Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Η εκδρομή στο Κ.Π.Ε. Καστρίου Αρκαδίας.

Ήταν ένα διήμερο γεμάτο από πρόσληψη. Πρόσληψη εικόνων, χρωμάτων, σκέψεων, γαλήνης, γνώσεων. Αναφέρομαι στο διήμερο της εκδρομής της περιβαλλοντικής ομάδας του σχολείου μας στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευση Καστρίου Αρκαδίας. Ολα κύλησαν καλά, τα παιδιά μας πέρασαν καλά και είχαν πολύ καλή συμπεριφορά. Είδαμε καινούργια μέρη, μπολιαστήκαμε με άρωμα υπαίθρου, διασκεδάσαμε όλοι μαζί, επισκεφτήκαμε την πρώτη ελληνική πυραμίδα στο Ελληνικό Αργολίδας, είδαμε ομορφιές του Ναυπλίου και το σούρουπο επιστρέψαμε στη βάση μας, στο Μαραθώνα.
Η μνήμη μου είναι γεμάτη εικόνες. Εικόνες από διάφορες τοποθεσίες και στιγμές. Με εντυπωσίασε όμως εκείνη η απλή αλλά υπερκόσμια προσευχή εκείνου του ιερέα και της γυναίκας που έψελνε, στο μικρό πετρόχτιστο εκκλησάκι της Παναγίας της Μαλεβής. Η απόκοσμη ησυχία εκείνω των στιγμών μιλούσε στη ψυχή μου και μου δημιουργησε συνθήκες ψυχικής ανάτασης. Δεν θέλω να πω περισσότερα πάνω σ΄αυτό. Απλά έζησα πρώτογνωρες στιγμές, σε αυτή την εκδρομή.
Φωτό έχω αναρτήσει στο προφίλ μου στο facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου