Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Aπάντηση σε σχόλιο

Αγαπητέ φίλε, συνοδοιπόρε στη γη των Φοινίκων...
Τα λόγια του ποιητή κόσμησαν το ιστολόγιό μου.
Δε ξεχνώ πως τόσοι και τόσοι σπουδαίοι πέρασαν από τη ΒΠΣ.
Στα χρόνια τα παλιότερα το σχολείο μας ήταν κόσμημα της ελληνικής εκπαίδευσης.
Κι οι αναμνήσεις μας από τη φοίτησή μας σε αυτό το σχολείο θα είναι ζωντανές δια βίου!!!
΄Ομως δεν είναι τόσο επίκαιρα τα λόγια του ποιητή; Σκέφτομαι το πόσο πολύ τα λόγια μιας άλλης εποχής ταιριάζουν στη σημερινή πραγματικότητα!!!
Διαφωνείς φίλε;

1 σχόλιο:

  1. ΜΑ ΤΙ ΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ; :)
    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΩ;
    ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ. ΤΟ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.
    Ο ΤΙΤΟΣ ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ, Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΙΣΩΣ ΤΩΝ... ΜΟ'Ι'ΚΑΝΩΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ;!
    ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ(ΠΡΙΝ 3 ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΙΑ) ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ. ΠΕ ΜΟΥ ΕΣΥ ΚΑΤΟΠΙΝ, ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ;
    ΑΜΑ ΤΟΝ ΔΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ!
    ΚΙ ΑΜΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΘΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΚΟΥΣ ΕΝΑΝ ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟ ΝΕΟ! ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΞΟΡΙΕΣ
    ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ... ΦΑΕΙ!
    ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ, ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΜΑΣ :) ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ "ΔΗΜΟΣΙΟ" ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ... ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ :) ΤΟ ΕΙΠΕ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΕΛΕΤΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ, ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΑΚΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή