Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Διαδρομές...

Ανιχνεύω με πολύ κόπο τις διαδρομές της ιστορίας.

Με είχαν μάθει να είμαι οπαδός του γκρίζου.

Κι εγώ συμμαχούσα με το δυσδιάκριτο της αλήθειας.

Ανηφόρησα όμως.

Μη με ρωτήσεις για τον οδηγό της πορείας.

Τα έχουμε πει πολλάκις.

Τα δάκρυα γίνονται πολλές φορές οδηγός.

Αναλώθηκα έντονα σε τούτη την πορεία.

Αναλώνομαι και τώρα.

Μα αισθάνομαι την πληρότητα που απορρέει

από τις αναζητήσεις μου.

Είμαι μακριά από το θόρυβο των πολλών.

Για να αναζητάς την αλήθεια χρειάζεται προσήλωση...

Χρειάζεται και γαλήνη...


Αφιερώνω τις σκέψεις τούτες σε σένα φίλε Γ.Ψ, που κάποτε κατέθετες το πνευματικό σου πλούτο στους απλούς εκείνους ανθρώπους της ιστορικής βραχονησίδας, στο κέντρο του αρχιπελάγους. Και προχτές χάρηκα το λόγο σου, φίλε.
Εκείνη η φράση σου...
Δωρεοδότες υπάρχουν λίγοι, μου είπες.
Οδυνηρή αλήθεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου