Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Δυό λόγια για τους επισκέπτες του ιστολογίου μου.

Δυό λόγια να πώ για εσάς όλους, που επισκέστε το ιστολόγιό μου και του ανεβάζετε την επισκεψιμότητα. Κατ΄ αρχήν ένα ευχαριστώ που με διαβάζετε. Κι ένα άλλο ευχαριστώ για εκείνους που στέλνουν ένα σχόλιο, μικρό ή μεγάλο. Από χτες βράδυ όμως ο υπολογιστής μου είναι υπό ιατρική... παρακολούθηση, σε ένα ιστρείο υπολογιστών στη Ραφήνα. Προσδοκούσα πως θα τον είχα απόψε μαζί μου, αλλά ο γιατρός... απεφάνθη πως το εξιτήριο θα δοθεί αύριο.
Με δάνεισε, προσωρινά, ένα μικρό netbook για να μην είμαι αποκομμένος από την διαδικτυακή κοινωνία, αλλά αυτά τα μικρά μηχανήματα δεν τα πάω... καθόλου. Υπομονή λοιπόν και από αύριο , πρώτα ο Θεός, θα είμαι στις αναρτήσεις μου συνεπής. Θα προσπαθήσω να προσαρμοστώ βεβαίως αλλά δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου