Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Δελτίο τύπου του ΥΠΔΒΜΘ

Διαβάστε παρακάτω το δελτίο τύπου από το ΥΠΔΒΜΘ όπως μου στάλθηκε με mail. Δελτίο τύπου

27/05/2010

Δηλώσεις Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου μετά τη συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Σήμερα ενημέρωσα τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για τη μεταρρύθμιση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ο Πρόεδρος με άκουσε με τη γνωστή ευαισθησία του και τη βαθιά γνώση του στα θέματα Παιδείας. Και πρέπει να πω ότι είμαι ενθουσιασμένη από την αισιοδοξία του για την αλλαγή στην Παιδεία. Κάτι που χρειαζόμαστε όλοι. Επίσης ενημέρωσα τον Πρόεδρο για την πρωτοβουλία του Υπουργείου για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στο εσωτερικό, το εξωτερικό αλλά και σε 400 πυρήνες σε όλο τον κόσμο. Τον Ιούνιο θα γίνει ένα μεγάλο συνέδριο με προσκλήσεις σε διεθνείς προσωπικότητες και ο Πρόεδρος είναι εξαιρετικά θετικός στο να υποστηρίξει αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία.


Ερώτηση δημοσιογράφου: Τι πιστεύετε ότι πρέπει να γίνει με το θέμα Μαντέλη; Πρέπει να κληθεί ο κύριος Σημίτης στην εξεταστική;

Υπουργός : Η ηθική χρεοκοπία είναι χειρότερη από την δημοσιονομική κρίση. Για αυτό και υπάρχει άμεση ανάγκη, όχι απλώς να έρθουν όλα στο φώς, όχι απλώς να ματώσουμε όλοι, αλλά να τιμωρηθούν όλοι, και όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι.


Ερώτηση Δημοσιογράφου : για τον κ. Σημίτη;

Υπουργός : Δεν είμαι εγώ αυτή που θα δώσω συμβουλές στον πρώην Πρωθυπουργό. Είμαι σίγουρη ότι, όπως σήμερα αντέδρασε άμεσα, θα λειτουργήσει με βάση τις διαδικασίες, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου