com/2010/02/blog-post_495.html
"Θεμιτός ο κόσμος των δασκάλων"
http://mathandliterature.blogspot.com/2010/02/blog-post_495.html
καλή σας μέρα και καλή βδομάδα