Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Πρωινός προβληματισμός...


Χαίρομαι ιδιαίτερα να ανακαλύπτω μυστικά της γλώσσας μας.
Κι αυτό είναι γνωστό σε κάποιους φίλους και συναδέλφους μου...
Έτσι με αφορμή ένα ξαφνικό ερώτημα που προέκυψε στη σκέψη μου , το διετύπωσα σε συναδέλφους...
Αναπτύχθηκαν λοιπόν προβληματισμοί σήμερα το πρωί
ένεκα της εντελέχειας και της ενδελέχειας...
Τα λεξικά άνοιξαν και η συζήτηση οδηγήθηκε σε υψηλά επίπεδα...καθώς ανέφερα προς φιλολόγους συναδέλφους πως είναι δυό ξεχωριστές έννοιες!!!
Συνειδητοποίησα για μια ακόμη φορά την αγάπη μου για τη γλώσσα μας.
Και φυσικά ξαναήρθαν στο νου μου εκείνα τα ιερά...τέρατα της φιλολογίας, οι καθηγητές μου στη Βαρβάκειο Πρότυπο Σχολή...
Τους είμαι ευγνώμων. Δεν ξεχνώ την προσφορά τους.
Κάποιοι από αυτούς δε ζουν πιά.
Όμως κάποιον από αυτούς συναντώ με πολύ χαρά αλλά και σεβασμό στη προσωπικότητά του, και μάλιστα εδώ στο Μαραθώνα, πολύ κοντά στον ιερό χώρο του Τύμβου.
Άκουσα λοιπόν τούτη τη μουσική και το άκουσμα αφιέρωσα σε εκείνους...


Για να το ακούσετε κι εσείς, κλείστε τη μουσική του ιστολόγιου( πάνω δεξιά) πρώτα.
Κι ας μου επιτραπεί να αφιερώσω το μουσικό αυτό άκουσμα στους καθηγητές μου της Βαρβακείου Προτύπου Σχολής, που με μύησαν στα μυστικά μαγευτικά μονοπάτια της γλώσσας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου